Gå til innhold

Boliglån? yeah right

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke banker som låner ut 100% med 30års nedbet.tid?

Målet er å få lav mnd.kostnad, De fleste banker ønsker å få folk til å betale masse pr.mnd, istede for la folk klare å betjene lånet med lave mnd utgifter.

Jeg er førstegangskjøper, og etter å ha betjent på 10 000 i mnd har jeg fortsatt 23000 å bruke på andre ting.

Grådige banker!! må da gå an å se an personene, går ikke an å behandle alle likt når det gjelder økonomi.Noen har stort forbruk andre ikke...skal vi som har lavt forbruk lide for de som sprer penger rundt seg...

huff måtte bare få ut litt frustrasjon etter å ha snakket med banken;)

Gjest på boligjakt selv
Skrevet

Jada, postbanken låner 100% til førstehjemslån. mer penger du har, jo bedre! :) Lånet blir delt i 2 siden du skal ha 100% finansiering. En del på 20% som betales over ti år, og resten som er 80%. Du kan velge å betale kun renter på de 80% du lånte og heller betale ned de 20% på kortere tid enn ti år. Da får du mindre avdrag. Hvis boligen stiger i verdi, som den sikkert gjør, så trenger ikke det ta lang tid for da blir sikkerheten (altså boligen) mer verdt og de 20% blir fortere nedbetalt. Etter du har betalt ned den delen på 20% kan du begynne å betale på resterende 80%. Avdragene blir da lavere. Du kan betale ned på 30 år.

har du snakket med Postbanken? De har laveste rente, 3,84 tror jeg det var. Ta en titt på deres side.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...