Gå til innhold

Impigement syndrome

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en operasjon i skulder, der det er foretatt dekompresjon. Det var ingen skader. Kirurgen sa at han forventet at skulderen ville bli helt bra.

Hva betyr diagnosen impigement syndrome?

Kan jeg virkelig forvente at skulderen blir helt bra?

Jeg er en mann på 35 år, og før operasjonen ble jeg fortalt at jeg egentlig var for ung til å ta operasjonen, da det pleier å være bedre resultater på eldre personer.

Jeg skjønner ikke hvordan dette henger sammen..

Dersom man blir bra etter noen måneder, hvordan pleier prognosen å være etter langre tid, f.eks 1-10 år?

Skrevet

Vanskelig å svare på for alle som ikke har vært inne i skulderen din og kikket..

Skulderoperasjoner er veldig ulike fra pasient til pasient, og en innleggelsesdiagnose gir ikke nødvendigvis noe svar på hva slags inngrep det blir.

Du kan få tilsendt en epikrise fra sykehuset, jeg vil anbefale deg å få den tilsendt. Du bør få noen med kunnskap om "legespråk" til å lese igjennom den sammen med deg så du blir litt klokere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...