Gå til innhold

Hvordan kan en stole på en megler i budrunden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan en vite om det er reele bud som kommer inn på en leilighet? Tenker da på hvis det er flere interesserte, og megler ringer for å oppdatere at nå har budet kommet opp i feks 2.4 mill, vil du går høyere.....fikk plutselig en følelse av at de har mulighet til å lage en fiktiv budrunde. Kanskje jeg er misteksom av meg. Men vi ser jo ikke hvem som har bydd heller.

Gjest Meglere er noe dritt i mange tilfeller
Skrevet

En kan lese om diverse slike ulumskheter som du skriver om, selv om det sikkert ikke skjer ofte slike fiktive bud.

Men når det kommer til meglere i det hele tatt så har jeg ingen respekt for dem. Har både kjøpt hus og solgt hus og disse lømmelene er bare ute etter å tjene mye. Så fort det skurrer et eller annet sted så trekker de seg kvikkt tilbake og frasier seg enhvert ansvar.

Drittyrke og drittfolk, og dem betaler man tusenvis av kroner, for så godt som ingen ting. Fysj!

Når det gjelder fiktive bud, det vil du uansett ikke få greie på med mindre du får dem til å oppgi hvem som har bydd hva, og det gjør du nok ikke.

Men sjangsene er nok ikke så altfor store får vi håpe på at de opptrer sånn.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Du har krav på å se budene i ettertid, hvis du har kjøpt et hus. Det vil si at den andre budgiveren må tillate at navnet hans/hennes blir oppgitt osv.

Hvis ikke kunne de jo trikse og mikse som de ville. Og det ville de nok hvis de hadde sjansen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...