Gå til innhold

Vegglader til mp3 spiller (MPIO HD400)

Anbefalte innlegg

Gjest Hoggormen
Skrevet

Jeg har fått en slik spiller i gave, og er stort sett fornøyd med den. Det eneste dumme er at det eneste som fulgte med av ladeutstyr var en kabel man kan lade fra USB-porten med, altså er man avhengig av tilgang på PC for å få ladet den.

Jeg vet at det skal finnes en vegglader, men jeg finner det ikke noe sted! Har prøvd to stykker det ikke har funket med så jeg bare måtte returnere å få igjen pengene for. Har sjekka Lefdal, Spaceworld, Clas Ohlson, Elkjøp og endatil HIFI-Klibben. Men ingen napp.

Det er så dønn upraktisk å måtte være avhengig av PC for å få ladet spilleren når man farter mye hit og dit! Og er jeg vekke over tid og ønsker å bruke høyttalere må jeg jo ha en strømadapter!

Noen som har denne modellen og vet hvor og hva jeg skal se etter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...