Gå til innhold

FU: Har dere blitt igjenkjent av noen her inne?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har blitt gjenkjent, men det var av en nabo som jeg er god venn med. Ble litt hysteriske med en gang, men fant ut at det ikke var så farlig.

Må si at jeg står inne for det jeg skriver her. Og ønsker jeg å skrive om noe jeg ikke vil at noen skal kjenne meg igjen på, så bruker jeg et alias.

Jeg skrivernok litt mye om hvem jeg er, men en skal jo fortsatt være bra interessert for å lage en hel profil av familie og venner da..;-P

Huff. Jeg vet sannlig ikke om jeg bare skal ta det som en kompliment eller tisse på meg..;-P

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• ShitDiddelyDo

11

• musikeren

9

• hare1365380455

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

har aldri blitt gjenkjent her, men har gjenkjent andre på internett (andre forum)

Var det skummelt eller mest gøy? :-)

hare1365380455
Skrevet

Hehe & oj! ;-)

Det var litt nært da, skjønner det..

Jeg synes bare det er litt kjipt at noen veit så godt hvem jeg er, og at ikke jeg veit hvem liksom.

Og tror du ikke det er to av dem, med mindre det er noen som bruker multiple nick & emails da, for nå fikk jeg akkurat mailet et bilde av øret mitt(!!), og jeg fortsatt ikke fnøttet av fra hvem! :-o

*litt satt ut*

:-)

Hva? Hvordan kunne han ha bilde av øret ditt? (Du får sende en mail igjen..)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skrivernok litt mye om hvem jeg er, men en skal jo fortsatt være bra interessert for å lage en hel profil av familie og venner da..;-P

Huff. Jeg vet sannlig ikke om jeg bare skal ta det som en kompliment eller tisse på meg..;-P

Det er vel ikke akkurat kompliment.....

Skrevet

Nei, ikke gjenkjent. Men snakket med en bekjent en gang, og vedkommende nevnte dåktorånlain. Og da sa jeg at jeg brukte også å være her. Føltes mest redelig det.

Men min bekjente byttet raskt samtaleemne... *S*

Skrevet

Jeg synes synd på deg, det der må være veldig ekkelt. Og denne personen oppfører seg også utrolig dust, men jeg antar det er en bekjent som tuller med deg.

Forøvrig kan mennesker "kjenne" meg igjen så mye som mulig, jeg legger ikke skjul på at jeg er på DOL :)

laguna1365380434
Skrevet

Hva? Hvordan kunne han ha bilde av øret ditt? (Du får sende en mail igjen..)

Aner ikke! :-o Han har vel fotografert meg engang, for det var uten tvil mitt øre og min ørepynt!

Og han sier han ikke kjenner meg..Og jeg tror ikke nopen av vennene mine ville kødde sånn med meg, altså.

laguna1365380434
Skrevet

Det er vel ikke akkurat kompliment.....

Nei, jeg blir litt redd, men de skriver jo atde ikke er farlige..men altså..hm!

hare1365380455
Skrevet

Aner ikke! :-o Han har vel fotografert meg engang, for det var uten tvil mitt øre og min ørepynt!

Og han sier han ikke kjenner meg..Og jeg tror ikke nopen av vennene mine ville kødde sånn med meg, altså.

Dette er for ekkelt altså.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, ikke gjenkjent. Men snakket med en bekjent en gang, og vedkommende nevnte dåktorånlain. Og da sa jeg at jeg brukte også å være her. Føltes mest redelig det.

Men min bekjente byttet raskt samtaleemne... *S*

Hehe..Sånt kan jo skje..Men det er jo bare litt flaut..;-P

Jeg hadde nok innrømmet jeg også i en sånn situasjon, for å være redelig og grei.

Skrevet

Hehe & oj! ;-)

Det var litt nært da, skjønner det..

Jeg synes bare det er litt kjipt at noen veit så godt hvem jeg er, og at ikke jeg veit hvem liksom.

Og tror du ikke det er to av dem, med mindre det er noen som bruker multiple nick & emails da, for nå fikk jeg akkurat mailet et bilde av øret mitt(!!), og jeg fortsatt ikke fnøttet av fra hvem! :-o

*litt satt ut*

Hjelpes... _Da_ hadde jeg friket totalt ut.

Men vedkommende sitter sikkert og ler nå, tror du ikke?

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg blir litt redd, men de skriver jo atde ikke er farlige..men altså..hm!

Hvem gidder finne ut så mye om noen og ha bilde av en person... Og hvordan kan de ha hørt stemmen din?

Er det noen venner av deg bør de si det nå, men jeg tror ikke noen ville dratt en spøk så langt.

Skrevet

Hehe..Sånt kan jo skje..Men det er jo bare litt flaut..;-P

Jeg hadde nok innrømmet jeg også i en sånn situasjon, for å være redelig og grei.

Uff, ja. Ikke moro å drive gjettelek på denne måten.

Men sikkert ingen farlig person, dette. Øret ditt kunne han kanskje funnet fra galleriet?

Skrevet

*grøss*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes synd på deg, det der må være veldig ekkelt. Og denne personen oppfører seg også utrolig dust, men jeg antar det er en bekjent som tuller med deg.

Forøvrig kan mennesker "kjenne" meg igjen så mye som mulig, jeg legger ikke skjul på at jeg er på DOL :)

Jeg lurer bare veldig på hvem, og om det er samme person, eller faktisk to..:-o

Det med øret..HM..Det MÅ jo være noen jeg har snakket med..Men hvordan vite navnet på ekskona til bror, og hvor han bor, UTEN å vite at han er skilt fra henne for 10 år siden?! Yrke til min far!

Ok, jeg ble skikkelig spooked..Og kanskje særlig av ørebildet. Takk for symp, for jeg føler meg samtidig litt pingle, nemlig..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Uff, ja. Ikke moro å drive gjettelek på denne måten.

Men sikkert ingen farlig person, dette. Øret ditt kunne han kanskje funnet fra galleriet?

Nei, for det er en ganske ny øredobb på bildet. Jeg tror jeg fikk den til jul, enten i år eller i fjor. Og gallerietbildet er fra 2004, på høsten.:-o

laguna1365380434
Skrevet

Hvem gidder finne ut så mye om noen og ha bilde av en person... Og hvordan kan de ha hørt stemmen din?

Er det noen venner av deg bør de si det nå, men jeg tror ikke noen ville dratt en spøk så langt.

Jeg synes også det er n noe drøy spøk pr. nå. JKeg tror bare ikke at non av vennene mine ville skremme meg sånn..:-(

Gjest Shira12
Skrevet

Oj, jeg skjønner at du freaker litt ut nå etter å ha lest tråden din... Hadde fått den store sjelven jeg :-/

Jeg har ikke blitt gjenkjent her, eller dvs ingen har sagt noe om at de har kjent meg igjen i allefall, men man kan aldri vite. Håper om noen skulle ha gjort det, at de sa i fra.

laguna1365380434
Skrevet

Hjelpes... _Da_ hadde jeg friket totalt ut.

Men vedkommende sitter sikkert og ler nå, tror du ikke?

Jo..Jeg burde kanskje ikke lage tråd om det her, for det er kanskje meningen? Men de sier jo ikke hvem de er på mail..Så da så.

Tror du webbis kan fortelle meg om de er to eller en, for det hadde jo vært geit å finne

ut av da, sånn for starters..?

laguna1365380434
Skrevet

*grøss*

Litt scary, ja? :-o Uff..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...