Gå til innhold

hei alle vennene mine...


Gjest lille tulla

Anbefalte innlegg

Gjest lille tulla

husker dere meg eller? kanskje noen gjør det, noen av de "gamle". her er jeg ihvertfall. lenge siden sist.

først var jeg jo innlagt på akutten på psyk.avd.og nå bor jeg på en ung.institusjon,der har vi ikke data,en grunn til at jeg er her så sjelden nå.

alt begynte å gå bedre,spes. med spisinga,men så begynte det å gå nedover igjen.nå er jeg på god vei ned igjen..jeg vil ikke,men klarer ikke stoppe heller.

huff,nå skal jeg ikke beklage meg mer..det jeg enkli ville spørre om var hvordan det gikk med dere,så..

*tenker masse på dere alle*

hvordan går det med lonelygirl,camilla,svak, engelen,nedia(de jeg husker), og alle dere andre da?

*stooor,varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engelen

Hei!

Har savna deg her inne, selv om jeg ikke er her så ofte selv.. Er mest i dag jeg har hatt tid..

Joda, kan ikke si det går noe bedre, men hadde det veldig fint hos de jeg besøkte nå i påska:)

Men du, kan du ikke maile meg på: [email protected] ?

Akuratt i dag er en lat dag.. skjer liksom ingenting. Var i bursdag til venninna mi i går. Godt med en dag uten noe å gjøre på:)

Det gjør ingenting om du forteller hvordan du har det!

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lille tulla !

Joda, jeg husker deg, jeg.

Ikke gi opp nå ! Du skriver at det gikk bedre en periode, håper at du klarer å få en slik periode igjen snart. Har selv vært innlagt på ung.psyk.institusjon - faktisk savner jeg å være der mange ganger. De er der for å hjelpe deg - gi deg omsorg.

Håper du har hatt en fin påske.

klem fra null

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære lille tulla

Hyggelig at du er tilbake. Godt å høre at du har hatt en bedre periode. Det gjør det oftere lettere å "ta tak" igjen. Ville bare ønske deg lykke til videre!i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har savna deg her inne, selv om jeg ikke er her så ofte selv.. Er mest i dag jeg har hatt tid..

Joda, kan ikke si det går noe bedre, men hadde det veldig fint hos de jeg besøkte nå i påska:)

Men du, kan du ikke maile meg på: [email protected] ?

Akuratt i dag er en lat dag.. skjer liksom ingenting. Var i bursdag til venninna mi i går. Godt med en dag uten noe å gjøre på:)

Det gjør ingenting om du forteller hvordan du har det!

*stoor klem*

hei!!

jo, husker deg =)

så glad for å høre fra deg, trist å høre at det begynner å gå nedover igjen.. kjemp, du fortjener å ha det bra.

hvis du vil kan jo du maile meg?

[email protected]

håper det går bra med deg..

stor klem fra Svak

(ps:har snakket litt med camilla, hun savner dere alle her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille tulla

Kjære lille tulla

Hyggelig at du er tilbake. Godt å høre at du har hatt en bedre periode. Det gjør det oftere lettere å "ta tak" igjen. Ville bare ønske deg lykke til videre!i

koselig å høre fra dere alle,for dere betyr faktisk veldig mye for meg..en skulder å støtte seg til når ting blir litt vanskelig.skjønner jo at det går litt opp og ned med dere også,men stå på!det prøver ihvertfall jeg=)

*stooor klemz*

ps;skal prøve å svare dere alle og være litt mer her inn fremover,for det savner jeg noe enormt..engelen&svak, skriver gjerne en mail til dere når jeg har data neste gang,men er ikke helt sikker på når det er da men..ta vare på dere selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære vennen min!!!!

Lei for å høre at ting ikke går så bra akkurat nå, men du er inne i en prossess hvor det vil gå opp og ned!

Jeg savner å høre fra deg, og må innrømme at jeg ikke er noe flink til å kontakte for tiden..

jeg er fremdeles innlagt på UK (akutt psyk. avd.), og tror jeg kommer til å bli der lenge til...desverre...

Send meg en textmelding hvis du føler for det da vennen!!!

Kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...