Gå til innhold

Hvor mange grader i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor varmt skal det være? En vinter var det så kaldt at vi kunne blåse frostrøyk inne!

Skrevet

Jeg er en frossenpinn og om vinteren må jeg ha minst 23 grader. Helst mer.

Skrevet

Han er veldig varm, og jeg veldig kald.

Vi ligger på 22 grader. 23 blir for mye for han, 21 grader for lite for meg.

Jeg sitter gjerne med endel klær på meg og teppe,mens han da sitter i t-shorte og shorts.

Litt håpløst...men ikke noe som kan gjøres med det når man har så ulik kroppstemperatur.

Skrevet

Jeg trenger minst 25 for ikke å bli dårlig men det blir ikke aktuelt i år med de strømprisene så da får jeg finne et annet sted å være.

Skrevet

Om jeg skal kjenne at jeg trives og har det bra så bør det være 24 grader inne.

Skrevet

Jeg gikk tom for ved i vinter og hadde ikke råd til nytt vedlass. Ikke har jeg ovner i stua heller, men vi overlevde greit og koste oss under dyner på det kaldeste... Og det var faktisk nede i 10 grader.

I år skal jeg ha masse ved!

Skrevet

Jeg må ha rundt 24 grader for å trives om vinteren i stua. Noen ganger mindre og noen ganger mer.

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi har ikke bodd her på vinteren før så det blir spennende å se. Vi flytta inn i mai, og da var det kaldt i stua, måtte ha ovn på. På sommeren nå var det ofte 27 grader i stua.. vi vurderer å skaffe sånn varmepumpe, den funker jo også som aircondition på sommeren.

Jeg trives best med å ha det normalt-varmt, sånn 22-23 grader tenker jeg.

Skrevet

Jeg trives beste med temperaturer mellom 23 og 25 grader.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg trives best i 24-25 grader,men her er det sjelden mer enn 21 om vinteren. Om morgenen før vi fyrer opp er det rundt 16. Brrr...

Skrevet

Ca 22 grader. Da er det varmt nok til å gå med t-skjorte.

Skrevet

Her er det alt for vamrt, gjerne over 25 grader. Ikke mitt valg, da.

Skrevet

Jeg trenger minst 25 for ikke å bli dårlig men det blir ikke aktuelt i år med de strømprisene så da får jeg finne et annet sted å være.

De sier at strømprisene neppe kommer til å bli så ille som antatt.

Skrevet

Jeg liker å ha det varmt på stua og kaldt på soverommet. Men vet ikke akkurat hvor mange grader - sikkert over 22 tenker jeg. Har liten stua som varmes raskt heldigvis.

Skrevet

De sier at strømprisene neppe kommer til å bli så ille som antatt.

Det høres bra ut, jeg fikser ikke å fryse :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Da får du komme til meg.

Jeg har en vedovn som varmen skikkelig godt, og masse masse ved.

Ovner på alle gjesterom har jeg også, og varmekabler i gangegulvene. Ikke er det jeg som betaler strømmen, så vi kan skru opp :o)

Skrevet

Da får du komme til meg.

Jeg har en vedovn som varmen skikkelig godt, og masse masse ved.

Ovner på alle gjesterom har jeg også, og varmekabler i gangegulvene. Ikke er det jeg som betaler strømmen, så vi kan skru opp :o)

Hehe, jeg kommer med en gang gradestokken synker :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, jeg kommer med en gang gradestokken synker :o)

Men jeg kom nettopp på at vi har bare trapper :-(

Men om noen år når vi er ferdig med hele husprosjektet, blir alt en trenger på ett plan. Sambo vil gjøre det med tanke på min helse, og det faktum at vi blir vel kanskje gamle en gang vi også... ;o)

Skrevet

Men jeg kom nettopp på at vi har bare trapper :-(

Men om noen år når vi er ferdig med hele husprosjektet, blir alt en trenger på ett plan. Sambo vil gjøre det med tanke på min helse, og det faktum at vi blir vel kanskje gamle en gang vi også... ;o)

Var det en hentydning til at jeg er gammel ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...