NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 I dag blir det TORO Baligryte Åå, DEN er god. Nam. Det blir det i morgen! 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Åå, DEN er god. Nam. Det blir det i morgen! Det var godt - jeg hadde glemt at det skulle være fløte i den - men tok helmelk i stedet - 1 dl mindre -ble helt greit det! .) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Det var godt - jeg hadde glemt at det skulle være fløte i den - men tok helmelk i stedet - 1 dl mindre -ble helt greit det! .) Har aldri laget den med annet enn fløte, men sikkert godt med helmelk også. Toro har også en Spansk gryte. Den er veldig, veldig god den også. 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Har aldri laget den med annet enn fløte, men sikkert godt med helmelk også. Toro har også en Spansk gryte. Den er veldig, veldig god den også. Enig - jeg veksler mellom Bali -Spansk og Amerikansk. Amerikansk når jeg ikke gidder å koke ris - men har bare loff og mais til 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 I dag blir det TORO Baligryte Den marokkanske er best ) 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Den marokkanske er best ) Den tror jeg ikke at jeg har smakt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Den tror jeg ikke at jeg har smakt. Det er ikke alle steder de har den, men den er veldig god altså så den burde du prøve ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.