Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har kjøpt en sånn gjær i rød innpakning, den er vel søt og skal brukes til søte boller? Jeg trenger en enkel og god oppskrift, om noen har? ) Og ikke si at jeg skal bruke slik ferdigblanding, for det er det jeg pleier, men har ikke i hus ;o) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har brukt denne, uten kardemomme. http://www.matnyttig.no/oppskrifter/boller2.html 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har brukt denne, uten kardemomme. http://www.matnyttig.no/oppskrifter/boller2.html Jeg var så sikker på at jeg svarte deg jeg... Hvor ble det innlegget av mon tro? Anyway, takk for link. Nå står deigen og hever, guttungen bestemte at vi skulle lage skillingsboller. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg var så sikker på at jeg svarte deg jeg... Hvor ble det innlegget av mon tro? Anyway, takk for link. Nå står deigen og hever, guttungen bestemte at vi skulle lage skillingsboller. Håper de blir gode. :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Håper de blir gode. :-) De ble knallgode! Kommer til og bruke den oppskriften flere ganger, den ligger nå i favoritter. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 De ble knallgode! Kommer til og bruke den oppskriften flere ganger, den ligger nå i favoritter. Så bra. :-) Får selv goode boller med den oppskriften. Nå har jeg laga den greske paien. Mmmmm... Jeg er så mett at jeg snart triller. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Lillemus sin bolleoppskrift var kjempegod. Kan kanskje tilsette bittelitt kardemomme. 0 Siter
smurf78 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 De ble knallgode! Kommer til og bruke den oppskriften flere ganger, den ligger nå i favoritter. Bakte de samme bollene igår, de er alltid knallgode. Super luftige og kjempefine å lage skolebrød av 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Bakte de samme bollene igår, de er alltid knallgode. Super luftige og kjempefine å lage skolebrød av Bollene ble kjempegode ja, og jeg er ingen baker og har mange misslykkede forsøk bak meg, så denne oppskriften må jeg passe godt på ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.