TorneROSA1365380904 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Vet ikke helt om navnet ble skrevet rett, men dette er et p-pille merke, som jeg lurer på om noen har kjennskap til. Jeg vurderer nemlig å begynne på dette merket! Noen som har erfaring med disse p-pillene? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har, og det tok fra meg hvert eneste lille snev av sexlyst som noensinne hadde vært til stede i kroppen min! I tillegg steg blodtrykket, som hadde vært helt normalt til da. Så jeg vil ikke anbefale det, nei! Men- det skal sies at jeg reagerer voldsomt på alle hormon-prevensjonsmidler, så jeg kan ikke bruke noe av det. Microgynon var litt verre enn de andre merkene jeg prøvde, men ingen av dem var spesielt stas. 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Jeg har, og det tok fra meg hvert eneste lille snev av sexlyst som noensinne hadde vært til stede i kroppen min! I tillegg steg blodtrykket, som hadde vært helt normalt til da. Så jeg vil ikke anbefale det, nei! Men- det skal sies at jeg reagerer voldsomt på alle hormon-prevensjonsmidler, så jeg kan ikke bruke noe av det. Microgynon var litt verre enn de andre merkene jeg prøvde, men ingen av dem var spesielt stas. Huff, da gidder jeg ikke å prøve de! Jeg gikk nemlig på Trionetta, men de ble jeg helt klin kokos av! Hadde ikke et snev av sexlyst jeg heller, og var ikke meg selv i det hele tatt!!! Orker ikke det en gang til! Hvilket merke skal jeg prøve da? Aner ikke jeg.. sukk.. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 gikk på dette apedopet i tre uker. nok var nok. var helt i uballanse, følte meg tung og direkte syk. kroppen _min_ tålte ihvertfall ikke microgynon. 0 Siter
Gjest helt greit Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har brukt den i flere år nå, og er kjempefornøyd! Synes den funker veldig bra. Dessuten er den monofasisk, så hvis det ikke passer å ha mensen på en stund, er det bare å fortsette på neste brett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.