Gå til innhold

Ødelagt

javelda1365380927

Anbefalte innlegg

javelda1365380927

Et forsøk på "skriveterapi"..

Er så jævlig mye som er ødelagt, så jævlig mye som HAN har ødelagt!!! Og jeg er så lei meg for det..

Jeg får lyst til å ødelegge tilbake, faen heller, han har ødelagt kroppen min, skitnet den til, gjort den så redd og nervøs, gjort den til is, gjort den ekkel og dum.

Han har gjort slik at jeg ikke klarer å takle hverdagen, og det innebærer masse, masse som er ødelagt! Ikke klarer jeg å gå på jobb, ikke orker jeg det jeg skal, være mamma, være samboer, være venn, være søster. Nå ser jeg det så tydelig, det er hans skyld!

Han har ødelagt hele mitt unge liv, forpestet og skapt smerte.

Revet energien min vekk fra meg, ødelagt helsen min..

Og hva har jeg gjort HAN??

Hva har jeg noensinne gjort han, for å fortjene det han gjorde mot meg?

Aaaaaaaah, så lei jeg er! Så lei av å eie denne kroppen som er ødelagt, lei av mitt eget hode, lei av alle bildene som flyter rundt og plager meg. Minner meg på all dritten han gjorde mot kroppen min.. Fy faen for en ynkelig drittsekk!!

Hva er det som skjer oppi hodet på dem som bruker små barn for å tilfredstille seg?

Hvordan i alle dager kan det føles bra?? Så bra at de må gjøre det igjen og igjen???

Jeg fatter det ikke!!! Hvordan er det mulig?

Jeg er rett og slett,full av hat, hvordan skal jeg leve full av hat? Hvordan? Jeg går rundt og hater meg selv også, hvorfor gjør jeg det? Han har ødelagt selvbildet mitt. Han har ødelagt, han har ødelagt, han har ødelagt, ødelagt!!!

Skulle ønske han var død!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247987-%C3%B8delagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*forsiktig klem*

Vær sint på han, skrik og slå. Du trenger det og har lov til det!

Men husk, at midt i all ødeleggelsen, finnes du! Noe han ikke klarte å ødelegge. Den styrken som driver deg fremover. Som søker hjelp. Som skrive her. Den er kanskje liten, men den er vakker og den er sterk. Og den sprer seg. Langsomt, men tydelig vil den spre seg.

Det ødelagte vil bli mindre og mindre, og DU vil bli mer og mer! Fortsett og skriv det ut! Jeg tror det hjelper. Har iallfall hjulpet meg!

Glad i deg, min kjære venn!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247987-%C3%B8delagt/#findComment-1943124
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...