Gå til innhold

Hva skal vi spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av taco, pizza, lasagne og wok. Gi meg din beste lørdagskosoppskrift! :-) Har ingen små, kresne unger å ta hensyn til. ;-)

Gjest matforslag
Skrevet

Kyllingfileter i en ovnsbakt form. Ha i noe smør og fløte + krydder (salt/paprikapulver osv). Ha ris til eller noe.

Bakte poteter med bacon, smør, mais, rømme osv.

Skrevet

Biff med fløtegratinerte poteter,stekt champignon og sjalottløk. Nam.

Ovnsbakt laks med foliebakte grønnsaker. Det hadde jeg i går,og det var så utrolig godt at det kunne jeg fint hatt på en lørdag :)

Skrevet

Kyllingstrimler med masse masse kyllingkrydder på, sopp, løk og squash stekes sammen med litt pepper.

Ris, og bretagnesaus.

Pai:

Bruk en Maizenna paideigblanding.

Ha i en boks kylling

Stek sopp, purre, squash, blomkål og broccoli (små buketter)

Bruk oppskriften til eggestand bakpå Maizenna pakken, lag litt mer om det blir for lite.

Ost på.

Stek som står på pakken.

Snadder!

Denne paien er også veldig god:

http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=802

Skrevet

Kyllingfileter i en ovnsbakt form. Ha i noe smør og fløte + krydder (salt/paprikapulver osv). Ha ris til eller noe.

Bakte poteter med bacon, smør, mais, rømme osv.

Mmm, bakt potet er jo knall. Takk. :-)

Skrevet

Kyllingstrimler med masse masse kyllingkrydder på, sopp, løk og squash stekes sammen med litt pepper.

Ris, og bretagnesaus.

Pai:

Bruk en Maizenna paideigblanding.

Ha i en boks kylling

Stek sopp, purre, squash, blomkål og broccoli (små buketter)

Bruk oppskriften til eggestand bakpå Maizenna pakken, lag litt mer om det blir for lite.

Ost på.

Stek som står på pakken.

Snadder!

Denne paien er også veldig god:

http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=802

Jaa, den paien har jeg sett oppskrift på før og mange ganger tenkt på å lage. Tror kanskje det blir den, jeg. Takk takk. :)

Skrevet

Biff med fløtegratinerte poteter,stekt champignon og sjalottløk. Nam.

Ovnsbakt laks med foliebakte grønnsaker. Det hadde jeg i går,og det var så utrolig godt at det kunne jeg fint hatt på en lørdag :)

Ja, biff er jo godt. Laks hadde vi i går. :-)

Skrevet

Jaa, den paien har jeg sett oppskrift på før og mange ganger tenkt på å lage. Tror kanskje det blir den, jeg. Takk takk. :)

Prøv den, den er veldig god.

Jeg brukte ikke rosemarin, men kjøpte fetaost i lake, da er det smak fra den.

Skrevet

Min beste vet jeg ikke om det er, men biff med fløtegratinerte poteter er ikke å kimse av. Med en deilig rødvin til.

Og så så enkelt å lage.

Skrevet

Prøv den, den er veldig god.

Jeg brukte ikke rosemarin, men kjøpte fetaost i lake, da er det smak fra den.

Jeg eeelsker fetaost, så det blir nok nam. Serverer du noe til?

Skrevet

Min beste vet jeg ikke om det er, men biff med fløtegratinerte poteter er ikke å kimse av. Med en deilig rødvin til.

Og så så enkelt å lage.

Ja, en god biff er jo alltid snadder. Hmm, blir et vanskelig valg dette. ;-)

Skrevet

Jeg eeelsker fetaost, så det blir nok nam. Serverer du noe til?

Jeg lager en enkel salat til, og bruker litt av laken til fetaosten som dressing, bare pass på at det bare er litt på, blir klissete og vassent om du bruker for mye.

Skrevet

Jeg lager en enkel salat til, og bruker litt av laken til fetaosten som dressing, bare pass på at det bare er litt på, blir klissete og vassent om du bruker for mye.

Takk for tips. Høres supergodt ut. :-)

Skrevet

En god biff med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, sjysaus med en dæsj rødvin, dampet brokkoli og et godt glass rødvin til!

Skrevet

Lettvint og godt:

stek kyllingfileter, damp brokkolo. Legg de over i ildfast form, hell over creme fraiche, krydre godt, litt ost på toppen og inn i ovnen. Server med tagliatella (båndspagetti) til.

Skrevet

Jeg skal (såklart) ut ikveld, så det blir noe lettvint her. Pizza tenker jeg.

Skrevet

He he.. Jeg satt akkurat nå og skulle lage en tilsvarende tråde. er SÅÅÅÅÅ lei, pasta, pizza, taco osv. Foresten så jeg ikke det minste lyst på biff heller. Men noe mer snaxy!!!?+ Men hva!?

Skrevet

Vi skal ha kylling- og nudelsuppe med karri og ingefær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...