Gjest Rusle Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Uff, så trist. Det var virkelig trist. 0 Siter
musikeren Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har gjort mye narr av Jan Werner, men dette synes jeg virkelig er trist. Synes det står respekt av måten han har takla både motgang og jantelov på. Han har nok ikke hatt det bare lett. Var aldri noen stor fan av stemmen hans, men talentet og teknikken var udiskutabel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Veldig trist.. han virka som et varmt og godt menneske! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har gjort mye narr av Jan Werner, men dette synes jeg virkelig er trist. Synes det står respekt av måten han har takla både motgang og jantelov på. Han har nok ikke hatt det bare lett. Var aldri noen stor fan av stemmen hans, men talentet og teknikken var udiskutabel. Jeg tror det er flere som tenker som deg nå. Fikk aldri inntrykk av at han ble tatt helt på alvor - spesielt i pressen. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Dette var veldig veldig sørgelig! Jeg tror han var et hjertevarmt og godt menneske. Vi har ikke råd til å miste slike. 0 Siter
Gjest ikke fastsatt årsak Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Årsaken til Jan Werner Danielsens død er ikke fastsatt enda. Det finns faktisk mennesker som dør brått av hjerteinfarkt, hjerneblødning, hjertestans. Jeg vet om flere som har gjort dette. Å ta for gitt at det er selvmord, slik så mange av innleggene nedenfor ser ut til, syns jeg er helt utidig. Vent nå litt, og se hva man finner ut av dette. 0 Siter
Nikki Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Årsaken til Jan Werner Danielsens død er ikke fastsatt enda. Det finns faktisk mennesker som dør brått av hjerteinfarkt, hjerneblødning, hjertestans. Jeg vet om flere som har gjort dette. Å ta for gitt at det er selvmord, slik så mange av innleggene nedenfor ser ut til, syns jeg er helt utidig. Vent nå litt, og se hva man finner ut av dette. Leste på en nettavis i dag at politet omtaler det som en "personlig tragedie". 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Årsaken til Jan Werner Danielsens død er ikke fastsatt enda. Det finns faktisk mennesker som dør brått av hjerteinfarkt, hjerneblødning, hjertestans. Jeg vet om flere som har gjort dette. Å ta for gitt at det er selvmord, slik så mange av innleggene nedenfor ser ut til, syns jeg er helt utidig. Vent nå litt, og se hva man finner ut av dette. Dødsfall som følge av sykdom blir ikke omtalt som en personlig tragedie. 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Har aldri vært noen stor fan av musikken hans, men nå kjenner jeg at jeg ble virkelig lei meg. 30 år gammel, så meningsløst tidlig å dø... Pappaen til ei jente i barnehagen der jeg jobber døde samtidig - igjen sitter ei ung mor på 30 år, ei jente på snart to og en baby som er ventet i mars. Pappaen var også 30 år - hva er det som skjer - hvorfor så ungt??? 0 Siter
Gjest Attan Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Har aldri vært noen fan av ham, men selvsagt veldig trist når noen går bort så tidlig. Helt enig, jeg har heller aldri vært noen fan av han eller musikken hans. Men det er trist at mennesker dør så unge samme hvem de er. Et ukjent sultoffer i Afrika eller en kjendis, like trist uansett. 0 Siter
songbirdy Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 I går tente eg lys og hørte på "Bring Him Home" mange, mange ganger. *v*a*k*k*e*r*t JW skulle bare visst. For 7 år siden da eg var langt, langt nede, hjalp sangen hans meg. Og året etter hadde eg CDen hans med meg på fødestuen. Fred ved hans minne, og varme tanker til hans familie og venner. Det ville sikkert foreldrene hans sette pris på at du skrev i gjesteboka.. VGs kondolanseprotokoll: http://interaktiv.vg.no/spesial/janwerner/ Hjemmesiden: http://janwerner.com/ Hilsen 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Årsaken til Jan Werner Danielsens død er ikke fastsatt enda. Det finns faktisk mennesker som dør brått av hjerteinfarkt, hjerneblødning, hjertestans. Jeg vet om flere som har gjort dette. Å ta for gitt at det er selvmord, slik så mange av innleggene nedenfor ser ut til, syns jeg er helt utidig. Vent nå litt, og se hva man finner ut av dette. Men når avisene går ut og kaller det personlig tragedie.. Da er det vel ikke poeng i å drive å spekulere! håper bare du har fått det bedre nå!!! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Du burde ikke gi deg inn på geografiske forklaringer når kunnskapene er så dårlige. Skarnes ligger i Sør-Odal, og JW var fra Sand i Nord-Odal. Og det var veldig viktig å påpeke?! 0 Siter
Patsi Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Og det var veldig viktig å påpeke?! Like viktig som å påpeke at "man ikke var fan av JWD" tydeligvis... 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Og det var veldig viktig å påpeke?! Nei da. Om noen mener at Trondheim ligger i Østfold så skal de vel få fortsette å gå rundt å tro det? Ting man er i tvil om, framsetter man ikke som en sannhet. Man velger å la temaet ligge. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Nei da. Om noen mener at Trondheim ligger i Østfold så skal de vel få fortsette å gå rundt å tro det? Ting man er i tvil om, framsetter man ikke som en sannhet. Man velger å la temaet ligge. Geografi var veeeldig viktig i denne saken! 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Geografi var veeeldig viktig i denne saken! Nei, ikke viktig i det heletatt, men hvis man først velger i en sånn tråd å gi seg temaet geografi i vold, så bør det gjøres med en viss grad av troverdighet. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Nei, ikke viktig i det heletatt, men hvis man først velger i en sånn tråd å gi seg temaet geografi i vold, så bør det gjøres med en viss grad av troverdighet. Huff... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.