Gjest wonderinggirl Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Det er et merke jeg vet navnet på, men som jeg bare ikke kommer på nå rett og slett! Det står helt stillt i hodet mitt. Det finnes ihvertfall sko i dette merket vet jeg, tror det er et litt sportslig merke, men litt dyrt..? Jeg synes å huske at det er 2 ord. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hmm der fikk vi ikke akkurat mye info til hva slags merke dette kan være, du sier sportslig, mener du at de har joggesko? Ellers er det mere en type tur/fjellsko? 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hmm der fikk vi ikke akkurat mye info til hva slags merke dette kan være, du sier sportslig, mener du at de har joggesko? Ellers er det mere en type tur/fjellsko? joggesko.. veit ikke helt mer hva jeg skal si 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 joggesko.. veit ikke helt mer hva jeg skal si Vet du hva slags butikker som selger de? De vanligste joggesko merkene er jo Nike, Adidas, Puma, Fila, Reebok, Sketchers Converse og Lacoste. Ellers har du også asics og mizuno.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 joggesko.. veit ikke helt mer hva jeg skal si og kappa 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Adidas, Converse, K•Swiss, New Balance, Nike, Vans, Reebook, Asics, Birkestock, Charles David, Dr. Scholls, Franco Sarto, Puma, Timberland, Gabriella Rocha, Kenneth Cole, DC Shoes, Le coq sportif? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.