Gå til innhold

kjeeedelig! Entertain me!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"???? Kjenner du broren min da? Har du googlet meg? Er du forelsket i meg? "

Har aldri truffet bror din eller snakket med ham eller noen i din/hans familie. Men vet han har en fin stemme. Meget sympatisk personlighet, i likhet med deg. Er ikke forelsket i deg, er bare betatt av deg. Synes du har en del fine personlige egenskaper som mange kvinner mangler. Og så er du ganske pen :-)

"Altså, pent at du ikke vil skremme meg, men du gjør det litt for det altså."

Huff, føler meg som en kløne. Unnskyld. Mer klem fra

Kutt ut fjaset ditt!

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

35

• ShitDiddelyDo

18

• morsan

7

• citygirl

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan du ikke sende meg en mail da, så får vi avklart det her? Du mener sikkert ikke å skremme meg, men skjønner du at du gjør det litt allikevel?;-)

Hyggelig at du liker meg, og stemmen til min bror(han er flink!:-)) men jeg er veldig interessert i hvorfor du vet det her og hvordan du fant det ut.

Ok? :-)

Du har nok sittet på mitt fang mang en gang og snakket med meg med din dype behagelige stemme;)

laguna1365380434
Skrevet

Du har nok sittet på mitt fang mang en gang og snakket med meg med din dype behagelige stemme;)

*lol* er det flere som begynner og nå da..;-P

Plutselig drikker jeg øl jevlig med halve dol, og det som verre er og..! ;-P

Skrevet

*lol* er det flere som begynner og nå da..;-P

Plutselig drikker jeg øl jevlig med halve dol, og det som verre er og..! ;-P

epostadresse?

Gjest en du har fått epost fra for lenge siden
Skrevet

*little spooked* :-o

Kjenner du meg fra før, eller hvordan henger dette sammen?

Jeg reagerte litt på det når jeg fikk mailen også, men mere nå.

Du får love meg at du ikke er skummel da, så hadde det vært veldig greitom du sa hvordan du vet så mye om meg, jeg blir både litt nyskjerrig og litt spooked.

Tja, forrssten ikke om menn må ligne på slekt altså, men når du sier det sånn er det selvsagt påfallende at min bror er musiker og "amerikaner"..;-P Men musiker er vel også litt almenngyldig, og USA forbinder jeg jo med noe bra pga ferier etc.

"*little spooked* :-o"

Jeg driver ikke med okultisme ;-)

"Kjenner du meg fra før, eller hvordan henger dette sammen? "

Nei, men det kunne vært koselig.

"Jeg reagerte litt på det når jeg fikk mailen også, men mere nå."

OK. Trodde du kanskje ikke hadde fått mailen likevel.

"Du får love meg at du ikke er skummel da, så hadde det vært veldig greitom du sa hvordan du vet så mye om meg, jeg blir både litt nyskjerrig og litt spooked."

Hadde jeg vært skummel, hadde jeg bedt om å treffe deg, eller enda verre oppsøkt deg uten avtale. Nå er det gått lang tid siden eposten uten noe har skjedd.

Hvordan jeg vet alt der? Har ikke lyst å fortelle det her, men gjør det kanskje på epost en gang til deg.

"Tja, forrssten ikke om menn må ligne på slekt altså, men når du sier det sånn er det selvsagt påfallende at min bror er musiker og "amerikaner"..;-P Men musiker er vel også litt almenngyldig, og USA forbinder jeg jo med noe bra pga ferier etc."

Både musikk og USA forbinder du med noe positivt fra før av. Da er der allerede en større "åpning" for musikere fra USA. Så har dine opphold i USA nok ubevisst gitt større "appetitt" (unnskyld meg, finner ikke bedre ord) på sånne menn.

klem fra

Gjest en du har fått epost fra for lenge siden
Skrevet

Kan du ikke sende meg en mail da, så får vi avklart det her? Du mener sikkert ikke å skremme meg, men skjønner du at du gjør det litt allikevel?;-)

Hyggelig at du liker meg, og stemmen til min bror(han er flink!:-)) men jeg er veldig interessert i hvorfor du vet det her og hvordan du fant det ut.

Ok? :-)

Vil be om unnskyldning enda en gang for å ha skremt deg. Ser godt du trenger en avklaring. Trenger å sove nå, og sender heller en epost senere. Vet ikke om det blir i morgen eller om noen dager.

Godnattklem fra

Gjest det oppdaget  venninnen min da det var på det mest spennende...
Skrevet

Det er jeg alt for fornuftig til å gjøre.

Men jeg tør ikke se filmer om forsmådde ektemenn som spretter opp av badekaret. :)

Hvis du hadde fulgt med da glenn spratt opp av badet, ville du sett at det hang en plakat med "norsk kunstutstilling" på badet hennes.

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du hadde fulgt med da glenn spratt opp av badet, ville du sett at det hang en plakat med "norsk kunstutstilling" på badet hennes.

:)

Jeg var for vettskremt til å oppdage noe som helst da hun spratt opp.

For øvrig en film jeg ikke har sett på sikkert 15-20 år. Likevel husker jeg den som om det var i går. :)

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

For øvrig en film jeg ikke har sett på sikkert 15-20 år. Likevel husker jeg den som om det var i går. :)

Kan ikke du ta et strippeshow for oss her på direkten?

For oss som kjeder oss?

Please?

;)

Gjest det oppdaget......
Skrevet

Hehe... Men er ikke du egentlig lit fan av skrekk og horror og sånn?

Jeg kan ikke se sånt til vanlig - klarer ikke roe meg etterpå - men tålte faktisk glenn ganske bra.

Kanskje fordi jeg er jente? Og ganske riktig 15-20 år yngre...sånn ca.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... Men er ikke du egentlig lit fan av skrekk og horror og sånn?

Jeg kan ikke se sånt til vanlig - klarer ikke roe meg etterpå - men tålte faktisk glenn ganske bra.

Kanskje fordi jeg er jente? Og ganske riktig 15-20 år yngre...sånn ca.

Jeg bør muligens se den igjen en dag. Husker faktisk ikke så mye av den - bortsett fra baderomsscenen og en eller annen sexscene med Douglas. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...