Gå til innhold

Hvem av de gamle dolerne er her fortsatt?

Anbefalte innlegg

Gjest innom en tur
Skrevet

Kikket innom dol for første gang på leeenge. Hvem er her av de gamle dolerne i kveld og hva bedriver dere tiden med?

Gjest vet ikke om jeg er en av de gamle jeg
Skrevet

mener du _gamle_, som i født i begynnelsen av forrige århundre, gamle som i at de har vanket her siden 90-tallet, eller gamle i betydningen aktive, profilerte og pratsomme på Åpent?

Skrevet

Kommer helt an på hva du mener med gammel. Har hengt her siden 2000 ca.

Og hva jeg bedriver tida med? Vært hos en long lost bekjent på besøk og hiver i meg litt mat før senga.

Skrevet

Hvis du tenker på de gamle dolerne som de som var her på 1990-tallet så spørs det vel hvor mange som er igjen.

Skrevet

Jeg har vanket på dol siden begynnelsen av 2000. Vet ikke om jeg er av de "gamle dolerene".

Skrevet

Vet heller ikke hvem du snakker om, men tror selv jeg har vært her fra 99.

Skrevet

Jeg har vært her til og fra siden '97.

Men jeg hadde et annet nick de første årene.

Skrevet

Har vanket her siden høsten eller våren i 98, droppa innom med spm om en kastrert katt som tisset inne som hevn...

Husker jeg fikk masse råd, gode råd, husker jeg fikk råd om å bare drepe katta osv osv osv... ble en opphetet diskusjon... og siden har jeg vært her til og fra:)

Skrevet

Jeg har vært her siden -97. Men det er ikke sikkert du husker nicket mitt, for jeg var ikke så aktiv de første årene.

Skrevet

Jeg er her av og til. Det har blitt litt oftere i det siste ;-)

Skrevet

Var her første gang 2002.

Men jeg har vel aldri vært av den mest aktive. Må innom å se litt av og til...

Skrevet

Tja... jeg er vel en av de med lengst fartstid, men jeg skriver ikke så mye. Har vært her i over ti år nå.

I går kveld var jeg forøvrig i 30årsdag til ei venninne.

:o)

Skrevet

Jepp, jeg er her enda men blir vel ikke helt regnet blandt de eldste.

Gjest Mimremimre
Skrevet

Leste en del her inne i Dol´s barndom.

Tenkte du på Vincent, Mio, Carpe Diem, Fiola, (((H))) (hun som alltid skulle hoppe...),Prippen, Dystonia, Simen, Streken og Vilje (dessverre døde de to nå), Texas Ranger,Zet, Hulken, Rocky, Rosanna osv, Tjorven som hadde så alvorlig hodepine og skulle opereres for det, hvor ble det av henne? Noen som vet?

Husker ellers hun som fikk hjernesvulst og døde, hun skrev dagbok på dol fra sykehuset helt til inntil like før hun døde.

Husker også spesielt ei godt, ei alenemor som hadde tre barn med tre forskjellige menn. Aner ikke hvorfor jeg husker henne så godt, men sikkert fordi jeg syntes det var litt sjokkerende med tre barnefedre. :)

Jeg husker også hun som var med i dyrebeskyttelsen og tok farlige oppdrag der hun reddet dyr fra branner osv. Hun likte visstnok både damer og menn fikk jeg med meg. ;)

Husker Carpe (han var tannlege) som skulle sette diamant i tanna til...Fiola(?), Ankern og nhd som ofte var å småpludret på småprat, prekestolselvmordet som ble avtalt der (ops!ikke av dem to da).

+ mye mere.

Tror Gemini og Flisa har vært her temmelig lenge også, og Vin (som vel het noe annet da). Ellers har mange travere skifta nick.

Gjest Mimremimre
Skrevet

Leste en del her inne i Dol´s barndom.

Tenkte du på Vincent, Mio, Carpe Diem, Fiola, (((H))) (hun som alltid skulle hoppe...),Prippen, Dystonia, Simen, Streken og Vilje (dessverre døde de to nå), Texas Ranger,Zet, Hulken, Rocky, Rosanna osv, Tjorven som hadde så alvorlig hodepine og skulle opereres for det, hvor ble det av henne? Noen som vet?

Husker ellers hun som fikk hjernesvulst og døde, hun skrev dagbok på dol fra sykehuset helt til inntil like før hun døde.

Husker også spesielt ei godt, ei alenemor som hadde tre barn med tre forskjellige menn. Aner ikke hvorfor jeg husker henne så godt, men sikkert fordi jeg syntes det var litt sjokkerende med tre barnefedre. :)

Jeg husker også hun som var med i dyrebeskyttelsen og tok farlige oppdrag der hun reddet dyr fra branner osv. Hun likte visstnok både damer og menn fikk jeg med meg. ;)

Husker Carpe (han var tannlege) som skulle sette diamant i tanna til...Fiola(?), Ankern og nhd som ofte var å småpludret på småprat, prekestolselvmordet som ble avtalt der (ops!ikke av dem to da).

+ mye mere.

Tror Gemini og Flisa har vært her temmelig lenge også, og Vin (som vel het noe annet da). Ellers har mange travere skifta nick.

Glemte å ta med Puzzle

Gjest tommmboy
Skrevet

Tja... jeg er vel en av de med lengst fartstid, men jeg skriver ikke så mye. Har vært her i over ti år nå.

I går kveld var jeg forøvrig i 30årsdag til ei venninne.

:o)

Da vet du i hvilket årstall chatten ble lagt ned?

Skrevet

Da vet du i hvilket årstall chatten ble lagt ned?

Den brukte jeg så lite, så jeg husker ikke... må ha vært for en fem år siden eller noe sånt, seks kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...