Gjest fornøydidagja Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Inatt hadde vi så jævlii god sex at jeg blir kåt bare jeg tenker på det, nesten så jeg skjelver i kroppen ennå! Han er så deiliig! Skulle ønske det var like godt hver gang men det er det ikke..rart det der, men det spørs vel på stemning, hvor kåt man er osv...inatt var vi djevelkåt begge to, selv om vi hadde gjort det tidligere på dagen igår. Med han forrige typen min som jeg var sammen med i ti år fikk jeg aldrii orgasme uten å bruke dilldo..selv om han var god i senga han og. Men jeg følte aldri at jeg slappet av orntlig med han. Men nå med min nye elskede, vi har vært sammen i 1 1/2 år. han er den beste jeg har pult med noen gang!! ikke har han noen spesielt stor kuk heller, helt normal. Han er verdens beste elsker å kjæreste! Lykkelig nå ja. Noen andre som har fått seg deilig lørdagsknull? 0 Siter
hidi Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Og dette passer på åpent forum fordi??????? 0 Siter
Gjest harald s Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Og dette passer på åpent forum fordi??????? Enig i at dette var et dumt innlegg, men du har noe ugreie med ?-tasten din. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Dette er Åpent Forum. Slike innlegg som dette hører hjemme på Forum for Seksualitet. "......................................." 0 Siter
hidi Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Enig i at dette var et dumt innlegg, men du har noe ugreie med ?-tasten din. Ble bare litt oppgitt. 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Og dette passer på åpent forum fordi??????? Hun må da vel få poste det innlegget hvor henne vil? 0 Siter
Gjest forskjellige forum for en grunn Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hun må da vel få poste det innlegget hvor henne vil? Det er forskjellige forum her med ulike emner. 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det er forskjellige forum her med ulike emner. ja men det er et åpent forum her som man kan poste hva man vil... 0 Siter
Gjest neve Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Og dette passer på åpent forum fordi??????? Og dette heter ÅPENT forum fordi...?? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sukk, jeg er jaktenke for tiden. Mannen kom hjem i går, men han var så sliten at jeg tror bare tanken på sex hadde fått ham til å skjelve. Åååå, fikk litt lyst til at han kom hjem nå, ja... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Og dette passer på åpent forum fordi??????? Fordi hun hadde lyst til å være åpen om det !!!! Hvis du ikke hadde lyst til å lese innlegget, så kunne du jo latt være. Overskriften sier jo det meste... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sukk, jeg er jaktenke for tiden. Mannen kom hjem i går, men han var så sliten at jeg tror bare tanken på sex hadde fått ham til å skjelve. Åååå, fikk litt lyst til at han kom hjem nå, ja... Det blir ikke mye action på oss i jaktsesongen nei... ;o) 0 Siter
Gjest Sisairosp Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 ja men det er et åpent forum her som man kan poste hva man vil... Poenget med åpent er å ha et sted å legge det som ikke passer inn andre steder... 0 Siter
Gjest forskjellige forum for en grunn Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Poenget med åpent er å ha et sted å legge det som ikke passer inn andre steder... Men det finnes et forum for seksualitet her som innlegget passer inn under. 0 Siter
Gjest Sisairosp Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Men det finnes et forum for seksualitet her som innlegget passer inn under. Akkurat! 0 Siter
Prozak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Og dette heter ÅPENT forum fordi...?? Det heter Åpent Forum fordi det er et sted for innlegg og diskusjoner som ikke passer inn under noen av de andre kategoriene, som f.eks Seksualitet. "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 ja men det er et åpent forum her som man kan poste hva man vil... Det er lov å poste hva man vil. Men det er litt "dumt" å poste ting som har en klar tilhørighet til et emne som det finne et helt eget forum for. ".........................................." 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Heldigen, du! Nyyyt det, så lenge du kan. :c) mvh 0 Siter
Gjest fornøydidagja Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sukk, jeg er jaktenke for tiden. Mannen kom hjem i går, men han var så sliten at jeg tror bare tanken på sex hadde fått ham til å skjelve. Åååå, fikk litt lyst til at han kom hjem nå, ja... Ja, men det er det jeg og er!! Derfor så godt når han endeliig er hjemme!! Og ja, til de andre her (f.eks Prozak) innlegget passer kanskje bedre inn under seksualitet. Men akkorat det driter jeg i, valgte bare å skrive det her. Siden det er et ÅPENT FORUM, og for meg betyr åpent forum at man kan skrive hva man vil der. Jeg er sikkert dum jeg da... Men jeg er så happy for jeg har hatt deilig sex, håper på reprise ikveld.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Det blir ikke mye action på oss i jaktsesongen nei... ;o) Stakkar, er du også jaktenke? Men nå er det i alle fall stopp ei ukes tid, så får vi se da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.