Gå til innhold

Kviser i hodebunnen

Anbefalte innlegg

Hei!Kjæresten min, gutt på 22 har til tider ganske mye kviser i hodebunnen.Han har litt kviser i ansiktet også,men hodebunnen er ekstrem noen ganger.Det kan være så ille at han nesten ikke orker å legge hodet ned på puta for å sove om kvelden.

Han jobber natt annenhver uke og da ser det ut som han blir verre i hodebunnen av det, jeg mener at det kan være stresset som gjør at det skjer men vi trenger råd fort fra en som kan dette!Burde man klemme på kvisene eller kjøpe en spesiell shampo?Isåfall hvilken?Eller må han ta en antibiotika kur?Jeg er hudpleier selv men ikke spesialisert innen hodebunn!

Blir gla for hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24795-kviser-i-hodebunnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Mamy!

Jeg er usikker på hva som forårsaker plagene til kjæresten din, men som du skriver er kviser en mulighet. Ettersom han også er plaget av dette i ansiktet, kan han evt. i samråd med legen sin vurdere å en antibiotika-kur (tetracyklin) og se om det hjelper.

Dersom han har tette hodeplagg i forbindelse med arbeidet kan det være en medvirkende årsak til problemet.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24795-kviser-i-hodebunnen/#findComment-104905
Del på andre sider

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...