Gå til innhold

Hvilken mascara anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd utallige mascaraer, men savner en som jeg slipper å påføre 3-4 strøk før det vises, samtidig som vippene ikke virker for unaturlig lange. Altså en mascara hvor ett til to strøk er nok og som gjør vippene litt lengre. Har sett på en del tester, men blir ikke helt klok der heller ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

YSL, den med "gullfarge" på flaska. Den er rågod, og nå en bestselger på taxfree.

Skrevet

Loreal intensifique synes jeg er bra...

Det er den jeg bruker nå. Den må jeg ha 3-4 strøk før den vises. Jeg så den på en test hvor den gikk til topps. Men på mine vipper er den ikke noe særlig. Har vanlige vipper, tror jeg ;-)

Skrevet

YSL, den med "gullfarge" på flaska. Den er rågod, og nå en bestselger på taxfree.

Er den dyr?

Gjest Flystripa
Skrevet

Er den dyr?

Betaler £ 26.99 for en to-pack i Aberdeen. På Colorline koster den 280 eller 330 for to (er litt usikker). Skal sjekke...

Skrevet

Har hørt den skal være bra. Men vippene blir ikke slik unaturlig lange?

Nei, det synes jeg ikke de blir. Men nå er jeg så mørk at jeg bare bruker mascara av og til.

Skrevet

Er den dyr?

#YSL, den med "gullfarge" på flaska"

Skriver under på Flystripa sitt innlegg, den er veldig god. Bruker bare den når jeg skal på fest.

Jeg bruker Kanebo 38 til daglig bruk

Den er vannfast opp til 38 grader, vaskes bare bort med lunket vann.

Jeg er fornøyd med bare ett strøk av den, men jeg har veldig lyse vipper. Er ikke sikkert den vil funke like bra for deg om du føler du må ha mange strøk på.

Så jeg ville prøvd YSL

http://www.parfumsalon.ru/pictures/razdels/1195.jpg

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Lancome Extencil (eller noe slikt)

candyqueen_83
Skrevet

jeg må også påføre 3-4 strøk med de fleste mascaraer,men nå har jeg begynt øå bruke Clinique High Impact mascara. Den er veldig god synes jeg. Trenger bare å påføre 1-2 strøk for at det skal bli bra :) Et minus at den ikke er vannfast da. Tror den kosta 175 kr i parfymeri

Gjest to strøk max
Skrevet

Det er den jeg bruker nå. Den må jeg ha 3-4 strøk før den vises. Jeg så den på en test hvor den gikk til topps. Men på mine vipper er den ikke noe særlig. Har vanlige vipper, tror jeg ;-)

Maybelline, rosa farge på den.

candyqueen_83
Skrevet

Maybelline, rosa farge på den.

den er skittdårlig.. Må jo ha ti strøk og da ser det fortsatt ut som om man nettopp har stått opp :P

Gjest to strøk max
Skrevet

den er skittdårlig.. Må jo ha ti strøk og da ser det fortsatt ut som om man nettopp har stått opp :P

Jeg synes den er god.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Lancome Extencil (eller noe slikt)

Jeg og bruker Lancome og er utrolig fornøyd....Min heter, må lese, dèfinicils.

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med Lash Queen fra Helena Rubeinstein

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...