Gå til innhold

Svetter så fælt uten grunn

Anbefalte innlegg

Gjest svampen

Så lenge jeg kan huske så har jeg hatt veldig lett for å svette. Jeg trenger ikke være stresset eller aktiv, og jeg må drikke mye da jeg blir veldig lett uttørket.

Når jeg våkner opp om morgenen så er jeg helt tørr under armene, men minutter innen jeg har stått opp så faller første dråpen ned på innsiden av armen min. Dette skjer like mye på en iskald fridag uten planer som på en arbeidsdag hvor jeg kanskje er litt sein.

Jeg får også veldig klamme hender. Jeg husker helt tilbake på barneskolen at jeg kunne legge håndflaten ned på pulten og innen sekunder så var det et doggmerke.

Det sier seg selv at dette kan være fælt vanskelig å leve med til tider. Jeg kan ikke gå i bare t-skjorte da det ser ut som jeg nettop har kommet ut av gymen.

Hva kommer dette av? Finnes det noe man kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248117-svetter-s%C3%A5-f%C3%A6lt-uten-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg føler med deg for jeg har samme problemet selv. Kan ikke gå i trange t-skjorter eller gensere for da blir det våte flekker. Har også problemer med MYE svetting i ansiktet.

Vet ikke hva som kan gjøres, men har lest at man kan ta botox(!) under armene og også andre ting (opereasjon for å fjerne svettekjertlene).

Hør med legen din, kanskje han/hun vet råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...