Gå til innhold

Han ringer X-en i fylla!

Anbefalte innlegg

Gjest Hva skal jeg tro?
Skrevet

Jeg og samboeren min har det kjempe fint på alle måter. Eneste er at han reiser mye og er hjemme stort sett bare i helgene.

På videregående ble jeg kjennt med ei som er like gammel som meg. Og det viste seg at hun og samboeren min har vært kjærester. De tok jomfrudommen til hverandre, men var bare sammen 8 mnd tid. (Det ble slutt med dem for ca 4 år siden)

Så min venninne (som altså er x-en til samboeren min) var innom en tur her idag. Hun fortalte tilfeldigvis at samboeren min hadde ringt henne tidligere denne uka. Hun sa at han var meget full da han ringte (og det VET jeg fordi han nok ringte meg rett før dette). Det virket som hun ikke ville fortelle alt av samtalen og hva han hadde sagt, men jeg tenkte ike så mye over det før jeg sjekket anropsloggen hans over nettet. Jeg skulle nemlig overføre noen penger til ham på telefonen, og sjekket da samtidig hvor lenge de hadde pratet sammen. 10 min hadde de snakket sammen i telefonen. Han har ikke hatt kontakt med henne på nærmere 2 år... så jeg syns dette er litt rart. Han har heller ikke fortalt meg at han har prata med henne...

Hva skal jeg tro? Syns dere jeg er frekk som sjekket opp dette på anropsloggen over nettet? huff...

(kan bare nevne at han en gang ropte hennes navn når han kom inni meg en gang... jeg slengte ham på dør, men han sa han ikke mente noe med det, og ante ikke hvorfor han sa det. Det skjedde helt i begynnelsen av forholdet vårt)

Gjest merkeligja
Skrevet

Hvordan kan du gå inn på nettet å sjekket hanes anropslogg? Har du passordet da?

Gjest rewinda
Skrevet

"De tok jomfrudommen til hverandre", skriver du.

...og hvordan tar man jomfudommen til en gutt????

Gjest knoteagate
Skrevet

"De tok jomfrudommen til hverandre", skriver du.

...og hvordan tar man jomfudommen til en gutt????

Svenndommen, men du forsto vel hva hun mente?

Flisespikk heter det.

Gjest rewinda
Skrevet

Svenndommen, men du forsto vel hva hun mente?

Flisespikk heter det.

Det er ikke helt likegyldig at jomfru-begrepet på gutter er i ferd med å bre om seg.

Jomfru er en fysiologisk betinget tilstand, uløselig knyttet til kvinnekroppen.

Gjest knoteagate
Skrevet

Det er ikke helt likegyldig at jomfru-begrepet på gutter er i ferd med å bre om seg.

Jomfru er en fysiologisk betinget tilstand, uløselig knyttet til kvinnekroppen.

Dette vet skrepper som deg lite om, tror jeg.

Gjest rewinda
Skrevet

Dette vet skrepper som deg lite om, tror jeg.

Jeg er faktisk mann, og ville hatt meg frabedt å tilhøre "jomfruenes" rekker da jeg var ung gutt uten seksuell erfaring.

Gjest knoteagate
Skrevet

Jeg er faktisk mann, og ville hatt meg frabedt å tilhøre "jomfruenes" rekker da jeg var ung gutt uten seksuell erfaring.

Har du seksuell erfaring nå da?

Gjest rewinda
Skrevet

Har du seksuell erfaring nå da?

"DA jeg var ung gutt uten seksuell erfaring", skrev jeg.

Du sliter tydeligvis med lesevansker også, sannsynligvis i tillegg til en hel del andre ting.

Håper du har omsorgsfulle folk rundt deg.

Gjest knoteagate
Skrevet

"DA jeg var ung gutt uten seksuell erfaring", skrev jeg.

Du sliter tydeligvis med lesevansker også, sannsynligvis i tillegg til en hel del andre ting.

Håper du har omsorgsfulle folk rundt deg.

Der traff jeg visst spikeren rett gitt:)

Gjest rewinda
Skrevet

Der traff jeg visst spikeren rett gitt:)

Syns du har valgt en litt stupid forsvarsstrategi for dine dumheter, når du skyter i blinde hele tida.

Yter deg den service at jeg limer inn svaret på et søk i ordboka på "jomfru". I den grad man kan forutsette at du besitter en VISS evne til å diskutere en sak og ikke person. Jeg er dog ikke særlig optimist rundt akkurat det.

Værsågod:

jomfru f1 el. m1 (norr jungfrú, jumfrú, fra lty 'ung frue, adelsdame', i bet. 5 etter lat. Virgo)

1. nå sj: ung, ugift kvinne, frøken en ung, vakker j- / j- Klara / gammel j- eldre, ugift kvinne, peppermø

2. kvinne som ikke har hatt samleie hun var ugift, men ikke j- / j- Maria Jesu mor

3. i sms i visse stillingsbetegnelser: koldj-, varmj-

4. redskap til å stampe ned brustein, fyllmasse e l med

5. J-a el. J-en stjernebilde omkring himmelens ekvator; sjette tegn i Dyrekretsen / være j- være født mellom 23. august og 22. september

Med din noe begrensede evne til å lese så finner du sikkert massevis her hvor begrepet jomfru kobles til en gutt/mann.

Gjest knoteagate
Skrevet

Syns du har valgt en litt stupid forsvarsstrategi for dine dumheter, når du skyter i blinde hele tida.

Yter deg den service at jeg limer inn svaret på et søk i ordboka på "jomfru". I den grad man kan forutsette at du besitter en VISS evne til å diskutere en sak og ikke person. Jeg er dog ikke særlig optimist rundt akkurat det.

Værsågod:

jomfru f1 el. m1 (norr jungfrú, jumfrú, fra lty 'ung frue, adelsdame', i bet. 5 etter lat. Virgo)

1. nå sj: ung, ugift kvinne, frøken en ung, vakker j- / j- Klara / gammel j- eldre, ugift kvinne, peppermø

2. kvinne som ikke har hatt samleie hun var ugift, men ikke j- / j- Maria Jesu mor

3. i sms i visse stillingsbetegnelser: koldj-, varmj-

4. redskap til å stampe ned brustein, fyllmasse e l med

5. J-a el. J-en stjernebilde omkring himmelens ekvator; sjette tegn i Dyrekretsen / være j- være født mellom 23. august og 22. september

Med din noe begrensede evne til å lese så finner du sikkert massevis her hvor begrepet jomfru kobles til en gutt/mann.

Si meg mister, er du ute av balanse?

Kanskje du er av muslimsk opphav?

Gjest rewinda
Skrevet

Si meg mister, er du ute av balanse?

Kanskje du er av muslimsk opphav?

Hvis man har driti på draget med sitt utspill rundt et tema, så søker man desperat nye temaer å klamre seg til i en og samme diskusjon.

Ikke særlig imponerende, mer i kategorien hjelpeløst. Vil du ikke fortsette å diskutere det tåpelige jomfru-begrepet på gutter/menn så er det bare å si klart fra at du har vært på et begrepsforvirret jorde.

Gjest knoteagate
Skrevet

Hvis man har driti på draget med sitt utspill rundt et tema, så søker man desperat nye temaer å klamre seg til i en og samme diskusjon.

Ikke særlig imponerende, mer i kategorien hjelpeløst. Vil du ikke fortsette å diskutere det tåpelige jomfru-begrepet på gutter/menn så er det bare å si klart fra at du har vært på et begrepsforvirret jorde.

Du bør være mer bekymret for blodtrykket ditt.

Gjest rewinda
Skrevet

Ganske fornøyelig å parkere dumme folk så til de grader.

*LER*

Du kan gjerne nøye deg kun med et lite punktum for å få siste "ordet". Et lite . vil være et langt framskritt for din evne til temadiskusjoner.

*Ler enda mer*

Gjest rewinda
Skrevet

Du bør være mer bekymret for blodtrykket ditt.

*LER*

Du kan gjerne nøye deg kun med et lite punktum for å få siste "ordet". Et lite . vil være et langt framskritt for din evne til temadiskusjoner.

*Ler enda mer*

Gjest knoteagate
Skrevet

*LER*

*Ler enda mer*

Akkurat ja. Saken er vel ganske enkelt det at du faktisk _er_ "jomfru" den dag i dag.

Det er nok derfor du tar sånn på vei.

Gjest rewinda
Skrevet

Akkurat ja. Saken er vel ganske enkelt det at du faktisk _er_ "jomfru" den dag i dag.

Det er nok derfor du tar sånn på vei.

Nå er du i det minste tilbake på temaet, og tar begrepet jomfru i din munn. Fornøyelig å registrere folk som gjør kortsiktige forsøk på å blåse seg opp, bruker nettet i en patetisk selvhevdelsesprosess, men som innerst inne er så føyelige at de lar seg styre av andre. og spreller når noen sier SPRELL. Dette begynner å bli moro.

Gi meg flere idiot-takter! Du kan bedre enn dette?

Ler meg snart fordervet...

Gjest Ikke jomfru-men:....
Skrevet

Nå er du i det minste tilbake på temaet, og tar begrepet jomfru i din munn. Fornøyelig å registrere folk som gjør kortsiktige forsøk på å blåse seg opp, bruker nettet i en patetisk selvhevdelsesprosess, men som innerst inne er så føyelige at de lar seg styre av andre. og spreller når noen sier SPRELL. Dette begynner å bli moro.

Gi meg flere idiot-takter! Du kan bedre enn dette?

Ler meg snart fordervet...

Hva _heter_ det når en mann aldri har vært med en kvinne?

Evenukk?

Skrevet

Hva _heter_ det når en mann aldri har vært med en kvinne?

Evenukk?

Heter det ikke svenn om en mann som ikke har hatt samleie med en kvinne da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...