Gå til innhold

Tre positive ting om sjefen!

Anbefalte innlegg

sammfunnskritiker
Skrevet

Er det noen der ute som har en flott sjef?

Jeg hadde hatt lyst å høre om tre positive egenskaper sjefen har. Noen som vil bidra?

Skrevet

Han bør ha god oversikt over det som skjer i bedriften. Han må ha egenskap til å gi positive som negative meldinger til de ansatte.Han må ha evnen til positivt å motivere sine ansatte!

Gjest trultemor26
Skrevet

Han bør ha god oversikt over det som skjer i bedriften. Han må ha egenskap til å gi positive som negative meldinger til de ansatte.Han må ha evnen til positivt å motivere sine ansatte!

Så dette er ting sjefen din mangler?

Gjest Vannfrukt
Skrevet

Jeg har masse positivt å si om min tidligere sjef.

Hun er inkluderende. Hun lar oss få spillerom etter de rammene vi har. Samtidig er hun en klar ledertype som tar gode og gjennomtenkte avgjørelser. Hun tar vare på oss når vi er syke/har det vanskelig. Hun er lett å snakke med, er en god lytter, og en god rådgiver. Hun setter arbeidsmiljøet i fokus. Hun utnytter ressursene og interessene til vi som jobber for henne, og tar hensyn til våre ønsker. Pluss så mye mer.

Skrevet

1. Da jeg kom rett fra skolen ut i jobb spurte han meg om faglige ting. "Du som nettopp har gått på skolen: hva lærer de om XX nå?" Da følte jeg at jeg kunne bidra med noe selv om jeg var helt fersk.

2. Da jeg slet personlig var han der og snakket med meg og lyttet til mine problemer.

3. Han var svært dyktig faglig, tok avgjørelser og stod for dem, og lærte bort alt han kunne uten å være redd for at noen skulle "bli flinkere" enn ham

(han er sikkert sånn ennå altså, men jeg jobber ikke der lenger :)

Skrevet

Nei, jeg har lite fint å si om sjefen.

Min avdelingsleder er utrolig strukturert og ryddig, hun er flink menneskelig og hun gir meg mye ansvar og stoler på at jeg fikser det. :)

Gjest farveklatten
Skrevet

Hva med sexy, spandabel og god i senga?

(Det ble tre ting, ble det ikke? Vil du ha flere?)

;)

Gjest begynt i ny jobb
Skrevet

Begynte i ny jobb i sommer - og så langt er jeg svært fornøyd med både nærmeste sjef - og han over - hvis dette varer så kommer jeg nok til å bli her lenge, ja.

Min nærmeste sjef er snill, inkluderende - og vi har en usedvanlig god dialog. Han er ikke veldig "sjefete" - men sjefete nok. Intelligent er han også.

Sjefen over der er engasjert og engasjerende, åpen, og passe "sjef", og tenker lønnsomhet slik at det kommer bedriften til gode, men uten at det blir uærlig eller kortsiktig.

Har hatt gode sjefer før også - blant annet ei som var usedvalig god til å bygge teamfølelse - fikk en stor gruppe mennesker til å jobbe veldig godt sammen. Hadde egentlig litt dårlig kjemi med henne, men trivdes der likevel fordi hun var god.

Sjefen i jobben før denne derimot - vel, han var antagelig hovedgrunnen til at jeg sluttet - redd han kommer til å rive fra hverandre hele bedriften hvis han ikke blir omplassert i tide.

Skrevet

MIn er best :)

1) Venn

2) Stoler på meg

3) Vi kan "skulke" sammen

Skrevet

Positiv. Forstår at glade medarbeidere yter mer, så han sørger for at vi er glade. Masse empati.

Og i tillegg klarer han å ta sjefsavgjørelser når dette trengs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...