Gå til innhold

Ny mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk noen regndråper på motorolaen min idag (ca ett år gammel, ganske fin ny modell, klapptelefon), og nå får jeg den ikke på. Det blinker kjapt i alle tastene når jeg holder inne påknappen, det er det eneste tegnet til liv. Er det noe håp?

Hvis ikke, hvor skal jeg gå frem for å finne meg en ny mobil, hvilke er bra osv? Jeg bryr meg bare om tekstmelding, mms og kamera, og den kan gjerne være litt elegant å se på, ellers trenger den ikke være så kjempefancy.

Skrevet

tålte den ikke noen regndråper??

Jeg har samsung d500 og er kjempe fornøyd med den. Beste mobilen jeg har hatt.

Skrevet

Jeg har Sony Ericsson - W810i nå, og synes den er topp.

Hadde Samsung D600 tidligere og synes det var noe herk. Dessuten måtte jeg bytte batteri fire (!) ganger fordi det var så dårlig.

Skrevet

tålte den ikke noen regndråper??

Jeg har samsung d500 og er kjempe fornøyd med den. Beste mobilen jeg har hatt.

Nei, jeg syntes det var veldig rart jeg også, de andre mobilene mine har tålt det. Men den hadde noen sprekker i skjermen, kanskje vannet gikk inn der.

Skrevet

Nei, jeg syntes det var veldig rart jeg også, de andre mobilene mine har tålt det. Men den hadde noen sprekker i skjermen, kanskje vannet gikk inn der.

åja .. kjedelig det ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...