Gå til innhold

Noen som er våken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våken, men ikke så mye lenger tror jeg. Får du ikke sove, eller bare vil du ikke?

Skrevet

Våken, men ikke så mye lenger tror jeg. Får du ikke sove, eller bare vil du ikke?

vil ikke ennå, tror jeg :)

Litt for rastløs...

Skrevet

vil ikke ennå, tror jeg :)

Litt for rastløs...

Godt det er flere med lakenskrekk.. :) Du er vel ikke tilfeldigvis lommekjent i Paris..?

Skrevet

Yeh... men legger meg vel om 45 minutter eller noe...

Skrevet

Yeh... men legger meg vel om 45 minutter eller noe...

Neeei, vi kan prøve å lage en kul tråd her;)

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Neeei, vi kan prøve å lage en kul tråd her;)

Hei!

Jeg leter etter et fint navn. Hvem er du oppkalt etter?

Navnet ditt fikk meg til å tenke på michell, my bell..

Fint!

:)

Skrevet

Hei!

Fint!

My bell, "min skjønne" ;)

Skrevet

Godt det er flere med lakenskrekk.. :) Du er vel ikke tilfeldigvis lommekjent i Paris..?

Skulle ønske jeg var det..Skal du på tur til Paris?

Skrevet

Ma belle skulle det stå...

Gjest Ikke døpt ennå
Skrevet

Det er deg!

(Var det det du er oppkalt etter?)

Skrevet

Skulle ønske jeg var det..Skal du på tur til Paris?

Jepp, drar om to dager, for første gang! :)

Skrevet

Det er deg!

(Var det det du er oppkalt etter?)

Hehe, jepp...

Skrevet

Jepp, drar om to dager, for første gang! :)

Så spennende da! Hva med å kjøpe noen håndbøker om Paris, og hva dere bør få med dere? Om jeg noen gang skal dra til Paris, så skal jeg i alle fall få med meg fortausrestaurantene..og enda bedre er det ve om du har noen å dele det med.. ;) har du det?

Skrevet

Hei!

Fint!

Hvilket kjønn skal barnet ditt ha da? Jeg er i alle fall med på å finne navn ;)

Og Gratulerer :)

Skrevet

Så spennende da! Hva med å kjøpe noen håndbøker om Paris, og hva dere bør få med dere? Om jeg noen gang skal dra til Paris, så skal jeg i alle fall få med meg fortausrestaurantene..og enda bedre er det ve om du har noen å dele det med.. ;) har du det?

Nei, denne gangen skal jeg alene faktisk! Og fortaugsrestaurantene har jeg tenkt å få med meg et par av. Hopper over det meste av det man liksom MÅ se. Skal bare ta det med ro, gjøre det som faller meg inne.

Skrevet

Nei, denne gangen skal jeg alene faktisk! Og fortaugsrestaurantene har jeg tenkt å få med meg et par av. Hopper over det meste av det man liksom MÅ se. Skal bare ta det med ro, gjøre det som faller meg inne.

Ja er totalt enig med deg. Om jeg skulle dratt til Paris hadde jeg ikke giddet å dra innom det man liksom "må" se. Det er så deilig å bare slenge rundt på måfå og ta det som det kommer. Kanskje du finner ut etterhvert hva som er interessant. Da nyter man ofte ting mer også ;)

Har hørt at de parisiske fortausrestaurantene er ganske så romantiske, så pass det for å bli sjekket opp, hehe. Antar at du får en interessant ferie selv om du skal reise alene. Skal du bo på hotell, eller pensjonat? Har du muligheter til å koble av med TV på rommet om du finner ut at du vil slappe av, eller ta du det enkelt? Ønsker du total ensomhet eller håper du å bli kjent med folk underveis? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er den beste måten å reise på. Det er i hvert fall min erfaring etter et par turer alene, og flere skal det bli.

Kos deg! :)

Skrevet

Ja er totalt enig med deg. Om jeg skulle dratt til Paris hadde jeg ikke giddet å dra innom det man liksom "må" se. Det er så deilig å bare slenge rundt på måfå og ta det som det kommer. Kanskje du finner ut etterhvert hva som er interessant. Da nyter man ofte ting mer også ;)

Har hørt at de parisiske fortausrestaurantene er ganske så romantiske, så pass det for å bli sjekket opp, hehe. Antar at du får en interessant ferie selv om du skal reise alene. Skal du bo på hotell, eller pensjonat? Har du muligheter til å koble av med TV på rommet om du finner ut at du vil slappe av, eller ta du det enkelt? Ønsker du total ensomhet eller håper du å bli kjent med folk underveis? ;)

Denne gangen vil jeg ikke bli kjent med noen. Gleder meg til å være helt anonym og ikke ta hensyn til noen! Pause fra hverdagen. Har funnet et ganske fint hotell, fått det anbefalt av flere. Tv, badekar og internett, ellers enkelt og ikke så dyrt. Så kan absolutt slappe av på hotellet og!

Skrevet

Det er den beste måten å reise på. Det er i hvert fall min erfaring etter et par turer alene, og flere skal det bli.

Kos deg! :)

Takk for det! :) Har jeg tenkt å gjøre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...