Gå til innhold

litt dårlig samvittighet, har "tatt "andres gjester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår vennegjeng er spredd på alle kanter, og nå skal vi da treffes ganske snart for å feire innflyttingen til noen som har flyttet inn i nytt hus.

Vi har noen med stort hus som skulle ta imot noen av de gjestene. De bor langt unna dervi skal ha innflyttingsfesten.

Vi bor like ved dem som skal ha innflytterfesten.

Nå viser det seg at de tilkommende gjestene kommer uten barn, så jeg sendte dem ett tilbud om å bo hos oss denne helgen- siden de da kom uten barn og vi har plass til dem. Noe de takket ja til, for det var mer praktisk for dem.

Så får jeg en msn melding fra dem de i utgangspunktet skulle bo hos om at jeg har #"stjelt deres gjester". Uff det var jo ikke ment sånn, så nå sitter jeg her med dårlig samvittighet. De var logget av før jeg rakk å svare dem. Hva skal jeg si til dem? Uff- var det dumt av meg å tilby dem soveplass hos oss?

Skrevet

Jeg tror jeg ville ringt dem og snakket med dem. Sagt at det ikke var meningen å stjele gjestene, men at du gjorde det for å hjelpe til? Kanskje?

Skrevet

Jøss, for en barnslig kommentar fra voksne mennesker. De kan godt tenke sitt, men å skrive noe sånt til deg på MSN og logge seg av før du får tid til å svare, det er bare umodent.

Du ville bare gjøre en vennlig tjeneste, og gjestene kan da tenke og bestemme for seg selv hva de helst vil.

Ikke din feil dette, hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...