Gå til innhold

kjeeedelig! Entertain me!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde fortrengt den helt til laguna ymtet frampå om den over her.

Jeg tror den filmen har satt sine spor i veldig mange mannfolk. :)

Og bra er det, hvis det betyr at de ikke innlater seg på utroskap! ;-)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

35

• ShitDiddelyDo

18

• morsan

7

• citygirl

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og bra er det, hvis det betyr at de ikke innlater seg på utroskap! ;-)

Det er jeg alt for fornuftig til å gjøre.

Men jeg tør ikke se filmer om forsmådde ektemenn som spretter opp av badekaret. :)

Gjest en du har fått epost fra for lenge siden
Skrevet

Okey, kjenner du meg fra ute i verden?

Hva begynner min brors navn på?

Har aldri ført en samtale med deg på telefon eller ansikt til ansikt. Men det er godt mulig jeg har hørt stemmen din for en tid tilbake.

Første bokstav i din brors fornavn er I. Det var ikke meningen å skremme deg. Ønsker deg alt godt, vil aldri noen noe vondt. :-)

Skrevet

Oj, dæven! :-o

Heh,noe overakende vil jeg tro! ;-)

Litt, men hun kjente meg ikke igjen på det jeg skrev - det hadde vært litt mer skummelt (da må man jo følge med over tid) - men på bilde inne i dolgalleriet. Hun var dog ikke der selv, men det er vel en del som gladelig deler. :)

Var verre da en skapning som stalket meg her inne en stund kommenterte min nye hårklipp 1 time etter at jeg hadde klippet meg. :o

laguna1365380434
Skrevet

Har aldri ført en samtale med deg på telefon eller ansikt til ansikt. Men det er godt mulig jeg har hørt stemmen din for en tid tilbake.

Første bokstav i din brors fornavn er I. Det var ikke meningen å skremme deg. Ønsker deg alt godt, vil aldri noen noe vondt. :-)

???? Kjenner du broren min da? Har du googlet meg? Er du forelsket i meg?

Altså, pent at du ikke vil skremme meg, men du gjør det litt for det altså.

laguna1365380434
Skrevet

Litt, men hun kjente meg ikke igjen på det jeg skrev - det hadde vært litt mer skummelt (da må man jo følge med over tid) - men på bilde inne i dolgalleriet. Hun var dog ikke der selv, men det er vel en del som gladelig deler. :)

Var verre da en skapning som stalket meg her inne en stund kommenterte min nye hårklipp 1 time etter at jeg hadde klippet meg. :o

iiiik! :-o Det var scary..Men sjekk ut fortsettelse følger her på min da. Nå ER jeg litt mørkredd! For det er iktig og!:-o

Skrevet

"Er du forelsket i meg?"

Ja, og nå må vi få gjort noe med det.

laguna1365380434
Skrevet

"Er du forelsket i meg?"

Ja, og nå må vi få gjort noe med det.

Er du samme person? Hm.

Skrevet

iiiik! :-o Det var scary..Men sjekk ut fortsettelse følger her på min da. Nå ER jeg litt mørkredd! For det er iktig og!:-o

Han burde ha dannelse til å si A når han har sagt B.

Det er mye rart på nettet, og hvis han ikke vil skremme deg kan umulig det være for mye forlangt.

Skrevet

Er du samme person? Hm.

Sitter fortsatt og venter på deg på Lø***-p*****

laguna1365380434
Skrevet

Han burde ha dannelse til å si A når han har sagt B.

Det er mye rart på nettet, og hvis han ikke vil skremme deg kan umulig det være for mye forlangt.

Det synes jeg sannelig! :-o Det var litt ubehagelig det der altså, og jeg BLE litt mørkredd..

Men så var det leken og steken og alt det der..Jeg skriver jo MASSE her, og tenker ikke særlig over hva heller, så noe spesielt vrient er det kanskje ikke å lage en avansert profil av meg. Om man da altså har lyst.;-P

laguna1365380434
Skrevet

Sitter fortsatt og venter på deg på Lø***-p*****

Løkka what?

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Det synes jeg sannelig! :-o Det var litt ubehagelig det der altså, og jeg BLE litt mørkredd..

Men så var det leken og steken og alt det der..Jeg skriver jo MASSE her, og tenker ikke særlig over hva heller, så noe spesielt vrient er det kanskje ikke å lage en avansert profil av meg. Om man da altså har lyst.;-P

Jeg har mest tro på at noen driver gjøn med deg. Ettersom du kjedet deg og ba om å bli underholdt..

Jeg ville tatt det helt med ro.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har mest tro på at noen driver gjøn med deg. Ettersom du kjedet deg og ba om å bli underholdt..

Jeg ville tatt det helt med ro.

Jammen det var riktig det han sa jo, med bokstaver, yrker og alt. Jeg tviler på at jeg har lagt ut om hva pappa gjør fo noe..;-P

Skrevet

"???? Kjenner du broren min da? Har du googlet meg? Er du forelsket i meg? "

Har aldri truffet bror din eller snakket med ham eller noen i din/hans familie. Men vet han har en fin stemme. Meget sympatisk personlighet, i likhet med deg. Er ikke forelsket i deg, er bare betatt av deg. Synes du har en del fine personlige egenskaper som mange kvinner mangler. Og så er du ganske pen :-)

"Altså, pent at du ikke vil skremme meg, men du gjør det litt for det altså."

Huff, føler meg som en kløne. Unnskyld. Mer klem fra

Skrevet

Nei, tror ikke det er så vrient. Og for alt du vet har du nevnt initialene til bror din. Husker i hvert fall at du nevnte noe om han som musikkmann en eller annen gang.

Men det forutsetter jo at fyren har fulgt med veldig, og det er jo det som er litt skummelt.

Det høres ut som om han forsøker å skremme deg. "Hørt stemmen din" og greier.

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Jammen det var riktig det han sa jo, med bokstaver, yrker og alt. Jeg tviler på at jeg har lagt ut om hva pappa gjør fo noe..;-P

Høres sannsynlig ut at denne vet noe, da ja. En venn som skøyer med deg?

Ikke pent gjort å ikke gi seg til kjenne, da..

Skrevet

Er du samme person? Hm.

Laguna, jeg har kun skrevet under ett nick i denne tråden. Fritex vet jeg ikke hvem er. Hvis du synes det er bedre å få avklaringer uten innblanding fra andre, kan vi ta det på epost. Du har jo adressen min.

Skrevet

Løkka what?

Det vet du, nå surrer den andre fyren med oss:(

laguna1365380434
Skrevet

Laguna, jeg har kun skrevet under ett nick i denne tråden. Fritex vet jeg ikke hvem er. Hvis du synes det er bedre å få avklaringer uten innblanding fra andre, kan vi ta det på epost. Du har jo adressen min.

Kan du ikke sende meg en mail da, så får vi avklart det her? Du mener sikkert ikke å skremme meg, men skjønner du at du gjør det litt allikevel?;-)

Hyggelig at du liker meg, og stemmen til min bror(han er flink!:-)) men jeg er veldig interessert i hvorfor du vet det her og hvordan du fant det ut.

Ok? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...