Gjest suppeguri Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Har du en stor svart hemmlelighet som ingen andre vet om? Trur egentlig alle har det. Hva er i så fall din? Min er at jeg har vunnet en større pengesum. Ingen andre vet om det, og ingen få noen gang vite det heller. 0 Siter
hidi Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Det har jeg sikkert, men sier det ikke her. Din hemmelighet hadde vel gledet de fleste mer enn å forskrekke! Eller var du redd for tigging? 0 Siter
Idéfix Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hehe, det er min drøm, å vinne mange penger og holde det hemmelig. Ikke for at ingen andre skulle få glede av dem, det kunne de jo fått allikevel. Og jeg har noen hemmeligheter som ingen vet. Men de er ikke så store, de er en del av meg som bare er mitt. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Om pengesummen er veldig stor, vises den vel på ligningen din. Skulle gjerne hatt en slik hemmelighet:) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Synes ikke den var så stor og svart, jeg :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 I do I do I do! Men det er da hemmeligheter! 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har ikke en _stor svart_ hemmelighet. Men jeg har flere _gode_ hemmeligheter, som jeg _aldri_ forteller. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Tror ikke jeg har noen stor hemmelighet jeg.... Er en ganske åpen person. Men selvfølgelig deler jeg ikke alt med alle! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.