Gjest 18årig jente lurer Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde ubeskyttet sex med kjæresten min den 17. sept. Vi "hoppet av i svingen".. Da var det ikke lenge siden jeg hadde hatt mensen, og jeg skulle ha mensen igjen den 8.okt, og så fikk jeg den i går!!!(28.09)... Da er jeg ikke gravid?? Blir så usikker, for leste noe om at når egget fester seg, så kan det komme blødninger.. Noen som vet hvor stor risk det er å "hoppe av i svingen"? 0 Siter
Gemini Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det er svært mange levende bevis på at "hoppe av i svingen-metoden" fungerer svært dårlig... :-) Med andre ord, det er SVÆRT usikkert, men det visste du vel egentlig allerede. En graviditetstest får du kjøpt på apoteket, og gir deg svar på om du er gravid eller ei. Du har rett i at det kan komme en "falsk" blødning som ikke er mensen. Tror det heter festeblødning. Du får ta deg en tur på apoteket i morgen, så slipper du gå å lure. 0 Siter
Gjest 18årig jente lurer Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det er svært mange levende bevis på at "hoppe av i svingen-metoden" fungerer svært dårlig... :-) Med andre ord, det er SVÆRT usikkert, men det visste du vel egentlig allerede. En graviditetstest får du kjøpt på apoteket, og gir deg svar på om du er gravid eller ei. Du har rett i at det kan komme en "falsk" blødning som ikke er mensen. Tror det heter festeblødning. Du får ta deg en tur på apoteket i morgen, så slipper du gå å lure. Ja jeg er fullstendig klar over at det er en risk å ta, og at det er dumt! Har absolutt tenkt å dra på apoteket i morgen.. Men bare ble så nysgjerrig her i kveld, så måtte bare spørre og snakke om det.. Jeg blør enda, så tror det er mensen! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det er svært mange levende bevis på at "hoppe av i svingen-metoden" fungerer svært dårlig... :-) Med andre ord, det er SVÆRT usikkert, men det visste du vel egentlig allerede. En graviditetstest får du kjøpt på apoteket, og gir deg svar på om du er gravid eller ei. Du har rett i at det kan komme en "falsk" blødning som ikke er mensen. Tror det heter festeblødning. Du får ta deg en tur på apoteket i morgen, så slipper du gå å lure. Jepp Et sånt lite barn har jeg. 0 Siter
Gjest hvordan gikk det? Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Ja jeg er fullstendig klar over at det er en risk å ta, og at det er dumt! Har absolutt tenkt å dra på apoteket i morgen.. Men bare ble så nysgjerrig her i kveld, så måtte bare spørre og snakke om det.. Jeg blør enda, så tror det er mensen! Har du tatt test? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.