Gå til innhold

Hønemors potet/sellerigrateng

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg prøve potetvarianten til hønemor!

Gleder meg

potet/sellerigrateng. Poteter og selleri skal rives grovt og blandes med salt, pepper og revet ost. Stekes i porsjonsformer eller ildfast form med fløte i også

Skrevet

Blir spennende å høre hva du synes om den. Her i huset falt den godt i smak og blir ikke siste gang jeg skal servere den varianten. Ble mere smak på potetformen enn med bare poteter.Lykke til gutt23 og god helg.

Her skal vi grille entrecote idag, bakepotet, sjampinjong/løkstuing og broccoli til, og bernaise'n da, og sist, men ikke minst en god rødvin. Kaffe og dajmkake til dessert etter opprydding og kanskje en liten likør.

Skrevet

Blir spennende å høre hva du synes om den. Her i huset falt den godt i smak og blir ikke siste gang jeg skal servere den varianten. Ble mere smak på potetformen enn med bare poteter.Lykke til gutt23 og god helg.

Her skal vi grille entrecote idag, bakepotet, sjampinjong/løkstuing og broccoli til, og bernaise'n da, og sist, men ikke minst en god rødvin. Kaffe og dajmkake til dessert etter opprydding og kanskje en liten likør.

ja det må jeg si... Men er det grillvær nå da?

Entrecote er jo så godt...

Skrevet

ja det må jeg si... Men er det grillvær nå da?

Entrecote er jo så godt...

Ja, det kan du si er det grillvær nå. JADA, "gubben" bare elsker å grille han, uansett vær får jeg vel si. Grilla på terrassen under markisen i kveld og resultatet: helt "toppers".

Entrecoten, kjøpt på Ultra i kjøttdisken var mørnet, ikke slintrer og lite fett. Marinerte med hvitløk og urtemarinade i flere timer så kjempegod smak, likeså tilbehøret og rødvinen.

Hvordan falt potetene dine i smak?

Skrevet

Ja, det kan du si er det grillvær nå. JADA, "gubben" bare elsker å grille han, uansett vær får jeg vel si. Grilla på terrassen under markisen i kveld og resultatet: helt "toppers".

Entrecoten, kjøpt på Ultra i kjøttdisken var mørnet, ikke slintrer og lite fett. Marinerte med hvitløk og urtemarinade i flere timer så kjempegod smak, likeså tilbehøret og rødvinen.

Hvordan falt potetene dine i smak?

Hehe.. i dag var det iallefall grillvær. Potet/sellerivarianten ble en hit. Hadde indrefilet av svin og den ble litt tam. Passer litt mer til vilt.. Kanskje reinsdyrfilet neste gang.

I dag var det pizza fra flamenco...*blushing*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...