Tralla Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Har akkurat bestilt jeg, de hadde i rosa som jeg liker ) Var jo ikke noe og si på frakta, 87 kr. Har du fått dine? Så fint da. Ja, jeg fikk de etter nøyaktig 1 uke. De er herlige og tror jeg har fått minst halvparten på arbeidsplassen min til å bestille etter å ha prøvd de :-) Håper du blir fornøyd med de også! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 698 kr??? Nei herreminhatt, skulle det vært toll i tilleg på DEN prisen? *sjokkert* Det er ikke jeg som selger dem... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Det er ikke jeg som selger dem... Neida, såpass skjønte jeg ) Var bare rystet over prisen, that's all! ) Jeg bestilte mine på taylorshoes som det ble linket til ovenfor, og jeg betalte 282 kr for sko + frakt. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hva ER det som får folk til å gå med sånne gyselige sko! Ikke ser de behagelige ut heller! Bare prøv dem så skjønner du. De ER faktisk dødsgode ) Men jeg er enige i at de ikke er smellvakre, bruker bare mine på jobb i barnehagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.