Gå til innhold

kjeeedelig! Entertain me!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, sannsynligvis snakker han med deg på en hyggelig måte fordi han vet du bor nære, og han har sett Farlig Begjær han også. :)

Hehe, nettopp! Usj..;-P

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

35

• ShitDiddelyDo

18

• morsan

7

• citygirl

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Herregud. Hvis du forsøker å skremme vannet av dama vil jeg tro du lykkes ...

Jeg kvakk litt nå ja..:-o

Skrevet

*little spooked* :-o

Kjenner du meg fra før, eller hvordan henger dette sammen?

Jeg reagerte litt på det når jeg fikk mailen også, men mere nå.

Du får love meg at du ikke er skummel da, så hadde det vært veldig greitom du sa hvordan du vet så mye om meg, jeg blir både litt nyskjerrig og litt spooked.

Tja, forrssten ikke om menn må ligne på slekt altså, men når du sier det sånn er det selvsagt påfallende at min bror er musiker og "amerikaner"..;-P Men musiker er vel også litt almenngyldig, og USA forbinder jeg jo med noe bra pga ferier etc.

Det høres ut som om en som har kjent deg for lenge siden, f eks en fra parallellklassen el lign. Så har vedkommende kjent deg igjen her inne og har sendt deg en mail.

laguna1365380434
Skrevet

Det høres ut som om en som har kjent deg for lenge siden, f eks en fra parallellklassen el lign. Så har vedkommende kjent deg igjen her inne og har sendt deg en mail.

Hmmm..Siden han tydeligvis vet alt om meg, burde jeg vel kanskje få et navn i bytte? Om ikke blir det jo litt spooky, for da må jeg enten anta at han ikke vil si hvem han er, eller at han har funnet opplysningene om meg herifra og gjort en effort med å sette de sammen. Og det er litt skummelt.

Skrevet

Hmmm..Siden han tydeligvis vet alt om meg, burde jeg vel kanskje få et navn i bytte? Om ikke blir det jo litt spooky, for da må jeg enten anta at han ikke vil si hvem han er, eller at han har funnet opplysningene om meg herifra og gjort en effort med å sette de sammen. Og det er litt skummelt.

Du får kreve et navn. Er det noe tak i fyren gir han deg det. Det er lite dannet å skremme damer på den måten der.

laguna1365380434
Skrevet

Du får kreve et navn. Er det noe tak i fyren gir han deg det. Det er lite dannet å skremme damer på den måten der.

Ja det synes jeg også..Du hadde vel også blitt litt spooked..Eller var jeg litt pinglete her nå? :-o

Jeg VET jeg skriver ganske mye om meg selv, men det er jo langt derfra til å vite navnet til min bror. Om han da ikke kjenner meg eller oss, og da burde han si hvem han er. Det er uansett "verre" for meg enn for ham, jeg skriver mest..;-)

Skrevet

Ja, det er absolutt mulig å drive søk på person og dermed finne ut både dette og hint om en person, men jeg synes at h*n skriiver en del som kan tale _mot_at DOL er kilden til det vedkomemnde evt om deg:

* "jeg vet ganske mye om deg, din familie og din brors liv _uten at du hadde sagt noe_"

Uthevet av meg - dette tyder jo på at det ikke er noe du har sagt som gjør at h*n vet det h*n vet.

Videre:

* "fødselsdatoer på dere"

Man kan nok risikrere å avsløre sin egen fødselsdato på DOL, men _broren_ sin? Litt rart... Men mulig du har gjort det.

* "Bror din og far din har et fellestrekk når det gjelder musikk."

Høres jo ut som en som kjenner/vet om disse to utover det du måtte ha skrevet her inne. Jeg kan ikke huske at du har sagt noe som helst om dem, men dersom en først er ute etter å søke opp alle mulige opplysninger som du har gitt, så vil de jo finne ut ting som jeg ikke har sett eller ikke husker.

Men uansett får jeg litt følelsen av at dette er en som har "utenfor-dol-kunnskap".

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er ingen av delene, desverre ! ;-)

Men fra siste epost fra meg skjønte du vel at jeg vet ganske mye om deg, din familie og din brors liv uten at du hadde sagt noe.

Vet navnet på bror din, og hans kone, fødselsdatoer på dere, hvor han bor og hans yrke og mye annet. Bror din og far din har et fellestrekk når det gjelder musikk. Siden kvinner ofte velger menn som minner om fedre og brødre (hvis de liker dem), er det ikke unaturlig at du har en slik fetish ;-)

(For ordens skyld: du trenger ikke være redd for at jeg misbruker det jeg vet, det går ikke videre.)

Klem fra

Okey, kjenner du meg fra ute i verden?

Hva begynner min brors navn på?

Skrevet

Ja det synes jeg også..Du hadde vel også blitt litt spooked..Eller var jeg litt pinglete her nå? :-o

Jeg VET jeg skriver ganske mye om meg selv, men det er jo langt derfra til å vite navnet til min bror. Om han da ikke kjenner meg eller oss, og da burde han si hvem han er. Det er uansett "verre" for meg enn for ham, jeg skriver mest..;-)

Helt naturlig å bli spooked av dette.

*trøsteklem*

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det er absolutt mulig å drive søk på person og dermed finne ut både dette og hint om en person, men jeg synes at h*n skriiver en del som kan tale _mot_at DOL er kilden til det vedkomemnde evt om deg:

* "jeg vet ganske mye om deg, din familie og din brors liv _uten at du hadde sagt noe_"

Uthevet av meg - dette tyder jo på at det ikke er noe du har sagt som gjør at h*n vet det h*n vet.

Videre:

* "fødselsdatoer på dere"

Man kan nok risikrere å avsløre sin egen fødselsdato på DOL, men _broren_ sin? Litt rart... Men mulig du har gjort det.

* "Bror din og far din har et fellestrekk når det gjelder musikk."

Høres jo ut som en som kjenner/vet om disse to utover det du måtte ha skrevet her inne. Jeg kan ikke huske at du har sagt noe som helst om dem, men dersom en først er ute etter å søke opp alle mulige opplysninger som du har gitt, så vil de jo finne ut ting som jeg ikke har sett eller ikke husker.

Men uansett får jeg litt følelsen av at dette er en som har "utenfor-dol-kunnskap".

Dette kan jo googles? Kan det ikke? Å finne ut hvem jeg er er jo tross alt ikke vanskelig hvis en vil..Men å finne ut deet andre,,Hm! Det er spooky!

Jeg håper det er en jeg kjenner fra "der ute"..;-) Og at vedkommnde sier hvem han er, sånn at jeg slipper å bli mørkredd.

:-)

Skrevet

Jepp, jeg ville også blitt småspooked.

Men verst er det jo om fyren er av den typen som har satt sammen diverse opplysninger om deg kun ved å lese her inne (og muligens noe dere har snakket om i mail), for det krever såpass mye at det i så fall tyder på en virkelig skrulle.

Hvis det er en du kjenner har han vel uansett guts nok til å fortelle deg hvem han er. :)

laguna1365380434
Skrevet

Helt naturlig å bli spooked av dette.

*trøsteklem*

Hehe..Takk! :-) Når folk vet av meg, da vil jeg gjerne vite av dem også!

laguna1365380434
Skrevet

Jepp, jeg ville også blitt småspooked.

Men verst er det jo om fyren er av den typen som har satt sammen diverse opplysninger om deg kun ved å lese her inne (og muligens noe dere har snakket om i mail), for det krever såpass mye at det i så fall tyder på en virkelig skrulle.

Hvis det er en du kjenner har han vel uansett guts nok til å fortelle deg hvem han er. :)

Det er alternativ en som hadde skremt meg litt..Om det er noen jeg kjenner hadde jeg bare blitt litt flau, siden "ingen" vet at jeg skriver innlegg på internett..Det er litt privat og småflaut, nemlig..;-P

Skrevet

Dette kan jo googles? Kan det ikke? Å finne ut hvem jeg er er jo tross alt ikke vanskelig hvis en vil..Men å finne ut deet andre,,Hm! Det er spooky!

Jeg håper det er en jeg kjenner fra "der ute"..;-) Og at vedkommnde sier hvem han er, sånn at jeg slipper å bli mørkredd.

:-)

Ja, nå vet ikke jeg noe om din far og bror når det gjelder musikk, så jeg aner ikke om det kan googles eller ikke.

Men hvordan skal man være 100% sikker på hvem som evt er noens far eller bror?

La oss si at jeg har - ved å søke opp alle mulige innlegg fra deg - funnet ut hvem du er og at du heter Lise Gregersen. Så googler jeg og finner at det i telefonkatalogen er en Per Gregersen, og via gamle skattelister finner jeg ut at han er 3 år eldre enn deg.

Men hvordan vet jeg at akkurat denne Gregersen er DIN bror??

Mulig det jeg sier nå er bare teit, for for alt jeg vet har du et ekstremt sjeldent navn og har en kjent musiker til bror! ;-)

Men det er jo ikke bare-bare å google frem alt mulig om folk som ikke er så veldig kjente ihvertfall.

Skrevet

Hehe..Takk! :-) Når folk vet av meg, da vil jeg gjerne vite av dem også!

Skjønner jeg VELDIG godt!!

Skrevet

Det er alternativ en som hadde skremt meg litt..Om det er noen jeg kjenner hadde jeg bare blitt litt flau, siden "ingen" vet at jeg skriver innlegg på internett..Det er litt privat og småflaut, nemlig..;-P

Vet alt om det også. :)

Var ei som skrev et innlegg her engang om at hun visste hvem jeg var, og hadde snakket med meg ute kvelden før. Hun kom med nok informasjon til at jeg ikke tvilte på det hun skrev.

Men det er jo litt mindre skummelt med jenter. Glenn Close vokser ikke på trær. :)

Skrevet

Var ei som skrev et innlegg her engang om at hun visste hvem jeg var, og hadde snakket med meg ute kvelden før. Hun kom med nok informasjon til at jeg ikke tvilte på det hun skrev.

Men det er jo litt mindre skummelt med jenter. Glenn Close vokser ikke på trær. :)

Husiker jeg feil, eler er det andre innlegget fra deg i kveld med referanse til Glenn Close? ;-)

Den filmen må ha satt sine spor, skjønner jeg! *S*

laguna1365380434
Skrevet

Ja, nå vet ikke jeg noe om din far og bror når det gjelder musikk, så jeg aner ikke om det kan googles eller ikke.

Men hvordan skal man være 100% sikker på hvem som evt er noens far eller bror?

La oss si at jeg har - ved å søke opp alle mulige innlegg fra deg - funnet ut hvem du er og at du heter Lise Gregersen. Så googler jeg og finner at det i telefonkatalogen er en Per Gregersen, og via gamle skattelister finner jeg ut at han er 3 år eldre enn deg.

Men hvordan vet jeg at akkurat denne Gregersen er DIN bror??

Mulig det jeg sier nå er bare teit, for for alt jeg vet har du et ekstremt sjeldent navn og har en kjent musiker til bror! ;-)

Men det er jo ikke bare-bare å google frem alt mulig om folk som ikke er så veldig kjente ihvertfall.

Nei det er heldigvissant! :-) Jeg har et dødsvanlig etternavn, og broren min er ikke en veldig profilert musiker, selvom han er flink..;-)

Men jeg tror samtidig at om du har funnet for & etternav på noen kan du finne ut nesten hva du vil, om du er interessert i det..Men det virker jo noe søkt. ( Jeg vet han vet ornavnet mitt, for det "bor" i den mailadressen han sendte til)

Skrevet

Husiker jeg feil, eler er det andre innlegget fra deg i kveld med referanse til Glenn Close? ;-)

Den filmen må ha satt sine spor, skjønner jeg! *S*

Jeg hadde fortrengt den helt til laguna ymtet frampå om den over her.

Jeg tror den filmen har satt sine spor i veldig mange mannfolk. :)

laguna1365380434
Skrevet

Oj, dæven! :-o

Heh,noe overakende vil jeg tro! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...