Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv jeg som kvinne synes faktisk at Beyonce er lekker. Må si det.

Lekker. Eller kall det gjerne dritdeilig:-) Sikle, sikle...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• keinstein

14

• musikeren

6

• Hatsumomo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Godt svar. Det likte jeg.

God natt!

:)

Jeg bare erter SDD litt.

Gjest soldatera
Skrevet

Jeg bare erter SDD litt.

Er det han som har så svær forhud?

Skrevet

Jeg klarer ikke den damen der.

Hjerne= flatbrød.

Hva skal de med hjerne? De har da andre kroppsdeler.

Personlighet? De kan da leve gjennom menn og få sin identitet fra dem? Hvis de greier å tiltrekke seg en som har noen.

"Jeg vil ha en drømmedame, sånn som på kino, sånn som ikke trenger si no'"

De som lar seg tiltrekke mest av kropp, må ha en viss overrepresentasjon av et eller annet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gjør gjerne det. De viser bilder, så da må du gjerne se på det. Pek også ut noen du liker, helt greit.

Men det som slår meg er at de er med vitende og vilje så tynne.

Er det slik de fleste menn ønsker å se dem? Eller har noen i "markedet" skapt dette for dem? På samme måte som menn også skal like solbrune damer. Liker du ikke det, så er du ikke "normal".

Noen/mange menn er så frekke å ikke like denne pinte fasongen, og får en følelse av medynk. Det er sikkert instinktivt. Det er også slik at å holde en slik fasong krever ofre som ikke alltid er sunne, derfor syns jeg noen må kommentere dette. I tidligere tider var idealer og mote en helt annen, og sunnere. Det var ikke noe flopp, det varte i mange hundre år.

En blondine med navn Marilyn Monroe fra tiden omtrent da det snudde, var ganske frodig, med en rund mage. Ingen kommenterte det noe særlig.

Men dette er sikkert gammelt nytt. Ingen hører på meg heller.

Jeg er ikke enig i at de der er spesielt tynne. De fleste av dem er helt normale. Verken det ene eller det andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Beyonce har vel ikke noe særlig mindre 'låvedør' enn JLO??

Nå synes jeg begge de to har flotte kropper.

Jo, jeg tror det. Men jeg liker ingen av dem. :)

Skrevet

Jeg er ikke enig i at de der er spesielt tynne. De fleste av dem er helt normale. Verken det ene eller det andre.

I går formiddag kikka jeg på et utall vanlige kvinnemennesker i Hamar, jeg vil ikke si at gjennomsnittet ligger så nær disse. Hvis det ikke var et "Velfødd-seminar" der i går, det har jeg ikke sjekka.

ShitDiddelyDo
Skrevet

I går formiddag kikka jeg på et utall vanlige kvinnemennesker i Hamar, jeg vil ikke si at gjennomsnittet ligger så nær disse. Hvis det ikke var et "Velfødd-seminar" der i går, det har jeg ikke sjekka.

Damene på bildene over er over gjennomsnittlig pene, men ikke over gjennomsnittlig tynne.

Både Lopez, Beyonce, Tyra Banks og Scarlett Johanssen er formfulle damer.

Skrevet

Damene på bildene over er over gjennomsnittlig pene, men ikke over gjennomsnittlig tynne.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er ganske likegyldig til bilder av modeller.

Mulig jeg også er overempatisk når jeg ser de utsultede skrottene og vil lage en skikkelig middag til dem?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er ganske likegyldig til bilder av modeller.

Mulig jeg også er overempatisk når jeg ser de utsultede skrottene og vil lage en skikkelig middag til dem?

Men de færreste på bildene over er utsultede. Nesten samtlige er formfulle damer.

Gjest må bare ha det
Skrevet

Jeg syns denne dama er formfull: http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1057664070.jpg

Finnes det bilder på nettet der hun er naken, mon-tro?

Gjest let's spend the night together
Skrevet

Jeg bare erter SDD litt.

Hvordan liker du dem, da?

:)

Skrevet

Det mest snertne bilde der er av Tyra Banks.

Jeg liker Scarlett Johanssen bedre, men hun var ikke heldig med det bildet der.

Jennifer Lopez har driteapparat som en låvedør.

Bildet der hun er på coveret av Sports Illustrated? Til og med underarmene hennes er retusjert, jo..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bildet der hun er på coveret av Sports Illustrated? Til og med underarmene hennes er retusjert, jo..

Ja, de retusjerer fælt, men det kludrer ikke til det faktum at Tyra Banks er utrolig pen.

Men hun er dum. Utrolig dum. I hvert fall hvis det stemmer at hun har vært sammen med Kristian Valen. Herregud.

Skrevet

Ja, de retusjerer fælt, men det kludrer ikke til det faktum at Tyra Banks er utrolig pen.

Men hun er dum. Utrolig dum. I hvert fall hvis det stemmer at hun har vært sammen med Kristian Valen. Herregud.

Så så. Det var nok hun som dumpa ham! *oppmuntre*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så så. Det var nok hun som dumpa ham! *oppmuntre*

Joa, men at hun i det hele tatt var bortpå fyren i utgangspunktet ...

Skrevet

Synes nå ikke Jay Z ser så innmari mye lurere ut. Litt sånn Ronaldo-look. :-)

Skrevet

Og der var jeg over på Beyonce gitt. Ikke helt stø på de damene der, jeg ;-)

Skrevet

Det mest snertne bilde der er av Tyra Banks.

Jeg liker Scarlett Johanssen bedre, men hun var ikke heldig med det bildet der.

Jennifer Lopez har driteapparat som en låvedør.

Men Tyra Banks har helt snåle bein! Leggene er bare fyrstikker, og passer ikke til resten idet hele tatt.

Ikke lagt merke til?

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...