Gå til innhold

Søndagsplaner, folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest Baugspryden
Skrevet

Jeg skal på hyttetur.

På tide å *hoppe til køys, og sikre skjønnhetssøvnen*

God natt!

:)

Gjest Ferri (login funker ikke)
Skrevet

Grue meg til mandag ;)

Nei, tja, vet ikke, Sykkle!!! :D

amerikafareren
Skrevet

Grue meg til mandag ;)

Du var oppe sent;) Det er altfor tidlig å grue seg til mandagen. Nå skal du glede deg til søndag;)

Jeg skal på teater i morgen kveld og det gleder jeg meg til i hvert fall.

Gjest Ferri (login funker ikke)
Skrevet

Du var oppe sent;) Det er altfor tidlig å grue seg til mandagen. Nå skal du glede deg til søndag;)

Jeg skal på teater i morgen kveld og det gleder jeg meg til i hvert fall.

Mmhm, legge meg nuh! :)

Høres gøy ut, jeg smugleser her inne har fått med meg at du "labber litt rundt" i New York ;)

Trives ok der borte ?

Hva skal du se i morgen?

Noen "kjente" med? :)

Jeg skulle hatt lyst til og møte/se Kevin Spacey, men det skjer vel neppe ;)

Funnet noen nye og leie hoss? Mener og ha lest at du leide hoss noen som var litt "forvirret"? ;)

amerikafareren
Skrevet

Høres gøy ut, jeg smugleser her inne har fått med meg at du "labber litt rundt" i New York ;)

Trives ok der borte ?

Hva skal du se i morgen?

Funnet noen nye og leie hoss? Mener og ha lest at du leide hoss noen som var litt "forvirret"? ;)

Ja det er lenge siden jeg leide hos en som var mildt sagt forvirret. Har vært hjemme i Norge i hele sommer.

Jeg skal se et av showene på Broadway i morgen, men har nylig vært sammen med venner og sett et teaterstykke i et av de små teatrene i SoHo. Det var fantastisk.

Jeg ser ikke mye kjendiser når jeg rusler rundt i gatene her. tror ikke jeg hadde kjent dem om jeg hadde møtt dem midt på gata;)

Gjest Good night......and....good luck...
Skrevet

Skal drikke til jeg dauer og havner i en svart brønn blant dauingene og djævlene. Good night and good luck..

Gjest Baugspryden
Skrevet

Grue meg til mandag ;)

Ha en fin søndag!

(Jeg fikk ikke sove)

:)

Skrevet

Kjedelige planer her da. Skal stryke en liten haug med klær....

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja det er lenge siden jeg leide hos en som var mildt sagt forvirret. Har vært hjemme i Norge i hele sommer.

Jeg skal se et av showene på Broadway i morgen, men har nylig vært sammen med venner og sett et teaterstykke i et av de små teatrene i SoHo. Det var fantastisk.

Jeg ser ikke mye kjendiser når jeg rusler rundt i gatene her. tror ikke jeg hadde kjent dem om jeg hadde møtt dem midt på gata;)

Åh, du er så HELDIG som får BO i NY!

Skrevet

Trives ok der borte ?

Hva skal du se i morgen?

Kevin Spacey er i London, han - han har hatt fast base der siden 2003, og tegnet nylig ny åtteårskontrakt med teateret han er kunstnerisk leder for (Old Vic).

Skrevet

Vi hadde "den vanlige" turen til Dyreparken, svippet deretter bortenom Kjevik for å titte på fly.

Knallfint på Sørlandet i dag, og alle de nordiske dyra så nær som ulven viste seg frem - det er liksom vår målestokk for hvor vellykket parkbesøket har vært.. ;) Tigrene var også å se på nært hold i dag, de er fantastisk flotte.

Skrevet

I dag ble det bowling, og ei diger fårikål gryte til middag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...