Gå til innhold

Jan Werner Danielsen er død

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

2

• NeaNoor

2

• Dorthe

1

• MillaMy

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har gjort mye narr av Jan Werner, men dette synes jeg virkelig er trist. Synes det står respekt av måten han har takla både motgang og jantelov på. Han har nok ikke hatt det bare lett. Var aldri noen stor fan av stemmen hans, men talentet og teknikken var udiskutabel.

Skrevet

Jeg har gjort mye narr av Jan Werner, men dette synes jeg virkelig er trist. Synes det står respekt av måten han har takla både motgang og jantelov på. Han har nok ikke hatt det bare lett. Var aldri noen stor fan av stemmen hans, men talentet og teknikken var udiskutabel.

Jeg tror det er flere som tenker som deg nå. Fikk aldri inntrykk av at han ble tatt helt på alvor - spesielt i pressen.

Skrevet

Dette var veldig veldig sørgelig! Jeg tror han var et hjertevarmt og godt menneske. Vi har ikke råd til å miste slike.

Gjest ikke fastsatt årsak
Skrevet

Årsaken til Jan Werner Danielsens død er ikke fastsatt enda. Det finns faktisk mennesker som dør brått av hjerteinfarkt, hjerneblødning, hjertestans. Jeg vet om flere som har gjort dette.

Å ta for gitt at det er selvmord, slik så mange av innleggene nedenfor ser ut til, syns jeg er helt utidig.

Vent nå litt, og se hva man finner ut av dette.

Skrevet

Årsaken til Jan Werner Danielsens død er ikke fastsatt enda. Det finns faktisk mennesker som dør brått av hjerteinfarkt, hjerneblødning, hjertestans. Jeg vet om flere som har gjort dette.

Å ta for gitt at det er selvmord, slik så mange av innleggene nedenfor ser ut til, syns jeg er helt utidig.

Leste på en nettavis i dag at politet omtaler det som en "personlig tragedie".

Skrevet

Dødsfall som følge av sykdom blir ikke omtalt som en personlig tragedie.

Skrevet

Har aldri vært noen stor fan av musikken hans, men nå kjenner jeg at jeg ble virkelig lei meg. 30 år gammel, så meningsløst tidlig å dø...

Pappaen til ei jente i barnehagen der jeg jobber døde samtidig - igjen sitter ei ung mor på 30 år, ei jente på snart to og en baby som er ventet i mars. Pappaen var også 30 år - hva er det som skjer - hvorfor så ungt???

Skrevet

Har aldri vært noen fan av ham, men selvsagt veldig trist når noen går bort så tidlig.

Helt enig, jeg har heller aldri vært noen fan av han eller musikken hans. Men det er trist at mennesker dør så unge samme hvem de er. Et ukjent sultoffer i Afrika eller en kjendis, like trist uansett.

Skrevet

I går tente eg lys og hørte på "Bring Him Home" mange, mange ganger. *v*a*k*k*e*r*t

JW skulle bare visst. For 7 år siden da eg var langt, langt nede, hjalp sangen hans meg. Og året etter hadde eg CDen hans med meg på fødestuen.

Fred ved hans minne, og varme tanker til hans familie og venner.

Det ville sikkert foreldrene hans sette pris på at du skrev i gjesteboka.. :)

VGs kondolanseprotokoll: http://interaktiv.vg.no/spesial/janwerner/

Hjemmesiden: http://janwerner.com/

Hilsen

Skrevet

Men når avisene går ut og kaller det personlig tragedie.. Da er det vel ikke poeng i å drive å spekulere!

håper bare du har fått det bedre nå!!!

Skrevet

Du burde ikke gi deg inn på geografiske forklaringer når kunnskapene er så dårlige.

Skarnes ligger i Sør-Odal, og JW var fra Sand i Nord-Odal.

Og det var veldig viktig å påpeke?!

Skrevet

Like viktig som å påpeke at "man ikke var fan av JWD" tydeligvis...

Skrevet

Nei da. Om noen mener at Trondheim ligger i Østfold så skal de vel få fortsette å gå rundt å tro det?

Ting man er i tvil om, framsetter man ikke som en sannhet. Man velger å la temaet ligge.

Skrevet

Nei da. Om noen mener at Trondheim ligger i Østfold så skal de vel få fortsette å gå rundt å tro det?

Ting man er i tvil om, framsetter man ikke som en sannhet. Man velger å la temaet ligge.

Geografi var veeeldig viktig i denne saken!

Skrevet

Geografi var veeeldig viktig i denne saken!

Nei, ikke viktig i det heletatt, men hvis man først velger i en sånn tråd å gi seg temaet geografi i vold, så bør det gjøres med en viss grad av troverdighet.

Skrevet

Nei, ikke viktig i det heletatt, men hvis man først velger i en sånn tråd å gi seg temaet geografi i vold, så bør det gjøres med en viss grad av troverdighet.

Huff...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...