Gå til innhold

FU: Har dere blitt igjenkjent av noen her inne?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg merker at jeg synes det var litt guffent, selvom det helt sikkert er min egen skyld, siden jeg har sagt ganske mye om hvem jeg er, og dessuten sendt en mail ved anledning (fordi vedkommende gjerne ville sende meg noe) fra en adresse som inneholder mitt litt uvanlige fornavn.

Vedkommende sier at jeg ikke skal bli engestlig, fordi vedkommende påstår han er grei og harmløs...Meen han har funnet ut hva faren min jobber med, hvordan stemmen min høres ut,hva broren min heter og hørt musikken hans, og hva ekskona til broren min heter(troddee det fortsatt var kona, så det var jo en liten bom, men dog) og hvordan jeg ser ut på håret! :-o

Og vil altså ikke si hvorfor og hvordan han vet/har funnet ut dette, før kanskje senere.

Dett freaker meg litt ut.

Non som hr opplevd tilsvarende på nett? Fikk du noengang en forklaring? ;-)

Og du, en mann, send en mail til meg eller forklar deg på en måte, for dette var litt spooky, og du sier jo at du skjønner at jeg synes det, og beklager at jeg ble redd, så da får du gjøre noe med det da..Eller?

Ok?

Sorry at jeg maser om det her, men jeg ble litt opptatt av det.

:-)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• ShitDiddelyDo

11

• musikeren

9

• hare1365380455

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes dette var ekkelt.... (Sjekk mailen.)

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei, ikke som jeg vet om. Måtte dog bytte nick ga en uggen følelse.

Men via-via så fant Lillemus og jeg ut hvem hverandre var. Men det var for noen år siden - da jeg hadde et annet nick, og at vi til stadighet brukte våre barns navn i innleggene.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes dette var ekkelt.... (Sjekk mailen.)

Du har mail tilbake! :-) Ja det var blitt ekkelt det der..med fare for å høres ut som ei pingle!;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, ikke som jeg vet om. Måtte dog bytte nick ga en uggen følelse.

Men via-via så fant Lillemus og jeg ut hvem hverandre var. Men det var for noen år siden - da jeg hadde et annet nick, og at vi til stadighet brukte våre barns navn i innleggene.

Ah, så du og lillemus er bekjente? Kult! :-)

Akkurat..uggen følelse..Det er dset jeg fikk også..Selvom jeg tror jo på at han er harmløs..det var bare litt ekkelt at noen har funnet ut så mye om meg og mitt (og påstår at de har hørt stemmen min!) som føles litt galt.

Skrevet

Du har mail tilbake! :-) Ja det var blitt ekkelt det der..med fare for å høres ut som ei pingle!;-)

Meg da?:(

laguna1365380434
Skrevet

Meg da?:(

Je tror du tuller jeg, og at du IKKE vet hvem jeg er og bare slang deg på..;-P

Og nå tør jeg neggu ikke gi bort mailadressen min flere ganger, blir bare tull av det jo..;-P

Skrevet

Og nå tør jeg neggu ikke gi bort mailadressen min flere ganger, blir bare tull av det jo..;-P

Vel, det var jeg som skrev om stemmen din;)

Skrevet

"Je tror du tuller jeg"

[email protected]

Kanskje jeg klarer å overbevise deg;)

laguna1365380434
Skrevet

Vel, det var jeg som skrev om stemmen din;)

Ja, du også..;-) Hehehe..Men jeg tror deg fortsatt ikke. Jeg har oversikt (relativt) over hvem jeg pleier å sitte på fanget til, og det finnes ikke noe sted som begynner på løkka p***** Hvor skulle det være? r og fem bokstaver? Ikke et sted jeg går ofte hvertfall!

;-)

laguna1365380434
Skrevet

"Je tror du tuller jeg"

[email protected]

Jammen vent litt da så skal jeg oprette en anonym epost..Hang on..For jeg trordeg ei! ;-)

Skrevet

Ja, du også..;-) Hehehe..Men jeg tror deg fortsatt ikke. Jeg har oversikt (relativt) over hvem jeg pleier å sitte på fanget til, og det finnes ikke noe sted som begynner på løkka p***** Hvor skulle det være? r og fem bokstaver? Ikke et sted jeg går ofte hvertfall!

;-)

Jeg slengte vel på ei stjerne for mye kanskje, det var Lørdag, og sent.

laguna1365380434
Skrevet

"Je tror du tuller jeg"

[email protected]

du får sende meg en da, for outlooken min starter automatisk og jeg får ikke til å bruke den jeg oprettet sånn uten videre.

[email protected]

Ok?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg slengte vel på ei stjerne for mye kanskje, det var Lørdag, og sent.

Løkka pub? Den heter vel ikke det lenger, og der er jeg slelden og særlig ikke på en lørdagskveld.

Er det noen andre steder på p. Park t? Ikke ofte der heller, mest på dagtid i såfall.

Skrevet

Løkka pub? Den heter vel ikke det lenger, og der er jeg slelden og særlig ikke på en lørdagskveld.

Er det noen andre steder på p. Park t? Ikke ofte der heller, mest på dagtid i såfall.

Nix, men nå har fått mail.

laguna1365380434
Skrevet

Nix, men nå har fått mail.

Det har du og.

Skrevet

Aldri blitt ufrivillig gjenkjent av noen her inne. Men har opplevd å støte på dolere som jeg kjenner fra treff. Bare hyggelig opplevelse det. Selv om jeg tror en blei litt satt ut... Nevner ikke navn;-)

Derimot hadde jeg profil på Blink en periode, og opplevde at det kom ei dame bort til meg på lokalbutikken og begynte å prate. Det blei liksom litt for nært... Da gikk jeg inn på profilen og forandra bosted til Grorud. Hehe.

Tror ikke du har noe å frykte av han fjompen. Hadde han vært psycho hadde du merka det for lenge siden.

Skrevet

Jeg har blitt gjenkjent, men det var av en nabo som jeg er god venn med. Ble litt hysteriske med en gang, men fant ut at det ikke var så farlig.

Må si at jeg står inne for det jeg skriver her. Og ønsker jeg å skrive om noe jeg ikke vil at noen skal kjenne meg igjen på, så bruker jeg et alias.

Skrevet

har aldri blitt gjenkjent her, men har gjenkjent andre på internett (andre forum)

laguna1365380434
Skrevet

Aldri blitt ufrivillig gjenkjent av noen her inne. Men har opplevd å støte på dolere som jeg kjenner fra treff. Bare hyggelig opplevelse det. Selv om jeg tror en blei litt satt ut... Nevner ikke navn;-)

Derimot hadde jeg profil på Blink en periode, og opplevde at det kom ei dame bort til meg på lokalbutikken og begynte å prate. Det blei liksom litt for nært... Da gikk jeg inn på profilen og forandra bosted til Grorud. Hehe.

Tror ikke du har noe å frykte av han fjompen. Hadde han vært psycho hadde du merka det for lenge siden.

Hehe & oj! ;-)

Det var litt nært da, skjønner det..

Jeg synes bare det er litt kjipt at noen veit så godt hvem jeg er, og at ikke jeg veit hvem liksom.

Og tror du ikke det er to av dem, med mindre det er noen som bruker multiple nick & emails da, for nå fikk jeg akkurat mailet et bilde av øret mitt(!!), og jeg fortsatt ikke fnøttet av fra hvem! :-o

*litt satt ut*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...