Gå til innhold

Sinnsykt god sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men det er det jeg og er!! Derfor så godt når han endeliig er hjemme!!

Og ja, til de andre her (f.eks Prozak) innlegget passer kanskje bedre inn under seksualitet. Men akkorat det driter jeg i, valgte bare å skrive det her. Siden det er et ÅPENT FORUM, og for meg betyr åpent forum at man kan skrive hva man vil der. Jeg er sikkert dum jeg da...

Men jeg er så happy for jeg har hatt deilig sex, håper på reprise ikveld....

Jeg ble så glad på dine vegne når jeg leste innlegget. Det var skikkelig "sprut" i innlegget ditt!!!

Også får du masse pepper fordi du skriver det på åpent. Skjønner ikke det jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Stakkar, er du også jaktenke? Men nå er det i alle fall stopp ei ukes tid, så får vi se da...

Jeg er jaktenke ja.

Jeg vet ikke om sambo klarer og vente helt til helga, han har ett løyve her hjemme også, så det skulle ikke forundre meg om han stikker opp i skogen.

Men kjøttet er snadder da. Og så blir han så blid og fornøyd, og det smitter over på meg :o)

Skrevet

Jeg er jaktenke ja.

Jeg vet ikke om sambo klarer og vente helt til helga, han har ett løyve her hjemme også, så det skulle ikke forundre meg om han stikker opp i skogen.

Men kjøttet er snadder da. Og så blir han så blid og fornøyd, og det smitter over på meg :o)

Elgkjøtt er kjempegodt! Min kjære synes det er herlig med jakta i førsteperioden, så blir han mer og mer lei. Så jeg håper inderlig de får skutt de 2 siste dyrene tidlig i andreperioden!

Gjest Shira12
Skrevet

Elgkjøtt er kjempegodt! Min kjære synes det er herlig med jakta i førsteperioden, så blir han mer og mer lei. Så jeg håper inderlig de får skutt de 2 siste dyrene tidlig i andreperioden!

Her er det ikke elg, men hjort det går i.

Det er ikke elg i skogene rundt oss.

Men jeg liker også veldig godt elgkjøtt. Men det blir jo naturligvis hjortekjøtt det går mest i her :o)

Skrevet

Her er det ikke elg, men hjort det går i.

Det er ikke elg i skogene rundt oss.

Men jeg liker også veldig godt elgkjøtt. Men det blir jo naturligvis hjortekjøtt det går mest i her :o)

Mmmmmm, det er også godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...