Gå til innhold

Dette var ingen god nyhet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som er blitt anbefalt trionetta så varmt av en venninne, hun har brukt det i mange år og bare fått "gullungen". :-)

Skrevet

Trinordiol skal være ganske like trionetta, og også billige.

Trinordiol har også gått ut av produksjon. Jeg fikk trionetta istedenfor sist gang, uten at de sa noe om at den også skulle gå ut. Heldigvis oppdaget jeg det tidsnok til å få hamstret for 2 år fremover.

Gjest puselura
Skrevet

Vet du om det er lov å be om resept på 1 år og så ta ut hele sulamitten før nyttår??

Jeg er gravid i 8 mnd og skal over på pilla om 2 mnd ca.. ønsker å fortsette med trionetta et år til neste barn blir planlagt,

jeg får alltid resepten på et år men tar bare ut en pakke om gangen. Men er det lov å ta ut for 12 mnd eller blir det å regne som "overdose"..

spør generelt og ikke bare deg som startet tråden

Hei, jeg jobber i apotek, og det stemmer som andre under her sier. De under 20, som får deler av p-pillene dekket gjennom folketrygden, kan bare ta ut for 3 måneder om gangen.

Hvis man er over 20, og følgelig betaler hele sulamitten selv, så kan man selvfølgelig ta ut hele resepten på en gang om man vil :-)

Skrevet

Hei, jeg jobber i apotek, og det stemmer som andre under her sier. De under 20, som får deler av p-pillene dekket gjennom folketrygden, kan bare ta ut for 3 måneder om gangen.

Hvis man er over 20, og følgelig betaler hele sulamitten selv, så kan man selvfølgelig ta ut hele resepten på en gang om man vil :-)

Takk for svar!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...