Gå til innhold

Hvem av de gamle dolerne er her fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en del her inne i Dol´s barndom.

Tenkte du på Vincent, Mio, Carpe Diem, Fiola, (((H))) (hun som alltid skulle hoppe...),Prippen, Dystonia, Simen, Streken og Vilje (dessverre døde de to nå), Texas Ranger,Zet, Hulken, Rocky, Rosanna osv, Tjorven som hadde så alvorlig hodepine og skulle opereres for det, hvor ble det av henne? Noen som vet?

Husker ellers hun som fikk hjernesvulst og døde, hun skrev dagbok på dol fra sykehuset helt til inntil like før hun døde.

Husker også spesielt ei godt, ei alenemor som hadde tre barn med tre forskjellige menn. Aner ikke hvorfor jeg husker henne så godt, men sikkert fordi jeg syntes det var litt sjokkerende med tre barnefedre. :)

Jeg husker også hun som var med i dyrebeskyttelsen og tok farlige oppdrag der hun reddet dyr fra branner osv. Hun likte visstnok både damer og menn fikk jeg med meg. ;)

Husker Carpe (han var tannlege) som skulle sette diamant i tanna til...Fiola(?), Ankern og nhd som ofte var å småpludret på småprat, prekestolselvmordet som ble avtalt der (ops!ikke av dem to da).

+ mye mere.

Tror Gemini og Flisa har vært her temmelig lenge også, og Vin (som vel het noe annet da). Ellers har mange travere skifta nick.

Her var det mange gammelkjente nick.

Skrevet

Da vet du i hvilket årstall chatten ble lagt ned?

Den ble vel lagt ned kort tid etter to dødsfall, om jeg ikke tar helt feil.

Gjest tommmboy
Skrevet

Den ble vel lagt ned kort tid etter to dødsfall, om jeg ikke tar helt feil.

Dødsfall? Jeg husker at det ble en del munnhuggeri...Men dødsfall?? Hvordan vet du dette?

Du husker ikke årstall?

Skrevet

Dødsfall? Jeg husker at det ble en del munnhuggeri...Men dødsfall?? Hvordan vet du dette?

Du husker ikke årstall?

Føler det er galt å rippe opp i dødsfall. Beklager, burde faktisk ikke nevnt det.

Skrevet

Har vært her siden slutten av 2000.

Om det gjør meg til en gammel Doler er vel diskuterbart, selvsagt ;-)

Skrevet

Du husker ikke årstall?

Ja, var to dødsfall. Det var i 2001 eller 2002.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...