Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Eggerøre? Omelett? Hehe, neida. Uansett ikke matlaging vi trenger dem mest til! Nei, takk og pris er han flink på de fleste andre områder. Lager gjerne mat hvis jeg slipper å gjøre andre kjedelige ting, jeg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Ja, de var himla gode! *mett* Jeg fikk somlet meg til og lage noe mat til slutt. Ble nystekte baguetter, men philadelphiaost, salat, løvtynn pepperskinke og agurk, var snadder det ) Bolle til dessert var prikken over i`en ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg fikk somlet meg til og lage noe mat til slutt. Ble nystekte baguetter, men philadelphiaost, salat, løvtynn pepperskinke og agurk, var snadder det ) Bolle til dessert var prikken over i`en ;o) Mmm, det hørtes godt ut! Nystekte boller med hjemmelaget plommesyltetøy var ganske himmelsk det også. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Mmm, det hørtes godt ut! Nystekte boller med hjemmelaget plommesyltetøy var ganske himmelsk det også. Bytter du ut plomme med bringebær, så er jeg enig ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Mmm, det hørtes godt ut! Nystekte boller med hjemmelaget plommesyltetøy var ganske himmelsk det også. Bytter du ut plomme med bringebær, så er jeg enig ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Nei, takk og pris er han flink på de fleste andre områder. Lager gjerne mat hvis jeg slipper å gjøre andre kjedelige ting, jeg. "Jeg lager mat. Du fikser alt av elektriske duppeditter, støvsuger, måker snø, vasker, skifter på senga og holder orden på alt annet". :-D 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 "Jeg lager mat. Du fikser alt av elektriske duppeditter, støvsuger, måker snø, vasker, skifter på senga og holder orden på alt annet". :-D Hehe... Iallfall fikser han alt elektrisk, snekrer og reparerer, mekker bil, klipper gress, måker snø etc... Vi er nesten parodisk tradisjonelle på det området. *rette på forkleet* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Bytter du ut plomme med bringebær, så er jeg enig ) Nja... Under tvil. Er ikke så glad i bringebærsyltetøy, men du skal få det hvis jeg får plommesyltetøyet. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hehe... Iallfall fikser han alt elektrisk, snekrer og reparerer, mekker bil, klipper gress, måker snø etc... Vi er nesten parodisk tradisjonelle på det området. *rette på forkleet* Samme her. Bortsett fra at jeg krever å få satt sammen flatpakker. Ikke fordi jeg liker det. Men da har jeg en god grunn til å være forbanna. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Samme her. Bortsett fra at jeg krever å få satt sammen flatpakker. Ikke fordi jeg liker det. Men da har jeg en god grunn til å være forbanna. Samboeren min er rå på å sette sammen flatpakker. Jeg er hans blonde, sexy håndtlanger. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Samboeren min er rå på å sette sammen flatpakker. Jeg er hans blonde, sexy håndtlanger. Samboeren har gitt opp å hjelpe når det gjelder det. Han får bare slengt en eller annen fornærmelse etter seg uansett. ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Samboeren har gitt opp å hjelpe når det gjelder det. Han får bare slengt en eller annen fornærmelse etter seg uansett. ;-) Hehe. Jeg pleier å være veldig stille og forsiktig så han ikke skal bli irritert. 0 Siter
Gjest pepsy Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 gidder ikke å lese tråden....Men fikk lyst på pepsi max... 0 Siter
musikeren Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Du burde ikke drikke Pepsi Max, den dreper hjerneceller og fucker opp signalsystemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.