Gå til innhold

Lege eller sykepleier i salen?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Jeg leste om å hoste på seg ribbensbrudd, og så av svarene at det er mange fagfolk her.

I den forbindelse ønsker jeg svar på om det går an å flire på seg brokk/muskelstrekk?

Har hatt mange anfall av *rullende krampelatter*, og lurer på om det er smart å begrense dette en tanke..

På forhånd takk!

Skrevet

Med mindre du er nyoperert eller nylig utsatt for et traume i brystkasse/mage tror jeg ikke rullende krampelatter byr på annet enn litt ømme magemuskler. En god latter forlenger livet;-)

Hvis du derimot er nyoperert - kan et kraftig latteranfall/hosteanfall/treig mage fordi man presser på do/kraftige brekninger føre til brokk i operasjonssåret.

Uttrykket "å le seg ihjel..." er en smule overdrevet. Det er nok ganske sjeldent.

*ruller også rundt og ler*

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Med mindre du er nyoperert eller nylig utsatt for et traume i brystkasse/mage tror jeg ikke rullende krampelatter byr på annet enn litt ømme magemuskler. En god latter forlenger livet;-)

Hvis du derimot er nyoperert - kan et kraftig latteranfall/hosteanfall/treig mage fordi man presser på do/kraftige brekninger føre til brokk i operasjonssåret.

Uttrykket "å le seg ihjel..." er en smule overdrevet. Det er nok ganske sjeldent.

*ruller også rundt og ler*

Takk for svar!

Tar en ny runde *krampelatter*

:)

Skrevet

Du kan skratte på deg senestrekk i endetarmen og få økt tendens til kviser mellom tenna. I tilleg kommer økt risiko for hofteleddsdysleksi.

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Du kan skratte på deg senestrekk i endetarmen og få økt tendens til kviser mellom tenna. I tilleg kommer økt risiko for hofteleddsdysleksi.

Takk for advarselen.

Men jeg tror jeg tar sjansen..

*ruller videre i ekstremt kraftig krampelatter*

;)

Skrevet

At hoftene mine skulle få lese- og skrivevansker ville jeg ikke vært så bekymret for tror jeg ;o)

*lol*

Skrevet

Takk for advarselen.

Men jeg tror jeg tar sjansen..

*ruller videre i ekstremt kraftig krampelatter*

;)

Ta ut hjernen din og legg den i eddik over natten.

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Ta ut hjernen din og legg den i eddik over natten.

Hm..

For å få slutt på latterkrampene?

Skrevet

Hm..

For å få slutt på latterkrampene?

Nope, i morgen skal vi lage en næringsrik drikk.

Har du blender?

Skrevet

Har du blender?

Eddik??? Bruk sprit da, mann:-)

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Har du blender?

Hm..

Synes forslaget ditt høres *litt sykt* ut..

Hvordan smaker det?

(Du får ta med egen blender, da min gikk i stå)

;)

Skrevet

Hm..

Synes forslaget ditt høres *litt sykt* ut..

Hvordan smaker det?

(Du får ta med egen blender, da min gikk i stå)

;)

Hvordan det smaker vet vi i morgen.

I mens kan du bake litt hvitløksbrød.

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Hvordan det smaker vet vi i morgen.

I mens kan du bake litt hvitløksbrød.

Ok!

Da kommer du, da?

Skrevet

Ok!

Da kommer du, da?

Ikke jeg. Jeg er bare ansatt på DOL som provokatør for å luke ut kannibaler og perverse.

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Ikke jeg. Jeg er bare ansatt på DOL som provokatør for å luke ut kannibaler og perverse.

Kannibal?

Pervers?

*Titter etter i oppskriften*

Å, gud! _Nå_ så jeg hva du skrev at jeg skulle legge i bløt..

*Dåne*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...