Gå til innhold

Microgynon

TorneROSA1365380904

Anbefalte innlegg

TorneROSA1365380904
Skrevet

Vet ikke helt om navnet ble skrevet rett, men dette er et p-pille merke, som jeg lurer på om noen har kjennskap til. Jeg vurderer nemlig å begynne på dette merket!

Noen som har erfaring med disse p-pillene?

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg har, og det tok fra meg hvert eneste lille snev av sexlyst som noensinne hadde vært til stede i kroppen min!

I tillegg steg blodtrykket, som hadde vært helt normalt til da.

Så jeg vil ikke anbefale det, nei!

Men- det skal sies at jeg reagerer voldsomt på alle hormon-prevensjonsmidler, så jeg kan ikke bruke noe av det. Microgynon var litt verre enn de andre merkene jeg prøvde, men ingen av dem var spesielt stas.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg har, og det tok fra meg hvert eneste lille snev av sexlyst som noensinne hadde vært til stede i kroppen min!

I tillegg steg blodtrykket, som hadde vært helt normalt til da.

Så jeg vil ikke anbefale det, nei!

Men- det skal sies at jeg reagerer voldsomt på alle hormon-prevensjonsmidler, så jeg kan ikke bruke noe av det. Microgynon var litt verre enn de andre merkene jeg prøvde, men ingen av dem var spesielt stas.

Huff, da gidder jeg ikke å prøve de!

Jeg gikk nemlig på Trionetta, men de ble jeg helt klin kokos av! Hadde ikke et snev av sexlyst jeg heller, og var ikke meg selv i det hele tatt!!! Orker ikke det en gang til!

Hvilket merke skal jeg prøve da? Aner ikke jeg.. sukk..

ylvali1365381015
Skrevet

gikk på dette apedopet i tre uker. nok var nok. var helt i uballanse, følte meg tung og direkte syk.

kroppen _min_ tålte ihvertfall ikke microgynon.

Gjest helt greit
Skrevet

Jeg har brukt den i flere år nå, og er kjempefornøyd! Synes den funker veldig bra. Dessuten er den monofasisk, så hvis det ikke passer å ha mensen på en stund, er det bare å fortsette på neste brett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...