Gå til innhold

FU: Har dere blitt igjenkjent av noen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har via omveier funnet ut at "fritex" er en fyr om kjenner ei dolerinne som jeg kjenner privat...Og hun hadde vært såpass grei og la ham titte på noen bilder hun hadde, også av meg..

Og han, han tar seg den jævla frihet og sakse i bildet og sende det til meg, hinte om at jeg har møtt ham på bar etc..! Dette er bare drittprat, jeg har aldri sett fyren før.

Det bvar jævlig dårlig gjort, og en ganske drøy spøk.

Jeg vet fortsatt ikke hvem den andre er, men jeg får vel bare regne med at det er en uskyldig fyr det også..Men faen til mangel på folkeskikk og antenner da!

*ikke fullt så mørkredd lenger, men derimot smått forbanna* ;-)

En god gammeldags psykopat eller en ganske uintelligent og hensynsløs spøk.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• ShitDiddelyDo

11

• musikeren

9

• hare1365380455

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

En god gammeldags psykopat eller en ganske uintelligent og hensynsløs spøk.

Det var nok ment som e spøk..Men jeg ble ganske redd, da det også er en annen en (for jeg tror neppe det er den samme) som vet mange ting om meg som han har funnet ut av via google og sånn tror jeg..I det minste godt det ikke var to stykker som fant info om meg da! ;-)

Hyggelig å være interessant da! ;-)

Skrevet

Det var nok ment som e spøk..Men jeg ble ganske redd, da det også er en annen en (for jeg tror neppe det er den samme) som vet mange ting om meg som han har funnet ut av via google og sånn tror jeg..I det minste godt det ikke var to stykker som fant info om meg da! ;-)

Hyggelig å være interessant da! ;-)

De fortjener å bli ristet opp og satt på plass.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sant nok..! :-) Men jeg er litt lettet da for at det var noe så uskyldig..:-)

Selvom jeg fortsatt ikke aner hvem den andre er da..Det er ikke sansynlig at det er samme person engang..Jaja, litt artig og, om en ser positivt på det, mye oppmerksomhet a gitt! ;-)

Og å sende bilde av øret..Det var jo faktisk litt snertent, diskusjonen tatt i betraktning..;-P

Og, beside the point...Venninna mi vet du, fra tråden der, som jeg holdt litt mistenkt for å ha overtatt han N:Y duden...Vel, hun hadde ikke det, for hun hadde klart å bli tauet inn..(Men bare kjørt hjem)Stakkar, stakkar stakkar, men også hehehe! Så uskyldig var hun dog, selvom hun sa hun absolutt hadde tenkt tanken, sa hun, før ting hadde sklidd HELT ut;-)

Det er alltid like gøy når folk blir taua inn. Spesielt hvis de lager skikkelig scene og underholder publikum som samler seg rundt for å se politiet legge lømlene i bakken, men morsomst av alt er det å snakke med dem når de kommer ut igjen dagen derpå. :)

Han fribix eller hva han kalte seg var en åpenbar kødder, men han andre virket litt mer seriøs. Hvis han aldri har snakket med deg (men hørt stemmen din) og har full kontroll over hva din familie bedriver, hvem de er gift med og hva de jobber med, for ikke å snakke om kontroll på deg her inne (han er jo fryktelig betatt av deg også ...), ville jeg nok fortsatt insistert på at han skulle fortelle meg hvor han har all informasjonen fra, for fyren framsto ikke helt i vater her i natt, men snarere som en potensiell stalker.

Sjekk under senga før du legger deg om natta! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aldri blitt ufrivillig gjenkjent av noen her inne. Men har opplevd å støte på dolere som jeg kjenner fra treff. Bare hyggelig opplevelse det. Selv om jeg tror en blei litt satt ut... Nevner ikke navn;-)

Derimot hadde jeg profil på Blink en periode, og opplevde at det kom ei dame bort til meg på lokalbutikken og begynte å prate. Det blei liksom litt for nært... Da gikk jeg inn på profilen og forandra bosted til Grorud. Hehe.

Tror ikke du har noe å frykte av han fjompen. Hadde han vært psycho hadde du merka det for lenge siden.

Neida, vi ble ikke satt ut. :)

Men verden viste seg å være ganske liten. :)

Skrevet

Hehe & oj! ;-)

Det var litt nært da, skjønner det..

Jeg synes bare det er litt kjipt at noen veit så godt hvem jeg er, og at ikke jeg veit hvem liksom.

Og tror du ikke det er to av dem, med mindre det er noen som bruker multiple nick & emails da, for nå fikk jeg akkurat mailet et bilde av øret mitt(!!), og jeg fortsatt ikke fnøttet av fra hvem! :-o

*litt satt ut*

:-)

Bare la det fyke og fare. En kan få noia av dol og alle splittede personligheter som finnes her hvis en begynner å spekulere. Mange raringer! Men tror 99 prosent er ganske harmløse:-)

Skrevet

Hehe, faen så dårlig humor enkelte av de få mannfolka som er her inne har.

Jaja, desto mer kred til meg og musikeren. :)

Jepp! Vi er noen kredible mannfolk!

Kanskje vi burde tilby å leie ut våre tjenester? Spaserturer eller ut på byen med SDD og musikeren på hver sin side. Den ultimate trygghet!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje vi burde tilby å leie ut våre tjenester? Spaserturer eller ut på byen med SDD og musikeren på hver sin side. Den ultimate trygghet!

Jeg tror vi kunne gjort bra butikk der.

Skrevet

Neida, vi ble ikke satt ut. :)

Men verden viste seg å være ganske liten. :)

Hehe, ok. Men du så litt sånn fårete ut:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, ok. Men du så litt sånn fårete ut:-)

Jeg befant meg i en situasjon hvor jeg et øyeblikk var fryktelig usikker på hva jeg skulle presentere dere som. :)

Skrevet

Vi kunne jo kjørt et introduksjonstilbud? Bare for å komme igang. Tja.... Egentlig så kunne det holdt med gratis øll for min del.

Den ultimate trygghet og all den moroa du kan tenke deg!

Jepp.

Hepp.

Skrevet

Jeg befant meg i en situasjon hvor jeg et øyeblikk var fryktelig usikker på hva jeg skulle presentere dere som. :)

*humrer*

Men det var nå ei fin tid med disse minitreffa. Kanskje noen hadde hatt lyst til å bli med og ta en øll en kveld?

ShitDiddelyDo
Skrevet

*humrer*

Men det var nå ei fin tid med disse minitreffa. Kanskje noen hadde hatt lyst til å bli med og ta en øll en kveld?

Ja, det var artig. Kan jo satse på å dra til med noen øl i løpet av høsten.

Skrevet

Ja, det var artig. Kan jo satse på å dra til med noen øl i løpet av høsten.

La oss holde litt på den tanken!

Damer... ?

ShitDiddelyDo
Skrevet

La oss holde litt på den tanken!

Damer... ?

Ja, vi må ha med damer!

Skrevet

Vi kunne jo kjørt et introduksjonstilbud? Bare for å komme igang. Tja.... Egentlig så kunne det holdt med gratis øll for min del.

Den ultimate trygghet og all den moroa du kan tenke deg!

Jepp.

Hepp.

Når kommer dere til Trøndelag?

Gjest let's spend the night together
Skrevet

Hm..

Det hørtes koselig ut!

:)

Skrevet

Jeg kan godt melde meg frivillig til å gå i midten. En øl eller to skulle jeg gjerne spandert for den tryggheten ;)

Gjest Flystripa
Skrevet

Ah, så du og lillemus er bekjente? Kult! :-)

Akkurat..uggen følelse..Det er dset jeg fikk også..Selvom jeg tror jo på at han er harmløs..det var bare litt ekkelt at noen har funnet ut så mye om meg og mitt (og påstår at de har hørt stemmen min!) som føles litt galt.

:-)

Jepp, vi er bekjente.

Likevel - det skader ikke å endre nick en gang i blant. Hos meg var det noen på jobben som dilla på Dol i starten, og jeg heiv meg på bølgen. I min jobb som hender det at datamaskina blir stående på uten at jeg logger av - og jeg er overbevist om at flere på bygda visste hvem jeg var..

Det er jo stor sett den gamle gjengen her inne, noen har bare skiftet nick.

Skrevet

Slikt må være veldig ekkelt. Skjønner ikke vitsen, bortsett fra å være ekkel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...