Gå til innhold

Hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Gjest suppeguri
Skrevet

Har du en stor svart hemmlelighet som ingen andre vet om? Trur egentlig alle har det. Hva er i så fall din?

Min er at jeg har vunnet en større pengesum. Ingen andre vet om det, og ingen få noen gang vite det heller.

Skrevet

Det har jeg sikkert, men sier det ikke her.

Din hemmelighet hadde vel gledet de fleste mer enn å forskrekke! Eller var du redd for tigging?

Skrevet

Hehe, det er min drøm, å vinne mange penger og holde det hemmelig. Ikke for at ingen andre skulle få glede av dem, det kunne de jo fått allikevel.

Og jeg har noen hemmeligheter som ingen vet. Men de er ikke så store, de er en del av meg som bare er mitt.

Skrevet

Om pengesummen er veldig stor, vises den vel på ligningen din. Skulle gjerne hatt en slik hemmelighet:)

Skrevet

Synes ikke den var så stor og svart, jeg :-)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Jeg har ikke en _stor svart_ hemmelighet.

Men jeg har flere _gode_ hemmeligheter, som jeg _aldri_ forteller.

:)

Skrevet

Tror ikke jeg har noen stor hemmelighet jeg....

Er en ganske åpen person. Men selvfølgelig deler jeg ikke alt med alle!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...