Gå til innhold

Han tenker jo ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt at han ikke holder avtaler, og han burde gitt deg beskjed.

Men reaksjonen din på at han ikke var hjemme virker voldsom på meg. Du må slappe litt mer av jente :-)

*formanende hilsen*

Hehe, ja, jeg innser det ;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

14

• hidi

4

• Angelica :o)

3

• Hawkwind

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Syt syt syt. Virker som at alt han gjør er feil i dine øyne uansett.

Nei, han gjør masse, masse riktig og fint. Jeg beklager så mye om det framstår som han bare gjør galt, for det er helt feil :)

Jeg ble veldig redd (overreaksjon, ja) og derfor irritert.

Skrevet

Hvis en mann alltid pleier å holde klokkeslett etc, så ville jeg også ha blitt utrolig redd.

Synes ikke din reaksjon var unaturlig....Blir man redd går tankene av seg selv til det verste.

Skrevet

Hm...

Det har jeg da innsett for lenge siden? Jeg ser ikke hva det har med saken å gjøre.

Jeg hadde da blitt livredd om det var en venn som gjorde det samme, hvem som helst som jeg bryr meg om.

Hm, jeg er kanskje litt eldre enn deg jeg da.

Lar det gjerne gå et par timer før jeg faktisk blir -bekymret- om noen ikke dukker opp til en avtale jeg da; og tar det for gitt at noe har kommet litt i veien om jeg ikke får tak i dem.

Tross alt, mobiltelefoner er slikt som man lett glemmer - med mindre man er blant dem som er totalt slavebundet av den selvsagt.

Skrevet

Hm, jeg er kanskje litt eldre enn deg jeg da.

Lar det gjerne gå et par timer før jeg faktisk blir -bekymret- om noen ikke dukker opp til en avtale jeg da; og tar det for gitt at noe har kommet litt i veien om jeg ikke får tak i dem.

Tross alt, mobiltelefoner er slikt som man lett glemmer - med mindre man er blant dem som er totalt slavebundet av den selvsagt.

Ja, helt enig med deg på det. Jeg overreagerte definitivt, men det var ikke fem på ettermiddagen. Det er litt forskjell når noen ikke har vært hjemme hele natten, synes jeg. Og selv om det var tusen andre normale grunner, gikk ut og festet, møtte en jente, overnattet hos en kamerat... Så var det ikke disse jeg syntes var mest sannsynlig. "Sykehus eller død" hylte det inne i hodet mitt ;)

Men ja, neste gang puster jeg inn og ut noen ganger og blir ikke livredd ;)

Skrevet

Hvis en mann alltid pleier å holde klokkeslett etc, så ville jeg også ha blitt utrolig redd.

Synes ikke din reaksjon var unaturlig....Blir man redd går tankene av seg selv til det verste.

Takk for det :)

Jeg ser jo at ingen andre hadde blitt så redd, så jeg innser at jeg nok overreagerte litt. Og heldigvis tok jeg veldig feil :)

Skrevet

Takk for det :)

Jeg ser jo at ingen andre hadde blitt så redd, så jeg innser at jeg nok overreagerte litt. Og heldigvis tok jeg veldig feil :)

Og jeg synes mange her inne overreagerte litt også! Det var tross alt faren til barnet ditt....

Skrevet

Og jeg synes mange her inne overreagerte litt også! Det var tross alt faren til barnet ditt....

Ja, helt enig i det. Spesielt at min redsel skulle ha noe med kontrollbehov å gjøre. Man er ikke redd for noen fordi man vil kontrollere de. Jeg bryr meg katta i om han overnatter på jobben, fester hele natta eller sover over hos en jente. Bare noe ikke har skjedd med han.

Hvis han ikke hadde en avtale ang. sitt eget barn, så hadde jeg ikke reagert i det hele tatt. Det var det at han uteble fra den ved å ikke sove hjemme som skremte meg, for det er ulikt han.

Skrevet

Jeg har selv en tendens til å bli vettaskremt av sånt...

Ja, og det er kjempeekkelt å bli så redd :(

Skrevet

Hvorfor mener du dette vedgår brukerne av DoktorOnline??

Hmm, jeg trodde man kunne skrive om hva man ville på dol jeg?

Skrevet

Hmm, jeg trodde man kunne skrive om hva man ville på dol jeg?

da tok du skammelig feil, for her regjerer dol-politiet med hard hånd... ;)

Skrevet

da tok du skammelig feil, for her regjerer dol-politiet med hard hånd... ;)

Har begynt å innse det, ja ;-)

Skrevet

Har begynt å innse det, ja ;-)

Noen må jo føle et visst ansvar....

*sukk, skyldig etter tiltale*

Skrevet

Noen må jo føle et visst ansvar....

*sukk, skyldig etter tiltale*

Så det er du som er dol-politiet?

*forvirra*

I så fall var det godt gjort å tørre å avsløre seg *hehe*

Skrevet

Så det er du som er dol-politiet?

*forvirra*

I så fall var det godt gjort å tørre å avsløre seg *hehe*

Blir visst beskyldt for det...Føler meg uskyldig, det derfor jeg tør stå fram!

Skrevet

OI!

Jeg hadde nok reagert som deg. Jeg er bare typen som bekmyrer meg og tror vedkommende ligger død en plass! :S

Skrevet

Blir visst beskyldt for det...Føler meg uskyldig, det derfor jeg tør stå fram!

Aha, det fikk jeg ikke med meg :-)

Jeg stoler på deg:-)

Skrevet

Hmm..hvorfor får du så masse pes?

Folk tar jo helt av i den tråden her!

Skrevet

Om han ikke tenker lengre enn sin egen nese, så var det kanskje dumt å lage unge med han? Nå må du forholde deg til han resten av livet ditt.

Tror ikke du er så skarp selv, jeg. Kontroll skal du ha, men du kan ikke kontrollere andre enn din egen person.

Herregud som du tolker ut av innlegget hennes da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...