NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Lei av taco, pizza, lasagne og wok. Gi meg din beste lørdagskosoppskrift! :-) Har ingen små, kresne unger å ta hensyn til. ;-) 0 Siter
Gjest matforslag Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Kyllingfileter i en ovnsbakt form. Ha i noe smør og fløte + krydder (salt/paprikapulver osv). Ha ris til eller noe. Bakte poteter med bacon, smør, mais, rømme osv. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Biff med fløtegratinerte poteter,stekt champignon og sjalottløk. Nam. Ovnsbakt laks med foliebakte grønnsaker. Det hadde jeg i går,og det var så utrolig godt at det kunne jeg fint hatt på en lørdag 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Kyllingstrimler med masse masse kyllingkrydder på, sopp, løk og squash stekes sammen med litt pepper. Ris, og bretagnesaus. Pai: Bruk en Maizenna paideigblanding. Ha i en boks kylling Stek sopp, purre, squash, blomkål og broccoli (små buketter) Bruk oppskriften til eggestand bakpå Maizenna pakken, lag litt mer om det blir for lite. Ost på. Stek som står på pakken. Snadder! Denne paien er også veldig god: http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=802 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Kyllingfileter i en ovnsbakt form. Ha i noe smør og fløte + krydder (salt/paprikapulver osv). Ha ris til eller noe. Bakte poteter med bacon, smør, mais, rømme osv. Mmm, bakt potet er jo knall. Takk. :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Kyllingstrimler med masse masse kyllingkrydder på, sopp, løk og squash stekes sammen med litt pepper. Ris, og bretagnesaus. Pai: Bruk en Maizenna paideigblanding. Ha i en boks kylling Stek sopp, purre, squash, blomkål og broccoli (små buketter) Bruk oppskriften til eggestand bakpå Maizenna pakken, lag litt mer om det blir for lite. Ost på. Stek som står på pakken. Snadder! Denne paien er også veldig god: http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=802 Jaa, den paien har jeg sett oppskrift på før og mange ganger tenkt på å lage. Tror kanskje det blir den, jeg. Takk takk. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Biff med fløtegratinerte poteter,stekt champignon og sjalottløk. Nam. Ovnsbakt laks med foliebakte grønnsaker. Det hadde jeg i går,og det var så utrolig godt at det kunne jeg fint hatt på en lørdag Ja, biff er jo godt. Laks hadde vi i går. :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jaa, den paien har jeg sett oppskrift på før og mange ganger tenkt på å lage. Tror kanskje det blir den, jeg. Takk takk. Prøv den, den er veldig god. Jeg brukte ikke rosemarin, men kjøpte fetaost i lake, da er det smak fra den. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Min beste vet jeg ikke om det er, men biff med fløtegratinerte poteter er ikke å kimse av. Med en deilig rødvin til. Og så så enkelt å lage. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Prøv den, den er veldig god. Jeg brukte ikke rosemarin, men kjøpte fetaost i lake, da er det smak fra den. Jeg eeelsker fetaost, så det blir nok nam. Serverer du noe til? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Min beste vet jeg ikke om det er, men biff med fløtegratinerte poteter er ikke å kimse av. Med en deilig rødvin til. Og så så enkelt å lage. Ja, en god biff er jo alltid snadder. Hmm, blir et vanskelig valg dette. ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg eeelsker fetaost, så det blir nok nam. Serverer du noe til? Jeg lager en enkel salat til, og bruker litt av laken til fetaosten som dressing, bare pass på at det bare er litt på, blir klissete og vassent om du bruker for mye. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Jeg lager en enkel salat til, og bruker litt av laken til fetaosten som dressing, bare pass på at det bare er litt på, blir klissete og vassent om du bruker for mye. Takk for tips. Høres supergodt ut. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 En god biff med hjemmelagde fløtegratinerte poteter, sjysaus med en dæsj rødvin, dampet brokkoli og et godt glass rødvin til! 0 Siter
monass Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Lettvint og godt: stek kyllingfileter, damp brokkolo. Legg de over i ildfast form, hell over creme fraiche, krydre godt, litt ost på toppen og inn i ovnen. Server med tagliatella (båndspagetti) til. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg skal (såklart) ut ikveld, så det blir noe lettvint her. Pizza tenker jeg. 0 Siter
serendipity Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 He he.. Jeg satt akkurat nå og skulle lage en tilsvarende tråde. er SÅÅÅÅÅ lei, pasta, pizza, taco osv. Foresten så jeg ikke det minste lyst på biff heller. Men noe mer snaxy!!!?+ Men hva!? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 He he.. Jeg satt akkurat nå og skulle lage en tilsvarende tråde. er SÅÅÅÅÅ lei, pasta, pizza, taco osv. Foresten så jeg ikke det minste lyst på biff heller. Men noe mer snaxy!!!?+ Men hva!? Jeg går for denne i kveld tror jeg: http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=802 :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg går for denne i kveld tror jeg: http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=802 :-) Poden kan ikke spise egg :-( 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Vi skal ha kylling- og nudelsuppe med karri og ingefær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.