Hawkwind Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har aldri likt den dama. Det er ihvertfall ikke fare for at dama inspirerer fanskaren til anorexia ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Like greit som hva? Like greit å slippe å se det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det er ihvertfall ikke fare for at dama inspirerer fanskaren til anorexia ;-) Nope, ei heller talent. 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har aldri likt den dama. Skal det helst være *litt å ta i*? 0 Siter
keinstein Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Like greit å slippe å se det. Jeg vil ikke slippe å se det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg vil ikke slippe å se det. Da er det bare å legge ut et bilde av en kvinne du liker. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Skal det helst være *litt å ta i*? Nei, ikke nødvendigvis. 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg vil ikke slippe å se det. Du _kan_ det med å gjøre folk nysgjerrig! Jeg vil også se! 0 Siter
Gjest Mabell Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Selv jeg som kvinne synes faktisk at Beyonce er lekker. Må si det. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Da er det bare å legge ut et bilde av en kvinne du liker. Jeg har ikke noe bilde. Men du har hele nettet fullt :-) 0 Siter
Gjest Mabell Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har ikke noe bilde. Men du har hele nettet fullt :-) Bilde av meg 0 Siter
keinstein Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Du _kan_ det med å gjøre folk nysgjerrig! Jeg vil også se! Jeg har ikke noe å vise. Ganske enkelt fordi jeg ikke har noen eksakt norm for utseende som jeg foretrekker akkurat nå. Det trenger jeg ikke heller. Det andre trenger fra meg får de være uten når jeg ikke har det. 0 Siter
Gjest Ikke døpt ennå Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har ikke noe å vise. Ganske enkelt fordi jeg ikke har noen eksakt norm for utseende som jeg foretrekker akkurat nå. Det trenger jeg ikke heller. Det andre trenger fra meg får de være uten når jeg ikke har det. Godt svar. Det likte jeg. God natt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har ikke noe å vise. Ganske enkelt fordi jeg ikke har noen eksakt norm for utseende som jeg foretrekker akkurat nå. Det trenger jeg ikke heller. Det andre trenger fra meg får de være uten når jeg ikke har det. Jeg har heller ingen eksakt norm for utseende. Ikke engang noe i nærheten. Men det vil naturligvis ikke si at jeg ikke enkelt kan peke ut f.eks. en av jentene på bildene over og si hun er veldig pen. 0 Siter
Gjest Tørr bak ørene Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har ikke noe å vise. Ganske enkelt fordi jeg ikke har noen eksakt norm for utseende som jeg foretrekker akkurat nå. Det trenger jeg ikke heller. Det andre trenger fra meg får de være uten når jeg ikke har det. Sånn du fremstår, så hadde jeg nok ikke trengt noe som helst fra deg.. *grøss* 0 Siter
punkyB Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det mest snertne bilde der er av Tyra Banks. Jeg liker Scarlett Johanssen bedre, men hun var ikke heldig med det bildet der. Jennifer Lopez har driteapparat som en låvedør. Beyonce har vel ikke noe særlig mindre 'låvedør' enn JLO?? Nå synes jeg begge de to har flotte kropper. 0 Siter
Gjest springbank Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg klarer ikke den damen der. Hjerne= flatbrød. Er ikke du ei Bergensberte da? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke du ei Bergensberte da? som betyr hva da? 0 Siter
keinstein Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sånn du fremstår, så hadde jeg nok ikke trengt noe som helst fra deg.. *grøss* Med all respekt, men det er meg fullstendig likegyldig. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har heller ingen eksakt norm for utseende. Ikke engang noe i nærheten. Men det vil naturligvis ikke si at jeg ikke enkelt kan peke ut f.eks. en av jentene på bildene over og si hun er veldig pen. Gjør gjerne det. De viser bilder, så da må du gjerne se på det. Pek også ut noen du liker, helt greit. Men det som slår meg er at de er med vitende og vilje så tynne. Er det slik de fleste menn ønsker å se dem? Eller har noen i "markedet" skapt dette for dem? På samme måte som menn også skal like solbrune damer. Liker du ikke det, så er du ikke "normal". Noen/mange menn er så frekke å ikke like denne pinte fasongen, og får en følelse av medynk. Det er sikkert instinktivt. Det er også slik at å holde en slik fasong krever ofre som ikke alltid er sunne, derfor syns jeg noen må kommentere dette. I tidligere tider var idealer og mote en helt annen, og sunnere. Det var ikke noe flopp, det varte i mange hundre år. En blondine med navn Marilyn Monroe fra tiden omtrent da det snudde, var ganske frodig, med en rund mage. Ingen kommenterte det noe særlig. Men dette er sikkert gammelt nytt. Ingen hører på meg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.