Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg leste om å hoste på seg ribbensbrudd, og så av svarene at det er mange fagfolk her. I den forbindelse ønsker jeg svar på om det går an å flire på seg brokk/muskelstrekk? Har hatt mange anfall av *rullende krampelatter*, og lurer på om det er smart å begrense dette en tanke.. På forhånd takk! 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 muskelstrekk går sikkert an.... 0 Siter
citygirl Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Med mindre du er nyoperert eller nylig utsatt for et traume i brystkasse/mage tror jeg ikke rullende krampelatter byr på annet enn litt ømme magemuskler. En god latter forlenger livet;-) Hvis du derimot er nyoperert - kan et kraftig latteranfall/hosteanfall/treig mage fordi man presser på do/kraftige brekninger føre til brokk i operasjonssåret. Uttrykket "å le seg ihjel..." er en smule overdrevet. Det er nok ganske sjeldent. *ruller også rundt og ler* 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Med mindre du er nyoperert eller nylig utsatt for et traume i brystkasse/mage tror jeg ikke rullende krampelatter byr på annet enn litt ømme magemuskler. En god latter forlenger livet;-) Hvis du derimot er nyoperert - kan et kraftig latteranfall/hosteanfall/treig mage fordi man presser på do/kraftige brekninger føre til brokk i operasjonssåret. Uttrykket "å le seg ihjel..." er en smule overdrevet. Det er nok ganske sjeldent. *ruller også rundt og ler* Takk for svar! Tar en ny runde *krampelatter* 0 Siter
keinstein Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Du kan skratte på deg senestrekk i endetarmen og få økt tendens til kviser mellom tenna. I tilleg kommer økt risiko for hofteleddsdysleksi. 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Du kan skratte på deg senestrekk i endetarmen og få økt tendens til kviser mellom tenna. I tilleg kommer økt risiko for hofteleddsdysleksi. Takk for advarselen. Men jeg tror jeg tar sjansen.. *ruller videre i ekstremt kraftig krampelatter* 0 Siter
filiokus81 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Du kan skratte på deg senestrekk i endetarmen og få økt tendens til kviser mellom tenna. I tilleg kommer økt risiko for hofteleddsdysleksi. At hoftene mine skulle få lese- og skrivevansker ville jeg ikke vært så bekymret for tror jeg ;o) *lol* 0 Siter
keinstein Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Takk for advarselen. Men jeg tror jeg tar sjansen.. *ruller videre i ekstremt kraftig krampelatter* Ta ut hjernen din og legg den i eddik over natten. 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Ta ut hjernen din og legg den i eddik over natten. Hm.. For å få slutt på latterkrampene? 0 Siter
keinstein Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hm.. For å få slutt på latterkrampene? Nope, i morgen skal vi lage en næringsrik drikk. Har du blender? 0 Siter
citygirl Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Nope, i morgen skal vi lage en næringsrik drikk. Har du blender? Eddik??? Bruk sprit da, mann:-) 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Nope, i morgen skal vi lage en næringsrik drikk. Har du blender? Hm.. Synes forslaget ditt høres *litt sykt* ut.. Hvordan smaker det? (Du får ta med egen blender, da min gikk i stå) 0 Siter
keinstein Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hm.. Synes forslaget ditt høres *litt sykt* ut.. Hvordan smaker det? (Du får ta med egen blender, da min gikk i stå) Hvordan det smaker vet vi i morgen. I mens kan du bake litt hvitløksbrød. 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Hvordan det smaker vet vi i morgen. I mens kan du bake litt hvitløksbrød. Ok! Da kommer du, da? 0 Siter
keinstein Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Ok! Da kommer du, da? Ikke jeg. Jeg er bare ansatt på DOL som provokatør for å luke ut kannibaler og perverse. 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Ikke jeg. Jeg er bare ansatt på DOL som provokatør for å luke ut kannibaler og perverse. Kannibal? Pervers? *Titter etter i oppskriften* Å, gud! _Nå_ så jeg hva du skrev at jeg skulle legge i bløt.. *Dåne* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.