Gå til innhold

kjeeedelig! Entertain me!

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

35

• ShitDiddelyDo

18

• morsan

7

• citygirl

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe..Men det kan jo ligge noen ekle små skandaler inni de, riktig nok små, men helt utvetydige hukommelseshullene..;-P Nei huff jeg håper ikke det, mn gjør det skal jeg holde deg underettet..;-)

Jeg tror det var en relativt godartet fylle-laguna som var ute i går, og det er da enda noe.

Jeg er dog litt usikker på om han fyren jeg fant var hot or not, han var nemlig både musiker og fra amerika, og der har jeg en eller annen uforståelig fetisj.. kombiner dette med at det vanligvis er tørke på rockeamerikanere i sentrum og at jeg hadde drukket shots..:-o Men er han not får jeg garantert tidsnok høre om det, venninna så han, og hun kan være litt nådeløs! ;-)

Venninna feide sannsynligvis over fyren, så joa - du får helt sikkert høre noe. :)

Var jeg ond nå? :)

Jeg har hatt utrolig få fyllepisoder de siste årene. Ingen verdt å skrive om. Det er nesten for ille.

Gjest jaså, du !
Skrevet

For ca 12000 år siden eller mer bodde det en stamme (evt. flere) fra

løvefolket i Nord-Øst Russland, dvs på den tiden var det nok heller rett

øst siden polen var et annet sted (ved Kirkenes) enn den er i dag. De

hadde problemer med åndsparasitter og reiste fra dem, rundt Nord-Amerika

og sørover langs kysten av Nord-Amerika og Sør-Amerika og bodde

antakelig i perioder på forskjellige steder langs ruta. De rundet

Sør-Amerika forsiktig mens det holdt seg langt unna åndsparasittene som

holdt til sør for Sør-Amerika og som ble bekjempet av løvefolket fra

Asia før jordplaten som de holdt til på vippet rundt.

Denne omreisende stammen fra løvefolket kom omsider til Asia, nærmere

bestemt antakelig der kong Thor og hans stamme holdt til. De fortsatte

senere videre, før resten av løvefolket emigrerte etter Thors død, til

Hellas der de antakelig ble boende i flere tusen år. Etter at de dro fra

Hellas, oppholdt de seg muligens en tid i Ungarn hvor de begynte å

snakke noe som lignet det språket de snakker i dag, før de fortsatte

videre til Finland og slo seg ned der. Etter det jeg har "sett" har de

slektninger i Hellas-området, kanskje tilogmed nær familie fra den tiden

de bodde i Hellas, trolig Nord-Hellas hvor blonde grekere stort sett

holder til, tror jeg.

hehehehehehe

Høres ut som Terje Henriksen fra Newsnet. Han er temmelig opptatt av åndsparasitter og sånn.

Gjest en du har fått epost fra for lenge siden
Skrevet

Hehe..Men det kan jo ligge noen ekle små skandaler inni de, riktig nok små, men helt utvetydige hukommelseshullene..;-P Nei huff jeg håper ikke det, mn gjør det skal jeg holde deg underettet..;-)

Jeg tror det var en relativt godartet fylle-laguna som var ute i går, og det er da enda noe.

Jeg er dog litt usikker på om han fyren jeg fant var hot or not, han var nemlig både musiker og fra amerika, og der har jeg en eller annen uforståelig fetisj.. kombiner dette med at det vanligvis er tørke på rockeamerikanere i sentrum og at jeg hadde drukket shots..:-o Men er han not får jeg garantert tidsnok høre om det, venninna så han, og hun kan være litt nådeløs! ;-)

" og der har jeg en eller annen uforståelig fetisj.. "

ikke uforståelig, nei ! :-)

Klem fra

laguna1365380434
Skrevet

Venninna feide sannsynligvis over fyren, så joa - du får helt sikkert høre noe. :)

Var jeg ond nå? :)

Jeg har hatt utrolig få fyllepisoder de siste årene. Ingen verdt å skrive om. Det er nesten for ille.

Jammen det må du jo gjøre noe med..Nesten skammelig det da..;-) Du får komme hit og drikke deg full med meg, jeg pleier å få til ganske store ting nå og da jeg, og jeg kan sikkert stelle deg opp til noe faenskap..;-P Jeg er ganske god il det og!

Og...Grrr, men ja, de tror jeg litt og, for hun har ikke ringt meg nemlig, og det pleier hun..Men altså..Hvorfor dro ikke jeg på nacspiel på hotell med champis og cola?! Hva slags øyeblikk er dette å velge for å bli plutseig fyllepuritansk?! De var sikkert lurt, men også litt underlig.

Og har hun virkelig tatt _min_ amerikaner...Da..ringer jeg hennes bartender! som egentlig er fredet..Eller noe annet vldig ille! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

" og der har jeg en eller annen uforståelig fetisj.. "

ikke uforståelig, nei ! :-)

Klem fra

Hm, du er altså han som sendte epost til meg? ;-) Husker det, hyggelig!

Men ikke uforståelig sier du..Er du musiker og amerikaner eller en av delne du og? ;-P

Skrevet

Jammen det må du jo gjøre noe med..Nesten skammelig det da..;-) Du får komme hit og drikke deg full med meg, jeg pleier å få til ganske store ting nå og da jeg, og jeg kan sikkert stelle deg opp til noe faenskap..;-P Jeg er ganske god il det og!

Og...Grrr, men ja, de tror jeg litt og, for hun har ikke ringt meg nemlig, og det pleier hun..Men altså..Hvorfor dro ikke jeg på nacspiel på hotell med champis og cola?! Hva slags øyeblikk er dette å velge for å bli plutseig fyllepuritansk?! De var sikkert lurt, men også litt underlig.

Og har hun virkelig tatt _min_ amerikaner...Da..ringer jeg hennes bartender! som egentlig er fredet..Eller noe annet vldig ille! ;-P

Jeg tror jeg har fått så mange fylleturer på trynet tidligere at jeg har fått en innebygd refleks som ikke lenger tillater meg å havne i de mest pinlige situasjonene - uansett hvor full jeg måtte være. Dessuten har jeg blitt utrolig god til å holde meg til øl. Shots og meg er ingen god kombinasjon lenger.

Hevn er tingen hvis hun tar den tonen, ja. Det bør funke. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror jeg har fått så mange fylleturer på trynet tidligere at jeg har fått en innebygd refleks som ikke lenger tillater meg å havne i de mest pinlige situasjonene - uansett hvor full jeg måtte være. Dessuten har jeg blitt utrolig god til å holde meg til øl. Shots og meg er ingen god kombinasjon lenger.

Hevn er tingen hvis hun tar den tonen, ja. Det bør funke. :)

Jeg skulle ønske jeg utviklet sånne evner også, mn det gjør jeg vist ikke..Jeg lærer lite eller ingenting..:-o Med det resultat at jeg mang en gang har erfart at det virkelig ikke er noe "groundfloor in hell" ;-P

Jeg har litt semmer impulskontroll i edru tilstand også, det må ligge noe der.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg utviklet sånne evner også, mn det gjør jeg vist ikke..Jeg lærer lite eller ingenting..:-o Med det resultat at jeg mang en gang har erfart at det virkelig ikke er noe "groundfloor in hell" ;-P

Jeg har litt semmer impulskontroll i edru tilstand også, det må ligge noe der.

Hvordan gikk det forresten med den artige telefonkastekonkurransen hvor du i ettertid fryktet at du ble nødt til å flytte fra bydelen din? :)

Uansett: Når man driter seg ut i fylla er det gjerne sånn at de fleste andre er svært reduserte de også, og har mest fokus på seg selv og sitt dagen derpå, nøyaktig som alle vi andre. :)

Skrevet

Med andre ord; denne boka anbefaler du?

*raper glasscola og popcorn med smør på*

VEt ikke enda - det jeg spiser er i alle fall feil.

laguna1365380434
Skrevet

Hvordan gikk det forresten med den artige telefonkastekonkurransen hvor du i ettertid fryktet at du ble nødt til å flytte fra bydelen din? :)

Uansett: Når man driter seg ut i fylla er det gjerne sånn at de fleste andre er svært reduserte de også, og har mest fokus på seg selv og sitt dagen derpå, nøyaktig som alle vi andre. :)

:-o Å fy faen, det både var & er ille..Jeg skamrødmer når jeg ser han duden, og det gjør jeg ganske ofte, vi har noen felles bekjente og han bor rett bort i her. DET var flaut! Ajaj! Jeg tror han tenker at jeg er hakkegærn og ganske mye av en sånn Glenn Close kaninkokerske! Men jeg VAR jo litt gærn og da..Huff! Jeg hadde også hatt alvorlig tvileren på meg om jeg var akkurat han mannen!

Men ellers, joda, jeg tror du har rett..Når man da altså unngår telefonkasting og denslags, for DET legges merke til! ;-P

Skrevet

VEt ikke enda - det jeg spiser er i alle fall feil.

Fillern. Det hørtes for godt ut til å være sant;-)

*lol*

Skrevet

:-o Å fy faen, det både var & er ille..Jeg skamrødmer når jeg ser han duden, og det gjør jeg ganske ofte, vi har noen felles bekjente og han bor rett bort i her. DET var flaut! Ajaj! Jeg tror han tenker at jeg er hakkegærn og ganske mye av en sånn Glenn Close kaninkokerske! Men jeg VAR jo litt gærn og da..Huff! Jeg hadde også hatt alvorlig tvileren på meg om jeg var akkurat han mannen!

Men ellers, joda, jeg tror du har rett..Når man da altså unngår telefonkasting og denslags, for DET legges merke til! ;-P

Glen Close-karakteren, ja. Ikke akkurat en rollefigur de fleste vil våkne opp dagen derpå og plutselig bli assosiert med. :)

Har du snakka med han fyren da? Eller går han kanskje lange omveier i frykt for liv og lemmer når han ser deg? :)

laguna1365380434
Skrevet

Glen Close-karakteren, ja. Ikke akkurat en rollefigur de fleste vil våkne opp dagen derpå og plutselig bli assosiert med. :)

Har du snakka med han fyren da? Eller går han kanskje lange omveier i frykt for liv og lemmer når han ser deg? :)

Nei, den er KJIP..Også pleier jeg egentlig å være ganske laidback med mannfolk og sånn..Men den komboene at jeg var helt tussete etter han, og an ikke fullt så tussete etter meg (gift og greier..) gjorde meg vist småsprø g lite atraktiv som menneske der et par dager..;-P

Jeg HAR snakket med ham, og han må egentlig være et stort og hjertevarmt menneske, for han er grei. Smiler (litt anstrengt vel og merke) og slår av en prat når det passer seg. Men tenker han sitt? Vær du sikker! :-o

Gjest en du har fått epost fra for lenge siden
Skrevet

Hm, du er altså han som sendte epost til meg? ;-) Husker det, hyggelig!

Men ikke uforståelig sier du..Er du musiker og amerikaner eller en av delne du og? ;-P

Jeg er ingen av delene, desverre ! ;-)

Men fra siste epost fra meg skjønte du vel at jeg vet ganske mye om deg, din familie og din brors liv uten at du hadde sagt noe.

Vet navnet på bror din, og hans kone, fødselsdatoer på dere, hvor han bor og hans yrke og mye annet. Bror din og far din har et fellestrekk når det gjelder musikk. Siden kvinner ofte velger menn som minner om fedre og brødre (hvis de liker dem), er det ikke unaturlig at du har en slik fetish ;-)

(For ordens skyld: du trenger ikke være redd for at jeg misbruker det jeg vet, det går ikke videre.)

Klem fra

Skrevet

Nei, den er KJIP..Også pleier jeg egentlig å være ganske laidback med mannfolk og sånn..Men den komboene at jeg var helt tussete etter han, og an ikke fullt så tussete etter meg (gift og greier..) gjorde meg vist småsprø g lite atraktiv som menneske der et par dager..;-P

Jeg HAR snakket med ham, og han må egentlig være et stort og hjertevarmt menneske, for han er grei. Smiler (litt anstrengt vel og merke) og slår av en prat når det passer seg. Men tenker han sitt? Vær du sikker! :-o

Hehe, sannsynligvis snakker han med deg på en hyggelig måte fordi han vet du bor nære, og han har sett Farlig Begjær han også. :)

laguna1365380434
Skrevet

Men fra siste epost fra meg skjønte du vel at jeg vet ganske mye om deg, din familie og din brors liv uten at du hadde sagt noe.

Vet navnet på bror din, og hans kone, fødselsdatoer på dere, hvor han bor og hans yrke og mye annet. Bror din og far din har et fellestrekk når det gjelder musikk. Siden kvinner ofte velger menn som minner om fedre og brødre (hvis de liker dem), er det ikke unaturlig at du har en slik fetish ;-)

(For ordens skyld: du trenger ikke være redd for at jeg misbruker det jeg vet, det går ikke videre.)

Klem fra

*little spooked* :-o

Kjenner du meg fra før, eller hvordan henger dette sammen?

Jeg reagerte litt på det når jeg fikk mailen også, men mere nå.

Du får love meg at du ikke er skummel da, så hadde det vært veldig greitom du sa hvordan du vet så mye om meg, jeg blir både litt nyskjerrig og litt spooked.

Tja, forrssten ikke om menn må ligne på slekt altså, men når du sier det sånn er det selvsagt påfallende at min bror er musiker og "amerikaner"..;-P Men musiker er vel også litt almenngyldig, og USA forbinder jeg jo med noe bra pga ferier etc.

Skrevet

Klem fra

Herregud. Hvis du forsøker å skremme vannet av dama vil jeg tro du lykkes ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...