candyqueen_83 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 jeg må også påføre 3-4 strøk med de fleste mascaraer,men nå har jeg begynt øå bruke Clinique High Impact mascara. Den er veldig god synes jeg. Trenger bare å påføre 1-2 strøk for at det skal bli bra Et minus at den ikke er vannfast da. Tror den kosta 175 kr i parfymeri denne mascaraen er forresten for en del volum og litt lengde.. Vippene blir lengre men ikke unaturlig lange,og de blir ikke lange og pistrete,men får volum uten å klumpe 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Takk for svar, alle sammen :-) Vet ikke helt hvilken jeg kommer til å kjøpe, men sannsynligvis Dior eller L´Oreal Panoramic Curl . 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for svar, alle sammen :-) Vet ikke helt hvilken jeg kommer til å kjøpe, men sannsynligvis Dior eller L´Oreal Panoramic Curl . Har ikke loreal panoramic sånn tynn gummibørste? Syns det er utrolig vanskelig å bruke sånn jeg? Er kanskje bare meg.. Har en annen mascara med sånn børste.. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Har ikke loreal panoramic sånn tynn gummibørste? Syns det er utrolig vanskelig å bruke sånn jeg? Er kanskje bare meg.. Har en annen mascara med sånn børste.. Det vet jeg ikke om den har, men den gjorde det ganske bra i en test :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.