DarkPink Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg fikk noen regndråper på motorolaen min idag (ca ett år gammel, ganske fin ny modell, klapptelefon), og nå får jeg den ikke på. Det blinker kjapt i alle tastene når jeg holder inne påknappen, det er det eneste tegnet til liv. Er det noe håp? Hvis ikke, hvor skal jeg gå frem for å finne meg en ny mobil, hvilke er bra osv? Jeg bryr meg bare om tekstmelding, mms og kamera, og den kan gjerne være litt elegant å se på, ellers trenger den ikke være så kjempefancy. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 tålte den ikke noen regndråper?? Jeg har samsung d500 og er kjempe fornøyd med den. Beste mobilen jeg har hatt. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har Sony Ericsson - W810i nå, og synes den er topp. Hadde Samsung D600 tidligere og synes det var noe herk. Dessuten måtte jeg bytte batteri fire (!) ganger fordi det var så dårlig. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 tålte den ikke noen regndråper?? Jeg har samsung d500 og er kjempe fornøyd med den. Beste mobilen jeg har hatt. Nei, jeg syntes det var veldig rart jeg også, de andre mobilene mine har tålt det. Men den hadde noen sprekker i skjermen, kanskje vannet gikk inn der. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Nei, jeg syntes det var veldig rart jeg også, de andre mobilene mine har tålt det. Men den hadde noen sprekker i skjermen, kanskje vannet gikk inn der. åja .. kjedelig det .. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.