Gå til innhold

Sinnsykt god sex

Anbefalte innlegg

Gjest fornøydidagja
Skrevet

Inatt hadde vi så jævlii god sex at jeg blir kåt bare jeg tenker på det, nesten så jeg skjelver i kroppen ennå! Han er så deiliig! Skulle ønske det var like godt hver gang men det er det ikke..rart det der, men det spørs vel på stemning, hvor kåt man er osv...inatt var vi djevelkåt begge to, selv om vi hadde gjort det tidligere på dagen igår.

Med han forrige typen min som jeg var sammen med i ti år fikk jeg aldrii orgasme uten å bruke dilldo..selv om han var god i senga han og. Men jeg følte aldri at jeg slappet av orntlig med han. Men nå med min nye elskede, vi har vært sammen i 1 1/2 år. han er den beste jeg har pult med noen gang!! ikke har han noen spesielt stor kuk heller, helt normal. Han er verdens beste elsker å kjæreste! Lykkelig nå ja.

Noen andre som har fått seg deilig lørdagsknull?

Gjest harald s
Skrevet

Og dette passer på åpent forum fordi???????

Enig i at dette var et dumt innlegg, men du har noe ugreie med ?-tasten din.

Skrevet

Dette er Åpent Forum. Slike innlegg som dette hører hjemme på Forum for Seksualitet.

"......................................."

Skrevet

Enig i at dette var et dumt innlegg, men du har noe ugreie med ?-tasten din.

Ble bare litt oppgitt.

Skrevet

Hun må da vel få poste det innlegget hvor henne vil?

Gjest forskjellige forum for en grunn
Skrevet

Hun må da vel få poste det innlegget hvor henne vil?

Det er forskjellige forum her med ulike emner.

Skrevet

Det er forskjellige forum her med ulike emner.

ja men det er et åpent forum her som man kan poste hva man vil...

Skrevet

Og dette heter ÅPENT forum fordi...??

Skrevet

Sukk, jeg er jaktenke for tiden. Mannen kom hjem i går, men han var så sliten at jeg tror bare tanken på sex hadde fått ham til å skjelve.

Åååå, fikk litt lyst til at han kom hjem nå, ja...

Skrevet

Fordi hun hadde lyst til å være åpen om det !!!!

Hvis du ikke hadde lyst til å lese innlegget, så kunne du jo latt være. Overskriften sier jo det meste...

Gjest Shira12
Skrevet

Sukk, jeg er jaktenke for tiden. Mannen kom hjem i går, men han var så sliten at jeg tror bare tanken på sex hadde fått ham til å skjelve.

Det blir ikke mye action på oss i jaktsesongen nei... ;o)

Gjest Sisairosp
Skrevet

Poenget med åpent er å ha et sted å legge det som ikke passer inn andre steder...

Gjest forskjellige forum for en grunn
Skrevet

Poenget med åpent er å ha et sted å legge det som ikke passer inn andre steder...

Men det finnes et forum for seksualitet her som innlegget passer inn under.

Gjest Sisairosp
Skrevet

Men det finnes et forum for seksualitet her som innlegget passer inn under.

Akkurat!

Skrevet

Og dette heter ÅPENT forum fordi...??

Det heter Åpent Forum fordi det er et sted for innlegg og diskusjoner som ikke passer inn under noen av de andre kategoriene, som f.eks Seksualitet.

"........................................."

Skrevet

Det er lov å poste hva man vil. Men det er litt "dumt" å poste ting som har en klar tilhørighet til et emne som det finne et helt eget forum for.

".........................................."

Gjest kvitsymra
Skrevet

Heldigen, du!

Nyyyt det, så lenge du kan. :c)

mvh

Gjest fornøydidagja
Skrevet

Ja, men det er det jeg og er!! Derfor så godt når han endeliig er hjemme!!

Og ja, til de andre her (f.eks Prozak) innlegget passer kanskje bedre inn under seksualitet. Men akkorat det driter jeg i, valgte bare å skrive det her. Siden det er et ÅPENT FORUM, og for meg betyr åpent forum at man kan skrive hva man vil der. Jeg er sikkert dum jeg da...

Men jeg er så happy for jeg har hatt deilig sex, håper på reprise ikveld....

Skrevet

Det blir ikke mye action på oss i jaktsesongen nei... ;o)

Stakkar, er du også jaktenke? Men nå er det i alle fall stopp ei ukes tid, så får vi se da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...