Gå til innhold

Noen med Ericsson som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har T10, gammel ericsson, og har plutselig fått en liten konvolutt med en w, i ventre hjørnet og den vil ikke gå vekk. Hva skal jeg gjøre? Har prøvd alt. skrudd av og på, gått på nettet ++...men den vil ikke gå vekk.

Skrevet

Betyr ikke det bare at du har fått en tekstmelding da? Eller at meldingsminnet er fullt?

Skrevet

Det er ikke ei mottatt push mld du ikke har åpnet? husker ikke hvordan det symbolet så ut,så det er bare et forslag

Skrevet

Betyr ikke det bare at du har fått en tekstmelding da? Eller at meldingsminnet er fullt?

Nei, hehe. den har stått der i over ei uke nå, og jeg har slettet alle mine sms, og det er heller ikke en msn. Det er en W på selve konvolutten.

Skrevet

Det er ikke ei mottatt push mld du ikke har åpnet? husker ikke hvordan det symbolet så ut,så det er bare et forslag

Hva er push melding da? Det er ihvertfall ikke picture messige..

Skrevet

Hva er push melding da? Det er ihvertfall ikke picture messige..

Det er noe reklame meldings greier. På min gamle ericsson mener jeg push innboksen lå under meldinger. Vet jeg en gang fikk et symbol jeg ikke fikk vekk på skjermen,men husker ikke hvordan det så ut. Men så gikk jeg inn på push innboksen,åpnet meldingen og "voila",der var den borte :o)

Skrevet

Det er noe reklame meldings greier. På min gamle ericsson mener jeg push innboksen lå under meldinger. Vet jeg en gang fikk et symbol jeg ikke fikk vekk på skjermen,men husker ikke hvordan det så ut. Men så gikk jeg inn på push innboksen,åpnet meldingen og "voila",der var den borte :o)

AH, tusen takk. Den var på push ja. Da jeg gikk inn på den og leste den, stod fortsatt konvolutten der, men da jeg slettet push inbox forsvart den. Ja, reklame er det, for dette skjedde mens jeg var i utlandet. Takk;)

Skrevet

AH, tusen takk. Den var på push ja. Da jeg gikk inn på den og leste den, stod fortsatt konvolutten der, men da jeg slettet push inbox forsvart den. Ja, reklame er det, for dette skjedde mens jeg var i utlandet. Takk;)

Supert!!

Flott å kunne hjelpe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...