Gjest frustrert jeg Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Da jeg passerte rådhuset i går der det er et skilt på bygningen hvor det står: "***** kommune Rådhuset" var det akkurat som om jeg så bokstavene "*****-hodepine Rådhuset". 0 Siter
Gjest frustrert jeg Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 hæ? "Soldaten ble skutt på med et våpen med lavere skuddtakt enn det som ble regnet som farlig. Han ble truffet av 13 kuler, men heldigvis var det bare ett av dem som var dødelig." 0 Siter
stromme Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 "Soldaten ble skutt på med et våpen med lavere skuddtakt enn det som ble regnet som farlig. Han ble truffet av 13 kuler, men heldigvis var det bare ett av dem som var dødelig." hæ? og hæ? 0 Siter
Gjest frustrert jeg Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 hæ? og hæ? Det er kanskje på sin plass å minne om at satanister antakelig vil øke innsatsen for å få drept hellige fugler, inkludeert de duene som bor hos meg for tiden og som får hellige barn. Innbrudd hos meg vil derfor bli betraktet som mordforsøk. 0 Siter
stromme Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Det er kanskje på sin plass å minne om at satanister antakelig vil øke innsatsen for å få drept hellige fugler, inkludeert de duene som bor hos meg for tiden og som får hellige barn. Innbrudd hos meg vil derfor bli betraktet som mordforsøk. åkei..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.