Gå til innhold

Hva syns du om Kappahl-reklamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble positivt overrasket over den nye Kappahl reklamen med Dustin Hoffmann. Deilig at det dukker opp nye reklame av og til.

Synes forresten Kappahl er en flott butikk med godt utvalg og god kvalitet? Foretrekker Kappahl fremfor HM!

Enn dere?

Gjest Trøndera
Skrevet

Reklamen er ok, men klærne på Kappahl er av ymse kvalitet.

Noe er veldig bra, men de har en tendens til å bruke mye acryl/polyester i klærne. Da frister de lite å kjøpe klær der.

Jeg er ganske høy (180) og opplever at klærne ofte blir akkurat litt for korte. Buksene blir for korte i beina og overdeler blir korte i ryggen eller ermene.

Da synes jeg faktisk HM er hakket bedre, på alle måter.

Skrevet

Jeg har ikke sett reklamen, og jeg foretrekker stort sett H&M framfor Kappahl.

Gjest trultemor26
Skrevet

Reklamen er ok, men klærne på Kappahl er av ymse kvalitet.

Noe er veldig bra, men de har en tendens til å bruke mye acryl/polyester i klærne. Da frister de lite å kjøpe klær der.

Jeg er ganske høy (180) og opplever at klærne ofte blir akkurat litt for korte. Buksene blir for korte i beina og overdeler blir korte i ryggen eller ermene.

Da synes jeg faktisk HM er hakket bedre, på alle måter.

Jeg er ganske høy selv (178) og jeg har aldri fått tak i lange nok bukser hverken her eller der. Bortsett fra i herreavdelingen, har kjøpt noen treningsbukser der (H&M).

Gjest trultemor26
Skrevet

H&M har vel litt mer klær i min stil, litt mer ungdommelig, KappAhl er litt mer damete på en måte. Så skal jeg ha klær til meg selv så går jeg først og fremst på H&M. Men jeg har faktisk en lang topp jeg har kjøpt på KappAhl som jeg synes er knallfin, og som passer utmerket godt til min store og voksende mage, enn så lenge, så har brukt den mye til pent.

Skal jeg ha undertøy drar jeg på H&M. Samme når det gjelder badetøy. Skal jeg ha barnetøy synes jeg de er like bra. De har mye fint på KappAhl, pluss at de pleier å ha ta 3 betal for 2 opplegg, eller en annen form for rabatt. Tror faktiak jeg har handla mer barnetøy på KappAhl enn H&M i det siste.

Gjest Elextra
Skrevet

Synes H&M er langt å foretrekke fremfor KappAhl, både når det gjelder design og kvalitet.

Skrevet

Det eneste jeg stort sett handler på KappAhl er truser og strømper til ungene. Undertøyet til KappAhl passer overhode ikke kroppen min, ikke resten av tøyet heller for den del.

Har vel kjøpt en og annen toppen der, men ikke mye. Av barnetøy har jeg handlet litt til ungene, men nå er Snuppa i ferd med å vokse ut av 5-6-årsstørrelsene og de klærne som er større enn det er mini-tenåringstøy og det kler jeg ikke en 6-åring i.

Gjest Trøndera
Skrevet

Jeg er ganske høy selv (178) og jeg har aldri fått tak i lange nok bukser hverken her eller der. Bortsett fra i herreavdelingen, har kjøpt noen treningsbukser der (H&M).

Har kjøpt en del "dressbukser" på HM og de var mer enn lange nok i beina. Men dongeri er det verre med, siden jeg bør ha 36' i beinlengde.

Skrevet

Synes reklamen er stilig. Men jeg liker stort sett ikke barneklærne på KappAhl. Så til barna foretrekker jeg helt klart H&M og Lindex fremfor KappAhl. Til meg selv kan jeg finne ting på KappAhl som jeg liker veldig godt.

Gjest breiræva
Skrevet

Synes XLNT avdelinga er bra for oss litt store damer

Gjest Mammathias
Skrevet

Synes XLNT avdelinga er bra for oss litt store damer

Flott kolleksjon både til voksne og barn. Handler masse der. Kappahl er dessuten veldig flinke på å kjøre tilbud, både cooptilbud og andre kampanjer.

Gjest Lille krokodille
Skrevet

Kappahl er den beste av kjedebutikkene. Har kjempegod kvalitet på sine produkter, 30 dagers bytterett, miljøbevist og ikke minst veldig hyggelig betjening her i Narvik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...