Gå til innhold

FU: Har dere blitt igjenkjent av noen her inne?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Oj, jeg skjønner at du freaker litt ut nå etter å ha lest tråden din... Hadde fått den store sjelven jeg :-/

Jeg har ikke blitt gjenkjent her, eller dvs ingen har sagt noe om at de har kjent meg igjen i allefall, men man kan aldri vite. Håper om noen skulle ha gjort det, at de sa i fra.

Ja, jeg håper også at denne/disse faktisk sier hvordan dette kan ha seg, for det er litt guffent dette her..Tror du jeg burde spørre webbis om det faktisk er en eller to, for det vet kanskje h*n?

:-)

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• ShitDiddelyDo

11

• musikeren

9

• hare1365380455

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, jeg håper også at denne/disse faktisk sier hvordan dette kan ha seg, for det er litt guffent dette her..Tror du jeg burde spørre webbis om det faktisk er en eller to, for det vet kanskje h*n?

Det er jo ofte at Webbis sier fra når en bruker flere nick i en tråd, så jeg ville spurt jeg.

Men jeg synes at han (er det en han forresten?) bør avsløre seg nå!

laguna1365380434
Skrevet

Det er jo ofte at Webbis sier fra når en bruker flere nick i en tråd, så jeg ville spurt jeg.

Men jeg synes at han (er det en han forresten?) bør avsløre seg nå!

Jeg tror defintivt det er en han..Og jeg tror ingen av dem (?) kommer til å si hvem & hvorfor, jeg har spurt pent på mail..:-I

Huff.

Skrevet

Hehe & oj! ;-)

Det var litt nært da, skjønner det..

Jeg synes bare det er litt kjipt at noen veit så godt hvem jeg er, og at ikke jeg veit hvem liksom.

Og tror du ikke det er to av dem, med mindre det er noen som bruker multiple nick & emails da, for nå fikk jeg akkurat mailet et bilde av øret mitt(!!), og jeg fortsatt ikke fnøttet av fra hvem! :-o

*litt satt ut*

Jeg hadde fått helt panikk! :-o

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde fått helt panikk! :-o

Det er litt voldsomt..:-o Men, jeg venter litt på en mail som muligens kan forklare litt om den ene..håper jeg sannelig, hvertfall..En fellow doler om kanskje visste noe av interesse! Hm!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tror defintivt det er en han..Og jeg tror ingen av dem (?) kommer til å si hvem & hvorfor, jeg har spurt pent på mail..:-I

Huff.

Creepy!

Du får kalle inn alle dolerne, så lager vi ring rundt deg om han lager gørr. Ikke tulle med Laguna, da kommer hele dol-gjengen! :o)

Skrevet

Jeg skrivernok litt mye om hvem jeg er, men en skal jo fortsatt være bra interessert for å lage en hel profil av familie og venner da..;-P

Huff. Jeg vet sannlig ikke om jeg bare skal ta det som en kompliment eller tisse på meg..;-P

Skjønner at du friker litt ut. Det var liksom ikke måte på. Han må jo ha lagt ned ganske mye arbeid i å finne ut såååå mye om deg.

Uff, litt creepy!

Skrevet

Var det skummelt eller mest gøy? :-)

Helt klart mest gøy :) Har fått vite mye rart for å si det slik...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har via omveier funnet ut at "fritex" er en fyr om kjenner ei dolerinne som jeg kjenner privat...Og hun hadde vært såpass grei og la ham titte på noen bilder hun hadde, også av meg..

Og han, han tar seg den jævla frihet og sakse i bildet og sende det til meg, hinte om at jeg har møtt ham på bar etc..! Dette er bare drittprat, jeg har aldri sett fyren før.

Det bvar jævlig dårlig gjort, og en ganske drøy spøk.

Jeg vet fortsatt ikke hvem den andre er, men jeg får vel bare regne med at det er en uskyldig fyr det også..Men faen til mangel på folkeskikk og antenner da!

*ikke fullt så mørkredd lenger, men derimot smått forbanna* ;-)

Skrevet

Jeg har via omveier funnet ut at "fritex" er en fyr om kjenner ei dolerinne som jeg kjenner privat...Og hun hadde vært såpass grei og la ham titte på noen bilder hun hadde, også av meg..

Og han, han tar seg den jævla frihet og sakse i bildet og sende det til meg, hinte om at jeg har møtt ham på bar etc..! Dette er bare drittprat, jeg har aldri sett fyren før.

Jeg vet fortsatt ikke hvem den andre er, men jeg får vel bare regne med at det er en uskyldig fyr det også..Men faen til mangel på folkeskikk og antenner da!

Ei dolerinne du kjenner privat? Som du har blitt kjent med her?

laguna1365380434
Skrevet

Ei dolerinne du kjenner privat? Som du har blitt kjent med her?

Jupp. Hun har bilder av meg, og hun hadde vist dem frem til noen andre..Og denne andre fant det altså passende å skremme meg sånn..:-/

Skrevet

Jupp. Hun har bilder av meg, og hun hadde vist dem frem til noen andre..Og denne andre fant det altså passende å skremme meg sånn..:-/

Jævlig greit gjort av henne da...

laguna1365380434
Skrevet

Jævlig greit gjort av henne da...

Jeg synes det var jævligere av ham..Hun viste frem i beste mening..Trodde vel ikke han skulle være ekkel med dem. Hun har skrevet beklagende mail også.

Skrevet

Jeg synes det var jævligere av ham..Hun viste frem i beste mening..Trodde vel ikke han skulle være ekkel med dem. Hun har skrevet beklagende mail også.

Selvsagt var det jævligere av ham.

Jeg har vel to-tre stykker herfra på MSN. Jeg hadde blitt passelig hissig om de hadde lagret bilder av meg og vist de til folk. Selv om kankje DE er åpne om at de skriver her og hvilke nick de bruker osv., betyr det jo ikke at jeg er det. Men det er vel slike sjanser man tar når man velger å ha slik kontakt med mennesker som egentlig er vilt fremmede.

hare1365380455
Skrevet

Men hvordan visste han så mye ellers da?

laguna1365380434
Skrevet

Men hvordan visste han så mye ellers da?

Fordi det VAR to forskjellige..Han ene bare kødda, kjenner hun jeg kjenner (og timet det dårlig!) han andre veit jeg ingenting om..;-)

Skrevet

Creepy!

Du får kalle inn alle dolerne, så lager vi ring rundt deg om han lager gørr. Ikke tulle med Laguna, da kommer hele dol-gjengen! :o)

*Kvesser klørne og stiller opp!*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, faen så dårlig humor enkelte av de få mannfolka som er her inne har.

Jaja, desto mer kred til meg og musikeren. :)

Skrevet

Jeg har blitt outet, og jeg synes det er veldig ubehagelig for jeg aner ikke hvem h*n er.

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, faen så dårlig humor enkelte av de få mannfolka som er her inne har.

Jaja, desto mer kred til meg og musikeren. :)

Sant nok..! :-) Men jeg er litt lettet da for at det var noe så uskyldig..:-)

Selvom jeg fortsatt ikke aner hvem den andre er da..Det er ikke sansynlig at det er samme person engang..Jaja, litt artig og, om en ser positivt på det, mye oppmerksomhet a gitt! ;-)

Og å sende bilde av øret..Det var jo faktisk litt snertent, diskusjonen tatt i betraktning..;-P

Og, beside the point...Venninna mi vet du, fra tråden der, som jeg holdt litt mistenkt for å ha overtatt han N:Y duden...Vel, hun hadde ikke det, for hun hadde klart å bli tauet inn..(Men bare kjørt hjem)Stakkar, stakkar stakkar, men også hehehe! Så uskyldig var hun dog, selvom hun sa hun absolutt hadde tenkt tanken, sa hun, før ting hadde sklidd HELT ut;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...