Gjest Mabell Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Denne gangen vil jeg ikke bli kjent med noen. Gleder meg til å være helt anonym og ikke ta hensyn til noen! Pause fra hverdagen. Har funnet et ganske fint hotell, fått det anbefalt av flere. Tv, badekar og internett, ellers enkelt og ikke så dyrt. Så kan absolutt slappe av på hotellet og! Høres vanvittig deilig ut! *Misunnelig* Jeg er fremdeles ikke lysten på å legge meg:D Tusler med du? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Høres vanvittig deilig ut! *Misunnelig* Jeg er fremdeles ikke lysten på å legge meg:D Tusler med du? Må gi meg snart. Klokken nærmer seg visst fire.. Hører su ikke sengen synger lokkende toner? 0 Siter
Gjest alene i natten Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det er den beste måten å reise på. Det er i hvert fall min erfaring etter et par turer alene, og flere skal det bli. Kos deg! Takk for klemmen, det varmet! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Takk for klemmen, det varmet! Det er bra. Har alltid en klem eller tre til overs. 0 Siter
Gjest alene i natten Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det er bra. Har alltid en klem eller tre til overs. Sender en klem tilbake til deg. Du er bra snill! *Klem* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sender en klem tilbake til deg. Du er bra snill! *Klem* Thanks. Alltid hyggelig med en klem sånn på morrakvisten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.