Gjest knoteagate Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Nå er du i det minste tilbake på temaet, og tar begrepet jomfru i din munn. Fornøyelig å registrere folk som gjør kortsiktige forsøk på å blåse seg opp, bruker nettet i en patetisk selvhevdelsesprosess, men som innerst inne er så føyelige at de lar seg styre av andre. og spreller når noen sier SPRELL. Dette begynner å bli moro. Gi meg flere idiot-takter! Du kan bedre enn dette? Ler meg snart fordervet... Jeg har da ikke åpnet munnen, bare tastet litt på tastaturet. Men, jeg begynner å bli overbevist om at det er noe alvorlig som mangler deg. Se til å bli kvitt møy/svenndommen din, da skal du se at alt blir så mye bedre. 0 Siter
Gjest rewinda Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har da ikke åpnet munnen, bare tastet litt på tastaturet. Men, jeg begynner å bli overbevist om at det er noe alvorlig som mangler deg. Se til å bli kvitt møy/svenndommen din, da skal du se at alt blir så mye bedre. Du får en sjanse: Gi et svar til "Ikke jomfru-men:...." under her, så kan du vise om du er en voksen eller bare det barnet du gir inntrykk av å være. 0 Siter
Gjest knoteagate Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Du får en sjanse: Gi et svar til "Ikke jomfru-men:...." under her, så kan du vise om du er en voksen eller bare det barnet du gir inntrykk av å være. Jeg skjønner ikke hvorfor du hopper over tema? Sannsynligvis liker du ikke å bli kalt "jomfru" pga. at dette begrepet er viden kjent, og sannsynligvis noe du er blitt ertet for. 0 Siter
Gjest rewinda Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor du hopper over tema? Sannsynligvis liker du ikke å bli kalt "jomfru" pga. at dette begrepet er viden kjent, og sannsynligvis noe du er blitt ertet for. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.